Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Τι φόρεσα στην ονομαστική μου εορτή (κ πως βάφτηκα εννοείται!)

Χθές λοιπόν γιόρταζα...Καθώς με λένε Άρτεμη..
Στην έξοδο φόρεσα το παρακάτω γκρί φόρεμα,στο οποίο ΛΑΤΡΕΥΩ την λεπτομέρεια του δαντελένιου μπούστου,καλσόν με περίεργα σχέδια κ τις ίσως πιο αγάπημενες μου γόβες..
Οι οποίες είναι 12ποντες αλλά τι να κάνουμε! Τους έχω αδυναμία! :P

Απο βάψιμο προτίμησα ένα απλό winged liner με σκούρο χρώμα στα χείλη,το οποίο είναι μεγάλο trend φέτος,κ ενώ στην αρχή δεν μου άρεσε καθόλου,τώρα μπορώ να πώ πως έχω αντίθετη άποψη!

Αυτά!
Σήμερα δεν έχω μάθημα στην σχολή οπότε θα είμαι σπίτι κ θα ετοιμάσω 2 βιντεάκια..
Τι θα κάνετε/κάνατε σήμερα?
Είχατε κάποιον εορτάζοντα χθές?






Είναι ολίγον πολλές ε?
Ε τι να κάνω,δεν φτιάχνομαι έτσι συχνά!

Για πείτε μου την γνώμη σας για το σκούρο κραγιόν,θα το τολμήσετε φέτος?
Έχετε αγαπημένες γόβες ή παπούτσια γενικά?

Φιλιά πολλά,
Άρτεμη...

9 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!! Μ'αρέσει το κόκκινο κραγιόν αλλά δεν το τολμώ εύκολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά!!!!!!!!Το βάψιμο-ντύσιμο απλά φοβερό!!!!!Μια κούκλα!!!Μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μaddie & Selehna σας ευχαριστω πολυ πολυ!!!
    Περσι ουτε εγω!
    Φοβομουν οτι θα δειχνω σαν κλοουν αλλα τελικα μου αρεσει να το φοραω που κ που..
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλα Αρτεμάκι! Στις φωτό είσαι μια κούκλα! και το κραγιον είναι σούπερ! Η αλήθεια είναι πως ανέκαθεν μου άρεσε το μακιγιά με κόκκινο κραγιόν και eye-liner στα μάτια, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι λιγάκι τολμηρό! Δυστυχώς μια-δυο φορές που επιχείρησα να το κάνω ο φίλος μου, μου έλεγε πως δείχνει υπερβολικό πάνω μου (γιατί έχω έντονα χαρακτηριστικά) και να μην το ξανακάνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου γλυκια μου Dimi!
    Σε υπερευχαριστω για τις ευχες αλλα κ τα καλα σου λογια!!
    Το pin-up look,(κοκκινο κραγιον,eye-liner)
    ειναι το αγαπημενο μου!
    Παλια φοβομουν κ εγω να το τολμησω κ ειδικα τις πρωτες φορες αισθανομουν οτι δεν μου πηγαινει καθολου,το δοκιμασα πολλες φορες(βελτιωσα την τεχνικη μου κλπ) για να πω τελικα οτι μου αρεσει!
    Εν κατακλειδι νομιζω πως ολες μπορουνα το κανουν αυτο το μακιγιαζ,απλως η καθεμια ειναι διαφορετικη οποτε πρεπει να βρει τι ακριβως την κολακευει!
    Ωχ με επιασε πολυλογια,
    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια σου πολλα!εμενα μου αρεσε και το καλσον!
    Η αληθεια ειναι πωε ενω μου αρεσει σε αλλους το κοκκινο κραγιον δεν το τολμαω!Κινουμαι στα κλασσικα ροζ αντε και σαπιο μηλο στο τσακιρ κεφι!Εσενα παντως μια χαρα σου πηγαινε που εχεις και σκουρο μαλλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ'ευχαριστω πολυ!!!
    Α,πιστευω πως πρεπει να το τολμησεις,αν βρεις την σωστη αποχρωση για σενα σιγουρα θα σου πηγαινει κ θα σου αρεσει,
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oxi re gmt, pws mu ksefyge afto to post? :/ Xronia polla Artemaki (poliiiiiiiii ka8isterimena) !!! :D Opws su grapsa k sto fb s'afth th fwto "theaaaa!!!" ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν πειραζει Σταυρουλα μου!
    Το οτι μου το λες κ τωρα μετραει!!
    Σ'ευχαριστω πολυ πολυ!!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή