Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2010

Διαλέξτε....

Hello my beautiful ladies!!
Σκέφτομαι να ακολουθήσω ένα συνηθισμένο μοτίβο στο YouTube..
Να προσπαθήσω να ''αναδημιουργήσω΄΄ μακιγιάζ διασήμων..
Έχω μαζέψει μερικά ενδιαφέροντα,αρχικά της Έλενας Παπαρίζου..
Θα βάλω εδώ μερικές φωτό κ θα ήθελα πάρα πολύ να μου πείτε με ποιο θα θέλατε να αρχίσω!!


Please πείτε μου την γνώμη σας κορίτσια,κ μην ξεχάσετε να πατήσετε πάνω στις φωτό για να τις δείτε μεγαλύτερες!!!

 Φιλούρες,  
Άρτεμη...

6 σχόλια:

  1. Εγώ ψηφίζω την πρώτη!
    Για αρχή... :)
    Ανυπομονώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραια!!
    Εχω αλλη μια ψηφο απο κοπελα που δεν ειναι στο μπλογκ οποτε η πρωτη προηγειται!
    Μες στην βδομαδα θα φτιαξω κ το βιντεακι μαλλον..
    Φιλακια Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οκ κορίτσια,οπότε σύντομα θα προσπαθήσω να φτιάξω κ το βιντεάκι για την πρώτη φωτό..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ela re gmt, egw 8elw to 2o!!!!! Na ferw olo mou to soi na psifisei to 2o? xaxaxaxaxa!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xα χα χα χα!
    Δεν χρειαζεται :P
    Απλως αυτο θα είναι το δευτερο!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή