Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 5 Οκτωβρίου 2010

Sick and tired!

Είμαι ακριβώς αυτό που λέει ο τίτλος,
άρρωστη κ κατά συνέπεια αισθάνομαι τόοοοσο κουρασμένη!

Πρέπει να την άρπαξα τώρα που άρχισαν τα πρώτα κρύα,έχω ένα απίστευτο συνάχι,φτερνίζομαι κάθε τρείς κ λίγο κ αισθάνομαι λές κ με έχουν δείρει,κάθε πόντος του κορμιού μου πονάει :(

Σήμερα βέβαια είμαι λιγάκι καλύτερα απο χθές αλλά ακόμα δεν είμαι στα καλύτερα μου..

Απο την στιγμή που δεν μπορώ να ανέβω στην σχολή πρέπει να κάνω κάτι για να σκοτώσω την ώρα μου..Τηλεόραση δεν βλέπω ποτέ γιατί την σιχαίνομαι,ίντερνετ μπορώ να μπώ για λίγο γιατί στην κατάσταση μου δακρύζουν τα μάτια μου...

Οπότε αποφάσισα να διαβάσω...
Τελείωσα το Το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέη,του Oscar Wilde,κ μπορώ να πώ με σιγουριά οτι μπήκε αμέσως στην λίστα με τα αγαπημένα μου..

Είχα προσπαθήσει μικρότερη να το διαβάσω κ το είχα παρατήσει γιατί δεν καταλάβαινα την τύφλα μου...! Τώρα ήταν η καλύτερη περίοδος να το διαβάσω..

Ειλικρινά αυτό το βιβλίο έχει μέσα τα περισσότερα αποφθέγματα που έχω δεί ποτέ μαζεμένα σε ένα βιβλίο!! Κατά την διάρκεια που το διάβαζα σημείωνα με ένα στυλό τα αποφθέγματα κ καθόμουν κ τα ανέλυα στο μυαλό μου...

 Το προτείνω ανεπιφύλακτα αν δεν το έχετε διαβάσει ακόμα..

 Αφού τελείωσα τον Dorian Gray,αποφάσισα να διαβάσω το βιβλίο που μου πήρε δώρο στα γενέθλια μου η αγαπημένη μου φίλη Δήμητρα.. ''Αγώνες Πείνας'' κ το έχει γράψει η Suzanne Collins,το άρχισα χθές κ ήδη είμαι στην μέση (400 σελιδες ειναι)
Μου αρέσει πάρα πολύ κ δεν θέλω να το τελειώσω τόσο σύντομα..θα προσπαθήσω να το κρατήσω 2-3 μέρες ακόμα,LOL!

 Είναι τριλογία οπότε αυτό είναι μια μεγάλη παρηγοριά!!

Αυτά για σήμερα,
γιατί οι γυναίκες δεν είμαστε μόνο μακιγιάζ μόδα κλπ! Είμαστε πολυδιάστατες προσωπικότητες σωστα?

Για πείτε μου εσείς,σας αρέσει να διαβάζετε? Ή προτιμάτε κάτι άλλο?
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο ή ταινία?

Μέχρι να τα ξαναπούμε,
να περνάτε τέλεια! 

 Φιλιά,
 Άρτεμη..

9 σχόλια:

  1. Περαστικούλια ρε Αρτεμάκη!! Να προσέχεις!

    Εγώ επειδή είμαι ρηχή διάβασα πρόσφατα το Twilight :P LOL!!! Λέω να ξεκινήσω το Χαμένο Σύμβολο του Dan Brown ή τη Νέα Σελήνη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώωωω!
    Αχ το Twilight λεω να το ξεκινησω κ εγω αλλα δυστυχως εχω δει κ τις 3 ταινιες αναρωτιεμαι αν θα αξιζει...

    Σιγουρα να συνεχισεις με Νεα Σεληνη & Dan Brown εχω ακουσει τα καλυτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ τις έχω δει τις ταινίες! :) Να το ξεκινήσεις το βιβλίο! ;)

    Dan Brown έχω διαβάσει και τα προηγούμενα (νομίζω ένα μου έχει ξεφύγει) και γουστάρω τρελά!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. perastikoulia koukli!!!zesta rofhmata kai krebataki na perasei
    xaxaxaxa
    apo biblia na sou pw....diabazw den lew alla to teleytaio xrono polu ligo.....twra moy protine h kollhth mou th magissa tou prto bello apo coelho!!den 8a elega oti ton latreyw alla diabazetai eukola!!
    filakiaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστω γλυκια μου!!
    Σημερα ειμαι πολυ καλυτερα...απο ροφηματα ασε,ειχα την μαμα να με κυνηγαει καθως δεν ειμαι μεγαλη φαν! LOL!
    Για τον Koehlo θα συμφωνησω μαζι σου,δεν ειναι κατι πολυ ιδιαιτερο ουτε για μενα αλλα διαβαζεται ευκολα..
    Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Perasrtika sou kai kouragio...gia na ksereis sou sumparastekomai eixa ligo pureto kanena 2imero alal edo kai 2 evdomades vixo san pappous me oles tis gnostes sunepeies!kai fusika diavazoume!tha kan oti lista mu kai tha po ena best of!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Reaction χιλια thanks!!!
    Aπ'οτι καταλαβα πολλοι περναμε τα ιδια!
    Περαστικα κ σενα!
    Περιμενω την λιστα σου εννοειται!

    Υ.Γ Την επομενη φορα να μου πεις κ το ονομα σου.. :)

    Φιλια πολλα,
    Αρτεμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγώνες Πείνας! Τρελός ερωτας με αυτά τα βιβλία. Σου συστήνω ανεπιφύλακτα να τα διαβάσεις όλα. Έγω τώρα περιμένω να πάρω τ 3ο. Δεν το έβρισκα τόσο καιρό! :(

    Άλλα που προτείνω:
    Το Λυκόφως, Νέα Σελήνη κτλ. Ακόμα και αν έχεις δει τις ταινίες διάβασε τα. Θα αξίζει το κόπο. Είναι διαφορετικά από το σενάριο και με πιο πολλές σκηνες.

    Το σώμα, πάλι της Μέγιερ. Πολύ καλό.

    Η πόλη των οστών, Πλατυπους

    Άγγελοι, Ψυχογιος

    Όμορφα πλάσματα, Πλατυπους (Φοβερο)

    Όλα φαντασίας/περιπετειας/ρομάντζου βέβαια. ;)

    Χμμμ.... Τώρα δεν μπορώ να σκεφτώ κάτ άλλο. Αλλά διάβασε αγώνες πείνας. :) :) :) Με χίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρακι χαιρομαι που σε βρηκα παλι!

    Ασε τελειωσα το πρωτο βιβλιο κ πορωθηκα ασχημα!!!
    Οπωσδηποτε θα διαβασω κ τις συνεχειες!

    Σ'ευχαριστω παρα παρα πολυ για τις προτασεις σου,ειμαι σιγουρη οτι θα μου αρεσουν(αφου εχουμε τοσο κοινα γουστα) κ στο αμεσο μελλον θα κοιταξω να τα διαβασω!
    Φιλια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή