Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 3 Αυγούστου 2010

Πρώτη απόπειρα...

Είναι μια πολύ ζεστή κλασσική μέρα του Αυγούστου στην Αθήνα..

Καθώς βαριέμαι θανατηφόρα κ δεν έχω κάτι αξιόλογο να κάνω,αποφάσισα να αρχίσω κ εγώ ένα Blog..Είναι μόδα εδώ κ καιρό,όχι οτι ακολουθώ κ πολύ γενικά την μόδα κ τα trends των καιρών αλλά πιστεύω πως τα Blogs είναι μια πάρα πολύ χρήσιμη ''εφεύρεση''...
Είναι πολύ σημαντικό πιστεύω να μπορεί ο καθένας να γράψει ό,τι θέλει κ όπως το θέλει χωρίς περιορισμούς...
Για να μην σας κουράζω λοιπόν,να πώ τι περίπου θα πραγματεύεται αυτό το Blog? Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ήδη ξέρετε! Έ ναι λοιπόν,σωστά μαντέψατε...
Κύριο θέμα θα είναι ο,τιδήποτε έχει σχέση με τις γυναίκες κ την φιλαρέσκεια τους,απο μακιγιάζ (κυρίως),μαλλιά (χτενίσματα,κουρέματα,βαψίματα κλπ),απόψεις σχετικά με την μόδα στα ρούχα,φροντίδα της επιδερμίδας ,πιθανόν να δείτε κ κάτι απο μαγειρική,όπως επίσης τις απόψεις κ προτάσεις μου για ταινίες,βιβλία κλπ...Γιατί όλοι γνωρίζουμε οτι οι γυναίκες είναι πολυδιάστατες προσωπικότητες!

Ακόμη σκέφτομαι απο που να αρχίσω,αλλά μιας κ εγώ δεν είμαι επαγγελματίας τείνω στο να ξεκινήσω απο τα βασικά...Απο αυτά που εγώ έμαθα στις πρώτες μου επαφές με τα ανωτέρω...

Ελπίζω να βρεθούν κοπέλες κ γυναίκες που θα μοιράζονται την ίδια αγάπη με μένα κ να αρχίσουμε μαζί ένα δικτυακό ταξίδι στον κόσμο της ομορφιάς κ όχι μόνο!

Πολλά φιλιά,
Άρτεμη...

1 σχόλιο:

  1. Καλωσόρισες στο μπλογκοχώρι, Άρτεμη. Εντάξει, για το μακιγιάζ, την μόδα και τα μαλλιά δεν έχω και πολλά να πω (στην πραγματικότητα δεν έχω τίποτα να πω), αλλά θα μιλάμε, φαντάζομαι, για ταινίες, βιβλία, κτλ.

    Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή