Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010

Tag: 4 things! [Game Time!!]

Τα Tag παιχνίδια είναι πολύ δημοφιλή στο ίντερνετ,κ για όσες-όσους δεν ξέρετε είναι παιχνίδια με διάφορες θεματολογίες  κ διάφορες μορφές στα οποία ο καθένας κάνει tag (Δεν ξέρω αντίστοιχη ελληνική λέξη,ίσως ας πούμε σε ''προκαλεί'',''προσκαλεί'' κάποιος να παίξεις!)  κάποιον άλλον κ έτσι συνεχίζεται το παιχνίδι!

Αρκετά με την χαζή μου εξήγηση,προσπάθησα πάντως!

Η αγαπητή Σταυρούλα απο το http://www.drugstoreandbargainlover.com/ με έκανε τag!!! Το πρώτο μου ever,yay!!!

Για πάμε λοιπόν!!

4 things in my bag
(4 πράγματα που βρίσκονται στην τσάντα μου)

1. Πορτοφόλι
2. Κλειδιά
3. Χαρτομάντηλα
4. Πάσο


4 things in my purse (wallet)
(4 πράγματα που βρίσκονται στο πορτοφόλι μου)

1. Λεφτά
2. Φωτογραφία
3. Prepaid card
4. Αποδείξεις


4 things in my bedroom
(4 πράγματα που βρίσκονται μέσα στο δωμάτιο μου)

1. Laptop
2. Γεμάτη ντουλάπα
3. Πολλαααααά βιβλία
4. 3 αφίσες(Freud,M.Jackson,Einstein)


4 things I've always wanted to do
(4 Πράγματα που πάντα ήθελα να κάνω)
1. Να γράψω βιβλία
2. Να ζήσω μόνη μου(μάλλον με παρέα!)
3. Να βρώ τον τέλειο άντρα..
4. Να κάνω πολλααααά ταξίδια


4 things I'm currently into
(4 Πράγματα που κάνω αυτή την εποχή)
1. Έρευνες για νέες αγορές καλλυντικών κλπ
2. Διαβάζω Το πορτραιτο του Ντοριαν Γκρεη
3. Προσπαθώ να με ψυχαναλύσω(Αποτυχία μέχρι τώρα!! :P)
4. Κάνω διάφορα πειράματα με το μακιγιάζ κ βιντεάκια σχετικά με αυτό!


4 things I bet you didn't know about me
(4 πράγματα που σίγουρα δεν ξέρεις για μένα)
1. Δεν καπνίζω κ δεν πίνω καφέ για να ξυπνήσω!
2. Γράφω...
3. Μαγειρεύω πολύ καλά φαγητά κ γλυκά
4. Διαβάζω Άρλεκιν το καλοκαίρι!


4 songs I can't get out of my head
(4 τραγούδια που δεν μπορώ να βγάλω απο το μυαλό μου)
1. Μια ζωή-Ραλλία Χρηστίδου
2. The Quest-Bryn Chrystopher(θΕΙΚΟ!!)
3. Loosing my religion-R.E.M
4. Little Susie-Michael Jackson(Απλά κομματάρα!)

Σ'ευχαριστώ Σταυρούλα που με έκανες tag, είχε πλάκα!!
Εγώ λοιπόν κάνω tag με την σειρά μου τις εξής κοπέλες

 1. Φρόσω    http://stylenirvana.blogspot.com/
 2.Μαρία    http://amarienne.blogspot.com/
 3.Danielitsa    http://danielitsa-makeup.blogspot.com/ 
 4.Ria   http://serious-shiny.blogspot.com/




Ελπίζω να άρεσε κ σε εσάς!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες,
φιλιά πολλά,
Άρτεμη..

6 σχόλια:

  1. χαχαχαχα....πλακα εχει...!!!
    ευχαριστω θα το μελετησω και θα postαρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραια!
    Θα περιμενω κ το δικο σου μολις μπορεσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερό! Ευχαριστώ για το tag και θα ποστάρω και εγώ όσο πιο σύντομα γίνεται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή