Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

Ένα διαφορετικό πόστ!

Σήμερα με τον αδερφό μου βγάλαμε βόλτα τον ανηψιό μας Στέφανο...
Είχε μια υπέροχη μέρα,κ όπως έβλεπα όλο αυτό το όμορφο τοπίο ήθελα απλά να τραβήξω μερικές φωτογραφίες...
Όλες είναι τραβηγμένες απο κινητό αλλά βγήκαν αρκετά καλές πιστεύω!



Ο Στέφανος μας δείχνει τον δρόμο!

Είδατε την πεταλούδα???

Ένα περίεργο μανιτάρι!

Το χρώμα των φύλλων δηλώνει απόλυτα φθινόπωρο!

Απλά υπέροχο...

Τέλεια χρώματα!!

Ξέρει καμιά σας πως λέγονται αυτά?? Έφαγα ένα κ ήταν νόστιμα,μέχρι τώρα είμαι οκ! 


Πως σας φάνηκαν οι φωτό?
Ελπίζω να είχατε μια υπέροχη μέρα!
Thanks for stopping by!

Φιλιά πολλά,
Άρτεμη..

10 σχόλια:

  1. Ti kamera exei to kinhto sou? Bgazei polu kales fwto. Entupwsiakes fwtografies, Artemh. Ta xrwmata pou kataferes na apathanatiseis einai apla mageutika. Kai to anipsaki sou einai kouklaki! :)

    Ta frouta auta emeis ta leme koumara. Kanoun mia marmelada...! Mourlia. kai fusika trwgontai kai etsi. Apla theloun plusimo. Den pisteuw na se peiraksoun pantws!

    Polu omorfo post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yπεροχες φωτογραφίες και θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα!!!! Το κινητό σου βγάζει εξαιρετικές φωτογραφίες!!! Ηθελα να είμαι κάπου να σε δω πως έβγαλες την φωτογραφία με το μανιτάρι!!! Πρέπει να πεσες τ'ανασκελα γι αυτήν ε? χα χα χα χα Πάντως είναι όλες καταπληκτικές και είμαι σίγουρη οτι και ο μικρός το ευχαριστήθηκε!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu omorfo post artemi....
    to anipsaki sou.....ti na pw????
    GLUKAAAAAA
    magoulakia gia tsimpima exei mwre....
    oi fwto apsoges kai polu omorfes....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @amarienne: Το κινητο μου ειναι το Sony Ericsson Cybershot C903..Eχει αρκετα καλη καμερα,σε μερικες φωτο βεβαια δυναμωσα λιγακι την ενταση των χρωματων..Αλλα γενικα βγαζει ομορφες φωτο!
    Σ'ευχαριστω παρα πολυ κ για τα καλα λογια,τα εκτιμω μιας κ θαυμαζω τις ικανοτητες σου στην φωτογραφια!
    Σ'ευχαριστω κ για τις χρησιμες πληροφοριες!!
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ΜariaZ: Σ'ευχαριστω παρα πολυυυυ!!
    Βγαζει αρκετα καλες φωτο σιγουρα!
    Χα χα χα ενταξει μωρε δεν ξαπλωσα τελειως :P!
    Και ναι ο μικρος το καταευχαριστηθηκε!
    Φιλια πολλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Danielitsa μου σε ευχαριστω παρα πολυ! <3
    Ασε το ανηψακι μου ειναι θεικο!!!
    Καθε μερα τον λιωνω στα φιλια!
    Θα ξαναβαλω φωτογραφιες του να δειτε καποια στιγμη!
    Φιλακια πολλααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. oraio post...mou aresoun oi foto me louloudia. to manitari oraio....na xairesai ton anipsio sou...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @λειντι ντι: Σ'ευχαριστω παρα πολυ!
    Χαιρομαι που σου αρεσαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου Άρτεμη και μάλιστα από κινητό! Η αλήθεια είναι ότι ως bloggers καλό θα είναι να επενδύσουμε κάποια στιγμή σε μια καλή φωτ. μηχανή. Είναι σημαντικό να έχουμε καλής ποιότητας φωτογραφίες. Αλλά αν ξοδεύεις όλα σου τα λεφτά σε ρούχα κυρία μου, που να σου μείνουν;! (σε μένα το λέω αυτό, χαχα)!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχαχα εχεις απολυτο δικιο Αριέττα μου,δυστυχως το ιδιο ισχυει κ για μενα!
    Ενταξει μεχρι τωρα βολευομαι με την φωτογραφικη που εχω στο μελλον σιγουρα θα ηθελα καλυτερη!
    Σ'ευχαριστω πολυ!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή