Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010

Έντονα μπλέ μάτια με nude χείλη-εμπνευσμένο απο την Erre Due+Βίντεο!

Προχθές ''σερφάροντας'' στο ίντερνετ,είδα την παρακάτω φωτό απο την Erre Due κ αμέσως σκέφτηκα ότι θα ήθελα να ανα-δημιουργήσω το μακιγιάζ!



Κ το έκανα! Όπως λέω κ στον τίτλο η φωτό ήταν η έμπνευση,το αποτέλεσμα εννοείται δεν είναι ίδιο γιατί δεν είχα τα ίδια προιόντα..

Παρακάτω έχω κ βιντεάκι στο οποίο εκτός απο το μακιγιάζ,στην αρχή θα με δείτε να μιλάω κ να συστήνομαι...είχα τόσο τράκ,όπως είναι ολοφάνερο!






 Δυστυχώς η κάμερα ξεθωριάζει λίγο τα χρώματα...
 Απο κοντά το χρώμα φαινόταν φοβερό!
 Πιστεύω οτι σαν μακιγιάζ είναι βραδινό κ αρκετά φθινοπωρινό για εμένα τουλάχιστον..
 Περιμένω να μου πείτε πως σας φάνηκε το βίντεο κ ο,τιδήποτε άλλο θέλετε εννοείται!




 

Φιλιά πολλά,
Άρτεμη...

13 σχόλια:

  1. Geia soy Artemaki!
    To makigiaz pou ekanes einai katapliktiko! Apolafsa kai afto to videaki!
    Metaxy mas: den yparxei logos na eisai tooooso agxwmeni otan milas on camera. An afto einai kati pou se kanei na aisthanesai avola, tote...apla min to kaneis! Ta video me grigori kinisi & mousiki einai mia xara, brief and into the point! To mono pou tha ithela einai otan deixneis ta proionta kai ta pinela na ta afineis ligo parapanw stin camera wste na prolabenoume na ta blepoume!
    Na se kala!
    Filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Dimi!!
    Χαιρομαι που σου αρεσε το βιντεο!
    Τωρα οσον αφορα το αγχος ειναι λογικο γιατι γενικα ειμαι ντροπαλη αλλα θα ηθελα να το ξεπερασω..Γιατι με τα μακιγιαζ ισως δεν χρειαζεται να μιλησω,αλλα θα ηθελα να ασχοληθω κ με παραπανω πραγματα..

    Τα βιντεακια με την μουσικη κ εγω τα βρισκω καλυτερα υπο την αποψη οτι δεν χρειαζεται να χασεις 10 ή 15 λεπτα απο την ζωη σου απλα να βλεπεις ενα μακιγιαζ,προτιμω τα γρηγορα κ περιεκτικα βιντεο,εκτος κ αν προκειται για κατι αρκετα δυσκολο..

    Τα ξαναλεμε,
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κουκλιτσα αψογο το μακιγιαζ ....ολα
    τα βιντεακια τα σπανε οπως και το μπλε μονο που εγω δεν μπορω να το χρησιμοποιησω σαν χρωμα....:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστω παρα πολυ κουκλα μου!!
    Το μπλε κ για μενα δεν ηταν ευκολο αλλα τελικα μου αρεσε σαν αποτελεσμα...
    Πιστευω πως αν βρεις την καταλληλη αποχρωση θα σου αρεσει,
    εξαλλου με τετοια υπεροχα ματια ολα σου πανε!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To ekanes teleio! Den mporw na katalavw diafora anamesa sta 2 looks. k oson afora to video einai teleio, mhn agxwnesai katholou! Egw protimw na milas giati katalavainw ta vhmata kalytera, alla me th mousikh ta video einai pio eykolo n t parakolouthiseis! polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστω πολυ πολυ γλυκια μου Φροσω!!
    Μαλλον,μερικα θα ειναι με μουσικη k ισως στα πιο δυσκολα να μιλαω..
    Φιλια πολλααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. teleio teleio teleio...kai:ti omorfi pou eisai esy??????????????lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hi Nells!
    Σ'ευχαριστω πολυυυυ!!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αα, μου φαίνεται ότι έχω χάσει πολλά εδώ! Δεν είχα ίντερνετ τις τελευταίες μέρες.

    Καλά, περιττό να σου πω οτι τα βιντεάκια είναι φοβερα. Προσωπικά με βολεύουν μια χαρά απλώς με μουσική. Αλλά ίσως να έκανες ένα μόνο βίντεο με λόγια εξηγώντας τις βασικές τεχνικές απλώς; Βασικά τη σωστή τεχνική.

    Τέλος πάντων. Συγχαρητήρια! Είσαι πανέμορφη και πολύ γλυκιά! Συνέχισε τη τέλεια δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρακι μου χιλια ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!
    Κ ευχαριστω κ για τις προτασεις σου,ακουγονται πολυ καλες!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι τέλεια συνέχισε έτσι,Θα σε παρακολουθώ ανελλιπώς!Βγάλε την λεκτική επαλήθευση από τα σχόλια όμως να μπορούμε να σχολιάζουμε άνετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε υπερευχαριστω Δεσποινακι!
    Λοιπον θα το κανω!
    Κ εγω το βαριεμαι στα αλλα μπλογκς!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή