Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010

First Haul ή Δείτε τι αγόρασα απο το ''Αμέρικα''!

Ο τίτλος είναι αρκετά διαφωτιστικός νομίζω..
Στο παρακάτω βιντεάκι θα δείτε,αν θέλετε,τα καλλυντικά που αγόρασα on-line...


Ψώνισα συνολικά απο 3 αμερικάνικα site,τα παρακάτω:

https://www.brigettesboutique.com/ 
http://www.nonpareilboutique.com/ 
http://www.cherryculture.com/ 

Oι εντυπώσεις που αποκόμισα είναι πολύ καλές απο τα πρώτα 2 site,τέλεια συσκευασμένα τα πράγματα κ πολύ γρήγορη αποστολή...Τα παρέλαβα κατά μέσο όρο μια βδομάδα αφού έκανα την παραγγελία..


Απο το τρίτο site είμαι ευχαριστημένη απο τα πράγματα που παρήγγειλα γενικότερα αλλά όχι κ τόσο απο την αποστολή...
Τα παρήγγειλα 1/11 κ τα παρέλαβα 15/11..
Τα στείλαν 9 ή 10/11,δεν θυμάμαι ακριβώς...Βέβαια εκείνες τις μέρες είχαν εκπτώσεις κ το ξεκαθάριζαν πως οι αποστολές θα αργούσαν μέχρι 10 μέρες,κ τελικά άργησαν 10 μέρες ακριβώς,ωστόσο κ το δεύτερο site είχε εκπτώσεις την μέρα που παρήγγειλα αλλά δεν τα άργησε καθόλου κ ήταν εξυπηρετικότατο γενικότερα..


Τέλος πάντων όλα καλά με δυο λόγια,σίγουρα θα ξαναπαραγγείλω κ απο τα 3 site...


Na κ μια φωτό με όλα τα καλλυντικά μαζεμένα..


Αυτά...
Ότι απορία έχετε,ή αν θέλετε κάποιο review για συγκεκριμένα προιόντα μην διστάσετε please!


Φιλιά πολλά,
Άρτεμη..

29 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αρτεμάκι μου και με γειά τα καλούδια!!! Λοιπόν, να σου πω τη γνώμη μου:
    Καταρχήν τα πρώτα δύο sites δεν τα ήξερα και χαίρομαι που τα έμαθα από σένα. Wet & wild δεν έχω χρησιμοποιήσει και δεν έχω άποψη, αλλά οι παλέττες που πήρες φαίνονται ενδιαφέρουσες.
    Τις σκιές σε σκόνη της NYX τις έχω κι εγώ (σε άλλα χρώματα) και είναι αρκετά καλές. Τις χρησιμοποιείς όπως τα pigments της Mac, δηλαδή με στεγνό ή βρεγμένο πινέλο και μπορείς να ρίξεις μια μικρή ποσότητα σε ένα καπάκι ή ένα καθρεφτάκι (καθαρισμένα με οινόπνευμα εννοείται) και να την πάρεις από εκεί με το πινέλο σου. Όταν είναι στεγνό το πινέλο να προσέχεις λίγο γιατί πιθανότατα θα πέσει σκόνη και στο πρόσωπό σου. Οπότε κάνεις πρώτα το μακιγιάζ στα μάτια και μετά τα υπόλοιπα ή απλά κρατάς κάτω από τα μάτια ένα χαρτομάντηλο (εγώ αποφεύγω την πούδρα κάτω από τα μάτια γιατί τονίζει τις λεπτές γραμμές).
    Το ψαλιδάκι της Elf τσαλακώνει (τσακίζει) λίγο τις βλεφαρίδες και δεν μου αρέσει και πολύ!
    Όσο για τα μολύβια της NYX είναι πολύ καλά και να δοκιμάσεις τα Jumbo pencils τα οποία είναι πολύ μαλακά και κάνουν και για βάση για smokey (μικρή ποσότητα απλωμένη στο μάτι γιατί αλλιώς θα το κάνει πολύ λιπαρό και μετά σκιά από πάνω). Το jumbo pencil της NYX σε απόχρωση MILK (λευκό μολύβι) είναι πολύ καλό και μαλακό, αλλά επειδή είναι χοντρό μολύβι, μπορείς να πάρεις λίγο με ένα λεπτό πινελάκι και το απλώσεις με αυτό για να κάνεις λεπτές γραμμές.
    Τέλος, πέρυσι είχα πάρει lip gloss NYX από το cherry culture και μετά από λίγο καιρό μου δημιούργησαν αλλεργία στα χείλη. Δεν ξέρω αν ήταν παλιά τα προϊόντα ή έτυχε να έχουν κάποια αλλεργιογόνο ουσία, απλά στο λέω να το έχεις υπόψη σου!
    Σόρυ για το τεράστιο comment!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοφόρετα! Περιμένουμε να σε δούμε να τα χρησιμοποιείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημερα κ σενα γλυκια μου Αριέττα!
    Σ'ευχαριστω πολυ!
    Χαιρομαι που φανηκα ''χρησιμη''!
    Ειδικα στο πρωτο site εχει παρα πολλα προιοντα κ σε πολυ καλες τιμες!
    Με αγορες μεχρι 50$ υπαρχει η επιλογη της φθηνης αποστολης μετα τα 50$ μεγαλωνει το ποσο γιατι στα στελνουν με tracking number για μεγαλυτερη ασφαλεια..
    Οι παλεττες ειναι οντως πολυ καλες κ θα κανω βιντεακια χρησιμοποιωντας την καθε μια για να τις δεις κ σε δραση!
    Σ'ευχαριστω κ για τις προτασεις για τα προιοντα NYX..
    Και μην απολογεισαι καθολου λατρευω να διαβαζω μεγαλα comments!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'έυχαριστω πολυ Δεσποινα!
    Στα επομενα βιντεο θα χρησιμοποιησω πολλα απο αυτα να δειτε τι ''λενε''!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοριτσακι μου....μμμμμμ.....ωραια καλουδιαααααα!!
    θελω και γω να ψωνισω κανα 2 πραγματακια αλλα το νησι μας(δεν μιλω για τη Σπιναλογκα βεβαια αλλα για την Κεφαλονια....χαχαχαχαχαχα) μας περιοριζει διοτι ενα καταστημα sephora εχει και αυτο....αστα....τακτικα αγοραζω κ εγω απο το νετ....και μαλλον πρεπει να οργανοθω λιγο...!!!
    φιλια κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι ειμαι ενθουσιασμενη με τα περισσοτερα!
    Ανυπομονω να τα δοκιμασω κ να κανω κ αλλα βιντεακια!
    Αχ απο την μια σε ζηλευω που ζεις σε ενα τοσο υπεροχο μερος,πολυ θελω να ερθω στα μερη σου για διακοπες!!!
    Δεν εχεις εκει πολλες επιλογες αλλα εχεις πλεον το νετ!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. me geia. poli oraio to nude kragion. tha ithela na kaneis review tis skies wet and wild! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Thank λειντι ντι!!!
    Θα κανω σιγουρα ενα βιντεο review k tutorial μαζι!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πω πω φαίνονται τέλεια! ζηλεύω!
    Άρτεμη να σε ρωτήσω, επειδή δεν έχω παραγγείλει ποτέ απο ξένα sites, τα έξοδα αποστολής πόσο είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τhanks!!!
    Εξαρταται απο το σαιτ!
    Συνηθως απο 5 μεχρι 10-12 ευρω εχω πληρωσει..
    Εξαρταται σιγουρα κ απο την ποσοτητα των πραγματων που παιρνεις...
    Σιγουρα ομως αξιζει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοφόρετα τα νέα σου καλλυντικούλια! Δεν έχω αγοράσει ποτέ από το νετ, αλλά όλο και πιο συχνά μπαίνω στον πειρασμό. Η αλήθεια είναι πως στο νετ μπορείς να βρεις ότι - μα ότι θέλεις (και μάρκες που δεν εισάγονται στην Ελλάδα) και σε πολύ καλές τιμές! Οι φόβοι μου όμως είναι 2:
    1) πως είσαι σίγουρη πιο χρώμα make up,πούδρα, κραγιόν να παραγγείλεις? Εδώ τα βλέπεις από κοντά στα καταστήματα και μετά πας σπίτι κι ανακαλύπτεις πως το make up κάθε άλλο παρά το χρώμα σου είναι! :-S
    2) το να πάρεις καλλυντικά από "αβέβαιες" εταιρίες (δλδ εταιρίες που δεν είναι ευρέως γνωστές) μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα (όπως αναφέρει και η Αριέττα στο σχόλιο της) δλδ. αλλεργίες, δερματίτιδες κλπ.κλπ.

    Όλα αυτά λοιπόν σκέφτομαι και για αυτό δεν έχω ακόμη κάνει το βήμα να αγοράσω από το νετ.

    Ελπίζω εσύ να μείνεις 100% ικανοποιημένη από τα αποκτήματά σου και να μας κάνεις detailed review για να δούμε κι εμείς τι θα αγοράσουμε επιτέλους! :-)

    Πολλά φιλιά,
    Dimi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ'ευχαριστω πολυ Dimi.B!

    Οι φοβοι σου ειναι κατανοητοι,τους ειχα κ εγω..
    Τις αποχρωσεις αν ειναι μαρκες που πωλουνται στην Ελλαδα εγω παω στα καταστηματα κ τις δοκιμαζω...
    Αν οχι βλεπω swatches κ βιντεα σχετικα για τα προιοντα που θελω κ λιγες ειναι φορες που δεν εχω μεινει ικανοποιημενη με κατι...ελαχιστες ειναι η αληθεια!

    Οσο για τις αλλεργιες,ποτε δεν ειχα καμια αλλεργια σε τιποτα...οποτε μαλλον δεν εχω ευαισθητο δερμα,αν ομως εχεις πρεπει σιγουρα να διαβαζεις τα συστατικα των καλλυντικων για να εισαι σιγουρη!

    Reviews θα κανω σιγουρα μολις τα χρησιμοποιησω ενα διαστημα για να σχηματισω ολοκληρωμενη αποψη..

    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Me geia ola! Fovera pragmata. Eidika oi skies kai to nude kragion. Ax, mpainw k gw sto peirasmo na arxisw online shopping. Eidika meta tis odhgies kai ts sumboules sou.

    Kaloforeta ola ta kaloudia pou phres kai anamenw na ta dw sthn praksh! :) Filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. S'eyxaristw kalh mou Maria!!
    Nai,nai nomizw pws sigoura tha breis polla kala pragmata sto internet se times pou den fantazesai!
    Filia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρτεμακι,συγχαρητηρια για τις τελειες ανακαλυψεις σου...λιγο κοιταξα τα sites και μου φανηκε οτι οι τιμες ηταν πολυυυ καλεεςςς!εμεις γιατι τα χρυσοπληρωνουμε στην Ελλάδα;;Με γεια σου και περιμενουμε τα βιντεακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ'ευχαριστω πολυ Κατερινα!
    Ελα ντε??
    Γιατι μας γδερνουν??
    Αν πας στο καναλι μου στο YouTube ή εδω αριστερα θα δεις βιντεακια. :)
    Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Αρτεμη μου....πολυ ωραιο το blog σου και ενδιαφερον....(η mengre ειμαι...χαχαχαχαχ)
    απλα με τα καλλυντικα απο το ιντερνετ το θεμα που εχω ειναι αν ειναι γνησια ή αν ειναι μουφα...γιατι μπορει να μοιαζουν αλλα τελικα ειναι??!!
    πχ εχω δει και στο παζαρι clinique, lorea'l αλλα δεν ειναι γνησια εννοειται!!!!!!
    αλλα αν τα maybelline καλλυντικουλια ειναι γνησια και καλα ενημερωσε μας....
    φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Menia Γεια σου!
    Χαιρομαι που σε βρισκω εδω!
    Λοιπον,
    τα Maybelline που πηρα ειναι γνησιοτατα!
    Κ φαντασου οτι πηρα το σετ με μασκαρα,μολυβι,μια παλετα με 3 σκιες κ ενα ντεμακιγιαζ ματιων μονο 10ευρω!!!
    Κ εδω η μασκαρα μονο ειναι 15...για υπολογισε..

    Ψωνισε αφοβα!

    (Καλα στα παζαρια τα fake κανουν μπαμ!)

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ σε τι πειρασμό με βάζεις!!!!
    Και πάλι θα το φωνάξω μπας και ξυπνησουμε...Πηρα το μεικαπ της Revlon από τα Hondos και το πληρωσα 26 ευρω!!!!!!!!!!!!
    Και βλέπω στο utube μια που λεει οτι ειναι απο τα φθηνα και εδωσε 8 δολλάρια!!!!!!!
    Και σε ενα απο τα site που προτεινεις το εχουν 12!!!!!!
    Καντε το λογαριασμο να δειτε ποσα κιλα μ...κας ειμαι!!!!
    Ειναι τα αυθεντικα λοιπον απλα ειναι με τις τιμες που θα τα αγοραζες Αμερικη, και οχι οπως τα αγοραζουμε εδω στην Γκαουχώρα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Κερασία μου σε καταλαβαινω απολυτα!!
    Εγω τουλαχιστον,πηγα ειδα την τιμη κ αυτο ηταν..!
    Εννοειται πως ιντερνετ κ παλι ιντερνετ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Άρτεμη! =) θέλω να σε ρωτήσω κάτι, θέλω να παραγγείλω από το site nonpareil μπορείς να μου πεις ποίο τρόπο παραγγελίας διαλέγεις από Αμερική? επίσης αν θυμάσαι πόσο περίπου σου είχε κοστίσει?
    Σ'ευχαριστωωωώ! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @gomenaki123 Γεια σου! Διαλεγω παντα τον πιο οικονομικο τροπο,την USPS,tο αμερικανικο ταχυδρομειο δηλαδη.. Το κοστος εξαρταται απο τα ποσα πραγματα παραγγελνεις.. Αρχιζει απο 7-8ευρω αν θυμαμαι καλα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου Αρτεμη :)
    Απο τοτε που βρηκα το blog σου, εχω βοηθηθει πολυ..!
    Επιτελους βρηκα απο που να παραγγειλω καλλυντικα φτηνα που δεν εχουμε εδω !
    Επιτελους!!
    Υπεροχο το βιντεακι σου..:)
    Ευχαριστωω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Άρτεμη τι κάνεις, ονομάζομαι Θάλεια. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με τις αγορές από Αμερική, με το τελωνείο δεν έχεις θέμα? Εγώ είχα παραγγείλει παλιά από Victoria Secret και μου ζητούσαν 120 ευρώ επιπλέον και να τα πάω στον ΕΟΦ επειδή ήταν κρέμες. Εσύ ζητάς με mail να στα στέλνουν στο ταχυδρομείο γιατί δεν έχω δει τέτοια επιλογή σε πολλά site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή