Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 7 Νοεμβρίου 2010

Συμβουλές για αγορές φθηνών καλλυντικών on-line!

O τίτλος είναι άκρως διαφωτιστικός!
Εδώ κ πολλούς μήνες που άρχισα να παρακαλουθώ βίντεο στο YouTube,σιγά σιγά έμαθα για τις αγορές μέσω ίντερνετ κ πόσο συμφέρουσες μπορούν να είναι..
Πρώτον πολύ πιο οικονομικές τιμές κ δεύτερον πληθώρα προιόντων..


ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

1) Πρέπει να έχετε έναν λογαρισμό σε τράπεζα για μπορείτε να βγάλετε μια prepaid card (προπληρωμένη κάρτα-όχι πιστωτική-μπορείτε να ξοδέψετε μόνο το ποσό με το οποίο θα την φορτίσετε)

2) Φτιάχνετε έναν λογαριασμό στο paypal.com,δίνετε τα στοιχεία σας κ τα στοιχεία της κάρτας σας,αφού το κάνετε αυτό θα πρέπει να έχετε ένα μικροποσό στην κάρτα γιατί το paypal με την εγγραφή σας,σας ''παιρνει'' 1-2 ευρω,κ όταν φανεί η κίνηση στον λογαριασμό σας,θα φανεί ως ''paypalxxxx'' (οπου χ θα ειναι αριθμος),θα πρέπει να βάλετε αυτον τον 4ψηφιο αριθμό ως επιβεβαιωση για να ενεργοποιηθει ο λογαριασμος σας στο paypal...
(Toν 4ψηφιο θα τον βρείτε ή ηλεκτρονικά αν μπείτε στην σελιδα σας,στην τραπεζα που εχετε τον λογαριασμο κ κατ'επεκταση την καρτα σας...ή τηλεφωνικά αφου μιλήσετε με την εξυπηρετηση πελατων της τραπεζας κ τους εξηγησετε...Κ με τους 2 τροπους θα περιμενετε 2-3 μερες μεχρι να φανει η κινηση στον λογαριασμο..)

3) Απο κεί κ πέρα τα πράγματα είναι ευκολα,απλώς μπαίνετε στα site που θέλετε να παραγγείλετε κ διαλέγετε να πληρώσετε μεσω paypal,ειναι ο πιο γρηγορος κ ασφαλης τροπος αφου το site δεν μαθαινει τα στοιχεια σας,απλώς παίρνει τα χρήματα μεσω paypal..!

Μπορείτε φυσικά να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κ να μην κάνετε αυτά τα βήματα,αλλά εγω επειδή θέλω να είμαι πιο ασφαλής κ πιο σίγουρη προτιμώ το paypal..


ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ SITE

Σε αυτά τα site έχω ψωνίσει αρκετές φορές κ είχα καλές εμπειρίες..
http://www.cosmetics4less.net/ 
http://www.saveonmakeup.co.uk/
http://www.eyeslipsface.co.uk Αγγλικα κ τα 3 site,πολυ καλες τιμες κ εφτασαν γρηγορα!
http://www.makeupgeek.com
http://www.coastalscents.com/ αμερικανικα site,εχω ψωνισει κυριως πινέλα..Έφτασαν απιστευτα γρηγορα,καλες τιμες κ ποιοτητα!
http://www.brigettesboutique.com/
http://www.nonpareilboutique.com/
http://www.thecosmetichouse.co.uk (Τελειες τιμες κ εξαιρετικη εξυπηρετηση-Αγγλικο site με λιγα σχετικα εξοδα αποστολης)
http://www.cherryculture.com


http://www.ebay.com/ To πασίγνωστο σε όλους ebay,εχω ψωνισει παρα πολλές φορες απο κει,προτιμάτε πωλητές με καλό feedback,που εχουν πουλησει πολλα πραγματα...Δεν εχω απογοητευτει ουτε μια φορα!


Μολις παραλαβω τα 3 δεματα που περιμενω,θα προσθεσω κ αλλα αν τα αξιζουν!


ΠΡΟΣΟΧΗ!

Πάντα να μετατρέπεται τις λιρες ή τα δολλάρια σε ευρώ για να δείτε αν σας συμφέρουν οι αγορές..
Το site που χρησιμοποιω εγω είναι αυτο http://el.coinmill.com/ 


Και φυσικά να βλέπετε το shipping ή αλλιώς delivery cost,τα εξοδα αποστολής δηλαδη..


Ελπίζω να βοήθησα έστω μερικές απο εσάς,που δεν είχαν ιδέα!

Και εδώ το βίντεο...



Φιλια πολλα,
Αρτεμη..

48 σχόλια:

  1. Πολυ χρησιμο το ποστ σου πραγματικα...μου ελυσες πολλα που αναρωτιομουν σχετικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω!
    Χαιρομαι πραγματικα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να προτείνω δύο ακόμα;;

    http://gr.strawberrynet.com/main.aspx (αμερικάνικο αλλά τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν και πάντα έχει κάποια προσφορά ή δώρο με κάθε παραγγελία!)

    www.hqhair.com
    (μεγάλη ποικιλία, γρήγορο, και αρκετά καλές τιμές!)

    Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πρωτο το ηξερα κ εγω απλως δεν το εγραψα γιατι δεν εχω παραγγειλει προς το παρον απο κει,
    θα τσεκαρω κ το δευτερο!
    Σ'ευχαριστω πολυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραια ανάρτηση! Tσεκάρετε και το www.asos.com στα clearance!!!!
    Filia
    http://www.beauty-is-within.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο!!!Θυμάμαι σε είχα ρωτήσει live,οπότε ήταν λίγο δύσκολο να απαντήσεις.Τώρα μου έλυσες όλες τις απορίες!Πολύ κατατοπιστικό το άρθρο σου!!!
    Μάλλον θα αρχίσω και εγώ να παραγγέλνω.Είχες δίκιο στο video για τα maybelline.Είναι άδικο να δίνουμε τόσα χρήματα σε προϊόντα, τα οποία αλλού είναι προσιτά σε όλους.Ποτέ δεν έχω δώσει κάτω από 15Ε σε makeup,πράγμα που θεωρούσα κανονική τιμή(κανονική μάλλον μόνο για την Ελλάδα ή την Ευρώπη).
    Υ.Γ:Α θα γλυτώσουμε κιόλας και από τις ξινές πωλήτριες καλλυντικών, που σε κοιτούν λες και είσαι εξωγήινη, επειδή ζητάς μολύβι μέχρι 10Ε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχεις απολυτο δικιο Πενυ μου!
    Χαιρομαι που βοηθησα!
    κ thanks!!

    Υ.Γ Καλα αυτες ειναι αστα να πανε!!!

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ayta ta post einai super xrhsima kai toso endiaferonta! K egw proteinw to strawberrynet.com super times k dwrean apostolh, ti kalytero? Ase pou exei prosfores olo to xrono k mporeis na kaneis teleies epiloges gia dwra!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Thanks Frosaki glyko!!
    Tha paraggeilw sigoura kapoia stigmh afou akouw tosa kala logia..!
    Filia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Άρτεμη! Ήθελα να σε ρωτήσω: όταν παρήγγειλες από την coastal scents σε πόσες μέρες σου έστειλαν τα πράγματα? Και κυρίως: πλήρωσες φόρους μεταφοράς επειδή είναι Αμερική και τέτοια? Πόσο σου στοίχησαν τα μεταφορικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου!
    Ηρθαν πολυ γρηγορα αν αναλογιστεις οτι ερχονται απο Αμερικη,7 μερες συνολικα..
    Φορους οχι δεν πληρωσα..
    Κ απο οσο ξερω δεν πληρωνεις για αγορες κατω των 80 ευρω...κ για αγορες ανω των 80 οταν διαλεγεις να στα φερουν με την USPS το αμερικανικο ταχυδρομειο δηλαδη,πληρωνεις μονο 3 ευρω τελωνειο..
    Αυτα ξερω,προσωπικα δεν εχω πληρωσει ποτε τελωνειο γιατι δεν εχω ψωνισει μεγαλα ποσα..
    Παντα ομως να προτιμας την USPS..
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. poli endiaferon k xrisimo post, Artemis!!! :) Mpravo... leo na kano k ego ena paromio mia mera (se pirazi?) haha apla tha grapso ta shops apo ta opia exo agorasi k eixa kales empiries..

    tin exo patisi mono mia fora sto ebay Lol... pu eixa agorasi mia koukla san Barbie k kala.. gia collectors.. kai i gineka ekeini de mu tin eixe stili lol (20 euro ekane..) pantos kata ta alla, to online shopping eine super..!! Kai sinithos oute tipsis dn exo meta, se antithesi me real shopping.. pu kai pio polla lefta xalao k gia kapio logo exo tipsis..gt dn agorazo toso sixna.. xixi! :)

    aa episis ego agorazo kai apo Etsy.com,exi fantastika, o,ti thelis to vriskis.. exo pari kremes apo ekei.. au natural..:)


    Episis, ego latrevo na perno apo Ameriki gt mu erxonte pio grigora i apo Korea/Iaponia erxonte mesa se 2 vdomades, exo tin entiposi apo UK argoun pio poli hahha :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @denise Σ'ευχαριστω!
    Χαιρομαι που το βρηκες χρησιμο!

    Συμφωνω με ολα οσα λες!
    Απο etsy δεν εχω ψωνισει ποτε αλλα σιγουρα θα ηθελα να δοκιμασω στο μελλον.

    Κ ομως ναι,πολλες φορες παραγγελιες απο Αμερικη μου ηρθαν νωριτερα απο οτι απο UK!

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Άρτεμη και καλώς σε βρήκα !!! καταρχην συγχαρητήρια για τα υπέροχα άρθρα σου και την πολύ καλή δουλειά !!!
    Σχετικά με το παραπάνω άρθρο θα σε καλέσω με τη σειρά μου και στο δικό μου AVON Beauty Shop με τα πολύ καλής ποιότητας αλλά και τιμών καλλυντικά και όχι μόνο και χαρά μου να σε βοηθήσω σε ότι χρειαστείς!
    όλα τα προιόντα καλύπτονται απο την εγγύηση της AVON που σημαίνει ότι αν κάτι δεν σου αρέσει μου το επιστρέφεις και είτε διαλέγεις κάτι άλλο ή σου επιστρέφω τα χρήματα ακόμα και αν έχει χρησιμοποιηθει το προιόν μέσα σε χρονική περίοδο ενός μηνός μετά την ημερομηνία αγοράς.
    Καλό μας τρίημερο και Χρονια πολλαάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. η σελίδα μου είναι εδώ : www.avonevi.blogspot.com
    !!! filakiaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ευη Γεια σου!
    Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
    Θα επισκεφτω κ το blog σου σιγουρα!
    Καλο Σ/Κ κ φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. na kanw mia erwtisi ta site p exeis dwsei einai gnisia ta proionta sigoura???? i einai oi apomimiseis pou poulane !!!!????????apantiste plz gt aksizei na agoraseis AN EINAI gnisia k den vgalw spuria se olo to proswpo gt t exw ayto:s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @antrianna125 Αν ηταν απομιμησεις δεν θα εμπαινα καν στον κοπο να μιλησω για αυτα τα site..
    Μπορεις να ψωνισεις χωρις φοβο!
    :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δοκιμαστε και το lookfantastic.com ειναι πολυ καλο site και εχω καλες εμπειριες απ το service του. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Nicole Just Stoned Ευχαριστουμε για την προταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ SITE ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ : ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ COASTAL SCENES ΕΧΟΥΝ ΜΙΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΚΙΕΣ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕΣ ΑΠΟ ΤΟ EBAY ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΦΤΗΝΕΣ.
    ΚΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ :¨
    ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΚΑΛΕΣ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ HONDOS ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ Η ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ.....ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ioanna.dm Kαλησπερα Ιωαννα!
    Σ'ευχαριστω!

    Προσωπικα πιστευω οτι αυτες απο το ebay ειναι μια χαρα ποιοτητα για απλη ερασιτεχνικη χρηση που κανει μια απλη γυναικα..
    Τα Coastal Scents ειναι ακριβως η ιδια ποιοτητα με τις παλετες απο ebay,απλα βαζουν το λογοτυπο τους πανω κ ανεβαζουν την τιμη!

    Με καλη βαση σκιας θα εχεις μια χαρα αποτελεσματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΑΙΤΙ ΠΡΑΓΑΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ...
    ΓΙA ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΤΙ ΛΕΣ?ΑΞΙΖΟΥΝ Η ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ?ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ SEPHORA?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ioanna.dm Τα πινελα τους τα λατρευω! Ειδικα για την τιμη τους συν οτι στα φερνουν πανω κατω σε μια βδομαδα,νομιζω οτι αξιζουν!
    Εχω παρει 4-5 τα οποια τα χρησιμοποιω ολη την ωρα,στα συνιστω σιγουρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ !ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άρτεμη θέλω τη βοήθειά σου!!! σχετικα με αγορά από ebay. Βρήκα μια φοβερή παλέτα με σκιές και πήρα από τον ίδιο πωλητή και κάτι ρουζ. Για να μην πολυλογώ η παραγγελία μου βγήκε στα 49,00 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά!! Μου έκανε καλύτερη τιμή στα προιόντα. Αυτά έρχονται από hong kong και από ότι είσα στο video αναφέρθηκες ότι έχεις πάρει από εκεί. Έχω μπερδευτεί πολύ με ότι αφορά τους δασμούς που θα μπουν στον εκτελωνισμό. Έχω μπει σε διάφορα forum αλλά δεν βγάζω άκρη άλλοι λένε πως είναι ανάλογα το προιόν, ανάλογα την τιμή, ανάλογα αν το εχεις ασφαλίσει.... μπήκα και σε ένα Site που στα υπολογίζει και μου βγαλε να πληρώσω μόνο το 23% φπα αλλά και πάλι τα στοιχεία που έδωσα δεν ήταν σωστά γιατί είχα βάλει το σύνολο της τιμής!! αν μπορείς να μου πείς πόσα πλήρωσες εσύ και ότι ξέρεις θα το εκτιμούσα πολύ. και που τα πλήρωσες? Σε ενημέρωσε κάποιος όταν ήρθαν στην Ελλάδα ότι είναι για εκτελωνισμό?? Σε ευχαριστω πολύ προκαταβολικά ειλικρινά αν δεν βρω κάποιον που να το έχει κάνει δεν θα προχωρήσω σε αγορά αν είναι να μου ζητήσουν άλλα 50 ευρώ στο τελωνείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάρα πολύ καλό και ενημερωτικό το post αυτό Άρτεμη. Μου έλυσες κάποιες απορίες που είχα! Εγώ συγλεκριμένα ψάχνω σετ πινέλα μακιγιάζ σε προσιτή τιμή... αν έχεις κάτι να μου προτείνεις! Αν και κάτι διάβασα στα πιο πάνω σχόλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. geia.!mou elyses polles apories alla 9a h9ela na ma9w an h preepaid card prepei na einai se eyro h dollaria.!eimai ligo asxeth gia ayto rwtaw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. γεια σου Άρτεμη :)
    τον τελευταίο χρόνο άρχισα να παρακολουθώ βιντεάκια στο youtube και παρατήρησα πόσο πιο φτηνά είναι στο εξωτερικό τα καλλυντικά προιόντα. Έτσι σκέφτηκα να αγοράσω και γω κάποια πράγματα από το ίντερνετ! Ένα από τα sites που προτείνεις μου αρέσει πολύ, συγκεκριμένα αναφέρομε στο www.saveonmakeup.co.uk,γι'αυτό λοιπόν θα ήθελα να σε ρωτήσω για τα έξοδα αποστολής και τους δασμούς που πλήρωσες εσύ!!Ειλικρινά θα το εκτιμούσα πραγματικά αν μου απαντούσες, διότι τα χρειάζομαι αυτά τα καλλυντικά και θα μου κοστίσουν πολλά παραπάνω από Ελλάδα! Σε ευχαριστώ πολυυυυ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!
      Μολις τωρα ειδα το σχολιο σου,με συγχωρεις..
      Δασμους δεν πληρωνεις για αγορες μεσα στην Ευρωπη.
      Τα εξοδα αποστολης ητα αρκετουτσικα,γυρω στα 9ευρω αν θυμαμαι,στα λεει πριν πληρωσεις.
      xxx

      Διαγραφή
  31. Πολυ καλο το post και άκρως απαραίτητο ειδικα τωρα στην κατάσταση που βρισκόμαστε!! Μπράβο!
    Ήθελα να σε ρωτήσω, σκέφτομαι να αγοράσω απο το e-bay απο κινέζικο κατάστημα σετ 12 πινέλων για μακιγιάζ τα οπτοια τα βρήκα μόνο 11 ευρω! Έχω όμως κάποιους ενδοιασμούς για την ποιοτητα.. Αν και είναι top rated seller και πολυ καλο feedback, ωστόσο διστάζω... Αν γνωρίζεις κατι σχετικά με αυτο θα με βοηθούσε πάάαρα πολυ!
    Συγχαρητήρια και πάλι! Keep going!!
    Xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ας ρωτήσω και εγώ κάποια πράγματα τώρα, όλο και κάποια από σας θα μπορέσει να με βοηθήσει
    λοιπόν, αγοράζω εδώ και χρόνια από το Internet (ξεκίνησα με Victoria's Secret) και πλέον αγοράζω και πολλά καλλυντικά αλλά μόνο από Ευρωπαϊκά site λόγω του ότι μια φορά την είχα πατήσει με την Victoria's Secret (είχα κάνει μεγάλη παραγγελία και μου ήρθε τελωνείο 150Ε) το τελωνείο παρεμπιπτόντως μου είχε πει ότι μπορώ να φέρω από Αμερική μόνο έως 60$ χωρίς να πληρώσω τπτ.
    τώρα, όσο αφορά καλλυντικά υπάρχει περίπτωση κατάσχεσης και καλά χημικά/ναρκωτικά και τέτοια χαζά? να βρούμε και τον μπελά μας? είχα κάποια από σας καμία τέτοια εμπειρία ή όχι? μπορούμε να αγοράζουμε ανεπιφύλακτα δηλ από Αμερική γιατί ξερω επίσης ότι κάποια site δεν στέλνουν Ευρώπη για παρόμοιους λόγους

    Μερικα καλα Ευρωπαικα site:

    http://www.sleekmakeup.com/

    http://www.eyeslipsface.co.uk/index.htm

    http://www.love-makeup.co.uk/

    http://www.kosmetik4less.de/

    http://www.cultbeauty.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ καλό το post και τα σχόλια.
    Να προσθέσω κι εγώ μερικά πράγματα που έχω βρει:
    - Αν μπορούμε σε κάποιο site να πληρώσουμε με Paypal δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα ασφάλειας, γιατί γι αυτό υπάρχει το Paypal: Δηλώνουμε τα στοιχεία της κάρτας μας μόνο εκεί και αυτοί κάνουν πληρωμές για λογαριασμό μας. Έτσι δε δίνουμε πουθενά αλλού τα στοιχεία μας και ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες να πέσουμε θύματα κλοπής.
    - Επειδή μιλάμε και για οικονομία και επειδή νομίζω ότι κάθε φορά που βάζουμε χρήματα σε προπληρωμένη κάρτα η τράπεζα παίρνει προμήθεια, εγώ έχω κάνει κάτι άλλο. Βρήκα τράπεζα η οποία σου δίνει μία ξεχωριστή κάρτα για κάθε λογαριασμό που έχεις εκεί (άλλες σου συνδέουν όλους τους λογαριασμούς σε μία κάρτα). Παρότι είχα ήδη λογαριασμό εκεί άνοιξα έναν νέο και ζήτησα ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ κάρτα, όχι πιστωτική. Η πιστωτική είναι δάνειο με επιτόκιο, η χρεωστική είναι σα να πληρώνεις με μετρητά που τραβάς εκείνη τη στιγμή από το λογαριασμό σου. Αν ο λογαριασμός δεν έχει λεφτά, η κάρτα είναι άχρηστη. Η τράπεζα με διαβεβαίωσε επίσης ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτήν την κάρτα για αγορές στο ίντερνετ (δε μπορούν να το κάνουν όλες οι κάρτες αυτό). Τέλος, κρατάω σε αυτόν το λογαριασμό μικρά ποσά (π.χ. 50 - 100 - 150 ευρώ) ίσα ίσα για να μπορώ να αγοράσω μερικά πράγματα. Έτσι και θύμα διαδικτυακής απάτης να πέσω θα χάσω λίγα, όχι όλες μου τις οικονομίες!
    - Επιλέγω πάντα αποστολή με ταχυδρομείο (πχ USPS ή Hong Kong Post) και όχι κούριερ (πχ UPS). Τα κούριερ είναι πάρα πολύ πιθανότερο να περάσουν από τελωνείο, στο ταχυδρομείο αυτό γίνεται λίγες φορές.
    - Αν έχετε πρόβλημα με κάποιον πωλητή του eBay πείτε του ότι θα του αφήσετε negative feedback (αρνητικά σχόλια). Οι περισσότεροι το τρέμουν αυτό και προσπαθούν να μη σας δυσαρεστήσουν.
    - Τέλος να προσθέσω ότι έχω βρει ένα site, το "stargirls cosmetics" το οποίο ψάχνει μέσα στο ίντερνετ μόνο για αγορές καλλυντικών οπότε δε χρειάζεται να ψάχνω εγώ σε κάθε site ξεχωριστά κι ένα - ένα. Η διεύθυνση:
    https://sites.google.com/site/stargirlscosmetics/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε ρωτήσω κάτι?Ποια τράπεζα είναι αυτή που έβγαλες την κάρτα?Και εννοείς ότι κάνεις τις συναλλαγές σου χωρίς το paypal, μόνο με την κάρτα?Είμαι λίγο άσχετη αλλά θέλω πολύ να παραγγείλω..Απλά θεωρώ πως εν τέλει δε συμφέρει να σου κρατάει η τράπεζα 1-2 ευρώ κάθε φορά που την φορτίζεις!!! Θα χαρώ πολύ αν πάρω απάντηση! :)

      Διαγραφή
    2. Η τράπεζα είναι η Alpha Bank. Ανοίγεις το λογαριασμό με 300 ευρώ τα οποία πρέπει να αφήσεις μέσα για μία μέρα και την επόμενη μπορείς να τα πάρεις και να αφήσεις όσα θέλεις. Κανονίζεις να πάρεις χρεωστική κάρτα Visa Electron την οποία θα χρησιμοποιείς για αγορές στην Ελλάδα, για αγορές στο Internet και για τα μηχανήματα ανάληψης. Για περισσότερη ασφάλεια ορίζεις εσύ το μέγιστο όριο αναλήψεων ανά ημέρα (το συνηθισμένο είναι 1000 ευρώ οπότε αν θες το χαμηλώνεις πολύ). Επίσης συζήτησε αν μπορείς να μην αφήσεις περιθώριο για υπερανάληψη, δηλαδή για ανάληψη ενός ποσού ακόμη κι αν έχεις μηδενικό υπόλοιπο - είναι μια μορφή δανείου από την τράπεζα με επιτόκιο. Αν τα κανονίσεις όλα αυτά, πιστεύω ότι είσαι πολύ καλά εξασφαλισμένη για απώλειες μεγάλων ποσών λόγω διαδικτυακής απάτης.
      Όταν λοιπόν έχεις την κάρτα στα χέρια σου μπορείς να φτιάξεις το λογαριασμό Paypal. Οδηγίες στα ελληνικά έχουν εδώ:

      https://www.paypal-europe.com/ellinikos/?&mpch=ads&mplx=3484-129460-12439-28

      Για το λογαριασμό δίνεις ένα email ως Username και ορίζεις ένα Password. (Στο email αυτό θα σου στέλνουν και τα μηνύματά τους.) Στο λογαριασμό δηλώνεις τα στοιχεία της κάρτας, μέσω της οποίας το Paypal θα τραβάει λεφτά από τον τραπεζικό σου λογαριασμό κάθε φορά που πρέπει να γίνει πληρωμή.
      Όταν χρειαστεί να πληρώσεις σε κάποιο site με το Paypal, το δηλώνεις την ώρα της πληρωμής. Στο πρόγραμμα του υπολογιστή με το οποίο σερφάρεις στο internet, το site σου ανοίγει νέο παράθυρο με το Paypal όπου συνδέεσαι με το username και το password και κάνεις την πληρωμή. Όταν τελειώσεις το παράθυρο με το Paypal κλείνει και το site με τα καλλυντικά ειδοποιείται απλώς ότι πληρώθηκε από το Paypal, χωρίς να μάθει τίποτα για τον τραπεζικό σου λογαριασμό και την κάρτα σου.
      Η χρήση του Paypal είναι δωρεάν για τον αγοραστή. Το Paypal πληρώνεται για τις υπηρεσίες του από τους πωλητές.

      Διαγραφή
  34. Άρτεμις σε ευχαριστώ γιατί με ώθησες στο να αγοράσω κάτι από το ίντερνετ και κατάλαβα μεγάλη διαφορά!έχω παραγγείλει από Αγγλιά και θέλω να παραγγείλω από Αμερική και Χονκ κονκ όμως ήθελα να σε ρωτήσω μέχρι τι ποσό μπορώ να παραγγείλω για να μην πληρώσω τελωνείο!ευχαριστώ πολυ,περιμένω με αγωνία την απάντηση σου γιατί έχω πολλά πράγματα να παραγγείλω!!!!φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. artemi mou kalispera :) se pio apo ta site pou mas grafeis pareigeiles thn poudra to konsiler k ola auta me 8e eksoda apostolhs?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπάρχει και άλλο ένα πολύ καλό eshop για καλλυντικά και αρώματα, http://gr.strawberrynet.com/main.aspx

    Απλά εγγύηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ ωραίο άρθρο. Κι εγώ ψωνίζω πλέον μόνο από το internet. Από το ebay και το Strawberrynet και απ' το myshoe εχω ψωνίσει παπούτσια. Επειδή είδα ότι μιλάτε για έξοδα αποστολής αυτό το site, το Strawberrynet δεν έχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Απίστευτη δουλειά!! Ολοκληρωμένη και πανεύκολη!! Σ΄ευχαριστούμε Αρτεμάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπερα Αρτεμις και σε ολα τα κοριτσια..Αρτεμις φοβερη δουλεια, μπραβο.. Γνωριζει καποια να μου πει εφοσον εχουν ερθει τα πραγματα Ελλαδα π.χ απο Αμερικη την παραδοση μου την κανουν στο σπιτι μου η παω αεροδρομιο? Και αν δεν μπορω να παραλαβω εγω η ιδια απο αεροδρομιο μπορω να στειλω καποιον αλλο αντι για εμενα?
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπερα Αρτεμις θα παραγγειλω απο την coastan scents πινελα και σκιες και ηθελα να σε ρωτησω αριστερα κατω πρεπει να τσεκαρω καποιο απο τα shipping options?Το πιο οικονομικο που ειναι αυτο:International Economy $27.29 γιατι καπου εγραφες οτι με αγορες κατω απο 80 € δεν πληρωνεις μεταφορικα.Τα προιοντα μου βγαινουν 25,44$ δηλαδη θα πληρωσω 52,73$?

    ΑπάντησηΔιαγραφή