Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

Έλενα Παπαρίζου-Το μακιγιάζ της σε φωτογράφιση στο Celebrity..

Αυτή λοιπόν,είναι η πρώτη μου προσπάθεια.. Ο φωτισμός στις φωτό δεν δείχνει τα πραγματικά χρώματα αλλά ελπίζω να τα δείτε όσο το δυνατόν καλύτερα!

Έκανα αυτό το μακιγιάζ σήμερα κ πήγα στο σπίτι της αδερφής μου Άννας,σήμερα έχει γενέθλια ο άντρας της κ αύριο εγώ!!

Εννοείται θα ποστάρω κάποια στιγμή κ το αυριανό μακιγιάζ..

Έχω τραβήξει κ βιντεάκι..θα το επεξεργαστώ κ μες στις επόμενες μέρες θα είναι έτοιμο για προβολή!

Πως περάσατε το Σ/Κ?
Άρχισε καλά η βδομάδα για σας? Για μένα αρκετά καλά κ πιστεύω θα είναι ακόμη καλύτερη λόγω των γενεθλίων μου!

Μην ξεχάσετε να πατήσετε πάνω στις φωτό για να τις δείτε μεγαλύτερες!





 Εντάξει ο φωτισμός είναι παντελώς διαφορετικός αλλά την βασική ιδέα την βλέπετε... (Το ελπίζω δηλαδή!)

 Σας αρέσουν αυτού του είδους τα παπούτσια? Τα λατρεύω γιατί είναι πολύ in,πολύ άνετα κ τα είχα πάρει πάμφθηνα,μόνο 10 ευρώ πρόπερσι παρακαλώ κ ακόμα φοριούνται πολύ,συμφέρουσα αγορά δεν νομίζετε??


Δεν είναι αξιολάτρευτος ο ανιψιός μου ο Στέφανος???

Περιμένω τις απόψεις κ τα σχόλια σας! Να συνεχίσω με τα μακιγιάζ κ των άλλων φωτογραφιών?

Φιλιά πολλα,
Άρτεμη..

7 σχόλια:

  1. Sou paei polu auto to makigiaz!Kai ta papoutsia einai teleia...
    Xronia polla gia aurio!Na exeis teleia mera kai na sai xaroumenh!
    H bdomada 3ekinhse kapws asta na pane, alla panta koitame mprosta!filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ χαιρομαι που σου αρεσε κ σε υπερευχαριστω για τις ευχες κ τα καλα σου λογια!!

    Εννοειται πως κοιταμε μπροστα,τα καλυτερα ειναι αυτα που δεν εχουν ερθει ακομη!

    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφο το remake σου Αρτεμη+πολυ ακριβες
    χρονια σου πολλα και για σημερα...ζυγακι ε???
    και γω χαχαχαχαχα
    τα παπουτσακια αψογα και ειναι για κολαν και φορεματακια τελεια
    Μπραβο κοριτσι!!Ανυπομονουμε να δουμε το βιντεακι σου!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Danielitsa σ'ευχαριστω θερμα για τις ευχες σου!!
    Ναι,ναι κ εγω ζυγινα!!
    Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Molis postara to tag pou mou ekanes sto prohgoumeno post! Thelw na sou pw pws vafesai kataplhktika (egw dystyxws den tolmw na peiramatistw k poly, giati den pianei k poly to xeri mou), oso g ta papoutsia einai teleia, poly mou aresoun ta oxfords. Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Froso σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια,χαιρομαι που σου αρεσε το αποτελεσμα! Μακια!!

    Βeth σ'ευχαριστω πολυ!
    Αυριο το πολυ μεθαυριο ερχεται το βιντεο!
    Φιλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή