Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Πρωινό μακιγιάζ ----> Σε chic βραδινό! Σκούρα χείλη-Fall trend..

Σε αυτό το βίντεο δείχνω,πως το καθημερινό αόρατο μακιγιάζ μου το μετέτρεψα σε ένα chic βραδυνό,συνδιάζοντας παράλληλα κ το φθινοπωρινό trend,σκούρα χείλη..  

Όλες 'εχει τύχει να γυρνάμε απο δουλειά,σχολή κλπ κ να πρέπει να βγούμε κάπου αλλά να μην έχουμε χρόνο ξεβαφτούμε κ να βαφτούμε απο την αρχή,αυτό έτυχε κ σε μένα κ έκανα το παρακάτω μακιγιάζ..

Το μακιγιάζ το έχετε ήδη δεί σε προηγούμενο πόστ,απλώς εδώ φαίνονται όλα τα βήματα που έκανα..

Αν έχετε λογαριασμό στο YouTube,θα χαρώ πολύ να επισκεφτείτε το κανάλι μου κ να γίνετε μέλη,είναι η καλύτερη στήριξη για μένα που τώρα ξεκινάω να κάνω κάτι που μου αρέσει τόσο!

Περιμένω να μου πείτε εννοείται την γνώμη σας,τις προτάσεις,τις συμβουλές σας,τι θα θέλατε να κάνω επόμενο ή μια απλή καλημέρα!


8 σχόλια:

  1. Σε υπερευχαριστω γλυκια μου Maddie!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσακι καταπληκτικο βιντεακι πολυ χρησιμο γτ ο χρονος μας ειναι λιγος και με μια απλη "μετατροπη" βγαινουμε αψογες κ ασπροπροσωπες!!!χαχαχαχα
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστω πολυ ομορφη!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Latrevw ta video sou, afto exw na pw! Apofevgw na menw vammenh gia toses wres, alla kamia fora den yparxei allh lysh apo to na allaksw to makigiaz mou me merikes pinelies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστω παρα παρα πολυ Φροσω μου!
    Ξερω πως ειναι να βιαζεσαι...!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. poli wraio makigiaz!!xrhsimopoiw to idio eyeliner alla den mporw na kanw toso kalh grammh!!epishs to kragion exei uperoxo xrwma!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @penny S'eyxaristw para poly!!
    Ligh eksaskhsh thelei..
    To kragion auto to latreyw!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή