Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Σάββατο, 23 Οκτωβρίου 2010

Μακιγιάζ για το σχολείο ή αλλιώς αόρατο μακιγιάζ..

Το video αυτό,απευθύνεται κυρίως(αλλά όχι μόνο),σε μαθήτριες..
Στο YouTube την προηγούμενη βδομάδα μου ζήτησε μια κοπέλα να κάνω ένα βίντεο με μακιγιάζ για το σχολείο..
Κ έτσι έκανα αυτό το βίντεο.
Δυστυχώς ο φωτισμός είναι χάλια...Δεν είμαι τόοοοσο λευκή σαν νεκρή! LOL..!
'Οπως κ να ΄χει η βασική ιδέα πιστεύω πως φαίνεται..

Όταν πήγαινα κ εγώ σχολείο λοιπόν,δεν βαφόμουν σχεδόν καθόλου...
Ελάχιστα...Σπάνια όταν ξυπνούσα αρκετά νωρίς ίσως να έβαζα λίγο eye-liner παραπάνω ή ένα ελαφρύ κραγιόν...make-up ακόμη πιο σπάνια...
Δεν θεωρούσα οτι το χρειαζόμουν..κ δεν προτείνω σε καμία νεαρά να το παρακάνει με το make-up κ κυρίως,αν θεωρείτε οτι χρειάζεστε οπωσδηποτε περισσότερη κάλυψη please διαλέξτε την σωστή απόχρωση make-up για το δέρμα σας..Δεν θέλετε να φαίνεστε λές κ φοράτε μάσκα!
Παράδειγμα δίπλα οτι κ οι επαγγελματίες κάνουν λάθη!
Για αυτό επιλέξτε ένα χρώμα που να ταιριάζει με το χρώμα του προσώπου κ του λαιμού σας.
Δοκιμάστε το οπωσδήποτε πρίν το αγοράσετε..

Το αν θα βάλετε σκιές είναι δική σας επιλογή,δεν προτείνω όμως να το παρακάνετε με έντονα χρώματα πρωί-πρωί,ούτε κ με πολύ έντονη γραμμή eyeliner..

Τελος για τα χείλη κ τα μάγουλα προτιμήστε απαλά χρώματα που είναι κ μια χαρά για την ηλικία σας αλλα κ για το πρωί..

Αυτά!

Υ.Γ Ζητάω κ πάλι συγνώμη για τον φωτισμό,είχε πολύ ήλιο..



Φιλάκια πολλά,
Άρτεμη...

8 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο το βιντεο σου :)

    Αυτό το διπλό πινέλο για make up τι μαρκα ειναι? απο που το αγόρασες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω πολυ Ναταλία!! :)
    Ειναι ξενη μαρκα..
    Λεγεται essence of beauty,αγορασα ενα σετ 3 πινελων διπλων απο το ebay,γυρω στα 6 ευρω μονο!
    Ειναι πολυ καλη ποιοτητα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oti prepei ayto to makigiaz gia kathe mera! Plus, to mpousto pou foras sto prohgoumeno post sou paei teleia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Mia voula rouz" xaxaxaxaxa thea!!! Vampiraki mou esy!! Oraio k aplo makigiaz! :) Egw de vafomoun katholou oso pigaina sxolio (sok e?), alla itan psilo-xalia to derma mou me spyrakia, opote ligo konsiler k ligi poudra stadar de tha mou eftane! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχα!!
    Σταυρουλα ξερεις τι εννοω!!
    Ειχαν δει τα ματια μου τα τερατα εκεινη την περιοδο!
    Ημουν απο τις τυχερες υποθετω...
    Ειχα κ εγω τις κακες μου μερες βεβαια!
    Με το μεικ απ να δεις τι ειχα δει...το φαινομενο μασκα το ξερεις φανταζομαι!!
    Φιλακια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραιο βιντεο Αρτεμη εχεις πολυ ωραιο δερμα και πολυ εκφραστικα ματια!!!
    καλα στο σχολειο ουτε εγω βαφομουν αλλα μετα κολλησα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο βίντεο Άρτεμη! Μπήκα το blog σου αφού παρακολούθησα πρώτα ένα βίντεό σου στο youtube, κόλλησα φυσικά και διαβάζω μαζεμένες τις αναρτήσεις σου! Είσαι πολύ κατατοπιστική και ήδη μου έχεις λύσει απορίες σχετικά με το μακιγιάζ. Σ`ευχαριστώ!
    Αγόρασα κι εγώ προϊόντα της elf, είμαι ευχαριστημένη αλλά όχι κι ενθουσιασμένη. Τουλάχιστον δεν απογοητεύτηκα (με εξαίρεση το eyeliner pen)Ήθελα να σε ρωτήσω γι`αυτή την παλέτα ρουζ που χρησιμοποιείς στο βίντεο. Φαίνεται πολύυ πρακτική και με ωραίες αποχρώσεις! Ποιας εταιρείας είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή