Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

Playing with make-up..

Απλώς βαριόμουν κ είπα να πειραματιστώ,το αποτέλεσμα έχει πλάκα..!
Το μακιγιάζ με τα ασπρόμαυρα μάτια κ έντονα κόκκινα χείλη είναι εμπνευσμένο απο τα 60΄s, ενώ το άλλο με τα μπλέ-μώβ μάτια κ nude χείλη απο τα 80's..

Πείτε μου την γνώμη σας,θα φορούσατε κάποιο απο αυτά τα look,ολόκληρα εννοείται κ όχι μισά!
 
 Α κ φυσικά κ δεν πήγα πουθενά έτσι!!!

 Η φωτο αυτή είναι η αγαπημένη μου γιατί την τράβηξε ο 3χρονος ανιψιός μου,ο Στεφανούλης μου!!


Απλά συνειδητοποίησα τι έκανα! LoL!!!!!


                                                                
  Πατήστε πάνω στις φωτο για να τις δείτε μεγαλύτερες,  

Φιλιά πολλά.
 Άρτεμη..

4 σχόλια:

  1. Xaxaxaxaxa m'aresun oi fwto pu fenonte k ta 2 makigiaz mazi!!!! To mple-mov stadar 8a to forousa!!! :)

    S'ekana tag, des edw:

    http://www.drugstoreandbargainlover.com/2010/09/tag-4-things.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω σ'ευχαριστω!! :))
    Πιστευω μεχρι αυριο να το ετοιμασω!
    Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poluyuuu wraio vapsimo! eidika to "aspro" mati einai ola ta lefta! vasika,k to allo m aresei! de mporw na apofasisw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή