Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

Mακιγιάζ ματιών σε ρόζ-μώβ-γαλάζιες αποχρώσεις με ρόζ χείλη..

Πρώτα απ'όλα μπορώ να πώ οτι ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ να βάζω τίτλους στα βίντεο μου???
Στα ελληνικά δεν υπαρχουν τόσες επιλογές!!! grrrrrr!
Το παρακάτω βιντεάκι είναι η δική μου εκδοχή του Moonlight Seduction (Πατήστε πάνω στο όνομα αν θέλετε να δείτε το βίντεο-Γιατί να μην μπορώ κ εγω να βάλω ανάλογους τίτλους??? Γιατι θα φαίνομαι σαν τρελή!)


Με το που είδα αυτό το μακιγιάζ το λάτρεψα κ έτσι προσπάθησα να το κάνω με ο,τι προιοντα είχα,το έκανα το καλοκαίρι που πέρασε κ είχα ανεβάσει μια-δυο φωτό στο facebook,το ειδε μια καλη μου φίλη,η Πενυ κ μου ζήτησε να το κάνω σε βιντεάκι κ φυσικά δεν μπορούσα να της χαλάσω το χατήρι!

Ελπίζω να αρέσει κ σε εσάς!!


Προιόντα που χρησιμοποίησα..


Wet n Wild concealer
Σκιές απο 2 παλέττες απο ebay(αν θέλετε λινκ για την μια που εχει κ τα ρουζ απλά ζητήστε μου το..)
Εyeliner Seventeen,black
Μαυρο μολύβι essence
Ρούζ απο την πιο πάνω παλέτα
Κραγιόν απο την Avon σε χρώμα Pink Fantasie
Mascara LDM Paris απο αγγλικο site





Φιλια πολλα.
Άρτεμη..

26 σχόλια:

  1. nice. thelo episis na po to ta fridia sou einai teleia (asxeto). kaneis threading kai pou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω παρα πολυ για το κομπλιμέντο σου!
    Μονη μου τα ''περιποιουμαι''! Το μονο που κανω είναι να τα βγάζω με τσιμπιδάκι κ να κόβω λιγο τις ακρες με ενα ψαλιδακι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poly kalo kai to videaki alla kai to makigiaz....
    filakiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστω πολυ πολυ ομορφη!!
    Φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Fobero makigiaz. Pali! :) Latreuw ta matia. Tha to dokimasw sthn epomenh eksodo m, alla isws m allo lipgloss. Den m aresei idiaitera to roz sta xeilh. Kati nude isws...

    Telos pantwn. Sugxarhthria gia allh mia fora. Aaaa, k t post me tis odhgies gia agores online eskise. Den prolaba na comment-arw ekei. htan polu kalo, kai bohthise oso de fantazesai. Thanks gia ola!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ!!!!Δεν περίμενα να το φτιάξεις τόσο γρήγορα!!!Είσαι απίστευτη!!!!!!!!!!:-)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόλις είδα και το βίντεο!!Μου το αφιέρωσες κιόλας!!!:-)
    Δεν έχω λόγια...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Amarienne σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
    Κ με nude χειλη πιστευω θα ειναι τελειο!
    Κ χαιρομαι που βοηθησα για τις αγορες!
    Φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστω πολυ Πενυ μου,χαιρομαι που σου αρεσε!!
    Φιλακια πολλα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Sou paei! Have a nice weekend, anypomonw gia ena kathara vradyno super smokey look!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ma pou htan krymeno toso kairo ayto to blog????8ea!!k ta video teleia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. kot-itsa welcome κ σ'ευχαριστω παρα πολυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. h michelle einai 8ea..thn parakolou8w polyyyy kairo...k ayto to makigiaz peripou to eixa sto gamo mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. K mena m'aresei poly h michelle!
    Sovara???
    Asynhthisth epilogh alla pisteyw tha sou hsoun koukla!!
    Latreyw ta xrwmata..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. twra eida auto to makigiaz! einai y p e r o x o!!!!! poli omorfa xrwmata mpravo sou! exeis talento kai kalo xeri pou lene!! xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχ πραγματικά το έκανες τέλεια!!!τα αγαπώ αυτά τα χρώματα!!!θα το δοκιμάσω και ε΄γω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. artemi na se rwtisw sumferei na parei kati apo ebay? egw vrika sxedon thn idia paleta me to rouz kai gia ellada vgainei sxedon to diplo poso apo to arxiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτο το μακιγιαζ σου πηγαινει τελεια! ειναι οτι πιο ωραιο εχω δει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπερα! Ειδα το μαγιαζ σου και το λατρεψα.. Μπορεις να μου στειλεις λινκ για τις παλετες ? Η ποιας εταιριας ειναι? Σε ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή