Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010

Γιορτινό μακιγιάζ 1 [Βυσσινί+Χρυσό]

Hello!!!
Aποφάσισα να φτιάξω 2-3 βιντεάκια με μακιγιάζ λίγο πιο γιορτινά,μιας κ τα Χριστούγεννα πλησιάζουν..!
Αυτό θα είναι το πρώτο..
Πρώτη φορά δοκιμάζω τέτοιον συνδιασμό,μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ..
Φέτος είναι αρκετά in οι σκούρες μπορντώ-βυσσινί σκιές κ σκέφτηκα να το τολμήσω..
Ποια είναι αποψή σας,θα φορέσετε-φορούσατε τέτοιες σκιές?
Το τελικό αποτέλεσμα πως σας φαίνεται?

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ

Revlon colorstay in 150 Buff
Maybelline Dream Matte powder
Bάση σκιάς Jordana eye primer
Βυσσινί σκιά κ Ρουζ απο παλέττα απο ebay
Χρυσό χρώμα NYX Ultra Pearl Mania
Higllighting χρώμα Wet'n'Wild color icon palette in Vanity
Seventeen black eyeliner
LDM Paris black mascara
Μαυρο μολυβι Essence
Ασπρο μολυβι L.A Colors
Kαφε μολύβι χειλιών ανώνυμο
Κραγιόν Clinique in Burgundy Bronze
Lip gloss Jordana in BTW
Wet'n'Wild Bronzer in Acapulco Glow



Πολλά φιλιά
Άρτεμη..

22 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστω!
    Α τελεια!
    Θα χαρω να δω φωτογραφιες!
    Φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το απόλαυσα όσο κανένα άλλο το βιντεάκι. Μου έχει κολλήσει εδώ και καιρό το βυσσινί σε σκιά. Όσες φορές το έχω δει μου άρεσε. Είχα σκοπό στην επόμενη εξόρμηση μου στα μαγαζιά να αγοράσω μια μπορντώ/ βυσσινί σκιά και να το δοκιμάσω. Ε, τώρα μετά το βίντεο σου σίγουρα θα πάρω.

    Το αποτέλεσμα σε συνδυασμό με το χρυσό είναι χάρμα οφθαλμών, κυριολεκτικά! Και πολύ ωραίο και το χρώμα για τα χείλη που επέλεξες! Πολύ ωραία πρόταση για τις γιορτές, και θα το δοκιμάσω σε μια απο τις επόμενες εξόδους μου, αφού αγοράσω τα απαραίτητα (τη σκιά βασικά)!

    Φιλιά πολλά!
    -Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω ποσο χαιρομαι που σου αρεσε γλυκο μου Μαρακι!!!
    Ειμαι σιγουρη οτι θα σου πηγαινει πολυ το μπορντώ/βυσσινί χρωμα!
    Πολλα πολλα φιλια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ'αρέσει αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων και σου πάει πολύ! Το ultra pearl mania είναι NYX καταπληκτικό, γράφει πολύ καλά. Α, και έχω κι εγώ το ίδιο διπλό πινέλο! Το είχες πάρει σε σετ των τριών, σωστά;
    Πρέπει να κάνω κι εγώ κανένα videaki για το youtube, το έχω παραμελήσει πολύ το κανάλι μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nai visini einai oraio xroma. to sindiazo me mov...btw to kragion/lip gloss poli oraia ...kai vevea to soundtrack einai fovero xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλό Άρτεμη! Έχεις καταπληκτικό χέρι, όπως λέμε, στο να δουλεύεις τις σκιές. Μου άρεσε που χρησιμοποίησες λίγα προιόντα και το αποτέλεσμα βγήκε εντυπωσιακό παρόλα αυτά..
    Θα σου πρότεινα στα tutorial να φοράς κάτι μονόχρωμο που να κάνει αντίθεση χρωματικά για να τονίζεται μόνο το make up σου.
    Η συμβουλή είναι και από την φίλη Maja που είναι επαγγελματίας φωτογράφος και βλέπουμε μαζί το βιντεάκι σου τώρα!
    Καλό βράδυ! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο βίντεο, δεν ήξερα ότι έχεις κανάλι στο Youtube! Αναμένουμε τα υπόλοιπα Χριστουγεννιάτικα looks ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο,δεν ξέρω αν θα το δοκίμαζα, αλλά μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Arietta μου ναι απο αυτο το σετ ειναι!!
    Μονο 4-5 ευρω απο εbay!
    Να κανεις!!
    Μ'αρεσουν τοσο το βιντεο σου!
    Φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Λειντι ντι σ'ευχαριστω πολυ!!!
    Ε το soundtrack επρεπε να να ειναι επικαιρο!
    Μωβ ε?
    Μμμμ ενδιαφερον!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Μοντέρνα Σταχτοπουτα σ'ευχαριστω τοσο πολυ για τα καλα σου λογια!
    Κ για την συμβουλη!
    Σιγουρα θα την ακολουθησω!
    Thanks κ στην Maja λοιπον,
    σας φιλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. cbsg5861 Ναι εχω YT καναλι!
    Ερχονται συντομα!
    Φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Δεσποινα σε καταλαβαινω...κ μενα αρχικα με ξενισε λιγο αλλα εν τελει μ'άρεσε!
    Σ'ευχαριστω πολυ!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Artemaki mou....ti na pw.....koukla opws panta kai me treles dunatothtes.....
    bravo kouklitsa...8a to timhsw to look....suntomws filiaaaaaaaaaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τέλειο! λατρεύω τα βιντεάκια μακιγιάζ!
    στα καστανά μου μάτια πάντως η βισσυνί σκιά νομίζω πως δεν ταιριάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Danielitsa μου σε ευχαριστω τοσο πολυ!!!
    Παντα εισαι τοσο γλυκια!
    Πολυ χαιρομαι που θα το κανεις κ εσυ!
    Πολλα φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ifigenia Σ'ευχαριστω θερμα!!
    Κ εγω σκουρα καστανα ματια εχω κ νομιζω πως μου παει αρκετα...
    Δοκιμασε το κ ισως σου αρεσει τελικα!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ομορφο look κουκλα!
    Well done!!! ;)

    Mwah! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Τινα Σ'ευχαριστω πολυ!!
    Σμουτς!!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Poly oraio combo, kai paei teleia me ta xromata sou. Tora anarotiemai pos 8a itan an anti gia xruso empaine asimi (exo mia mania me ta pio psuxra xromata).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σ'ευχαριστω πολυ Cel!!
    Μμμμ εγω να δεις πως λατρευω τα ψυχρα χρωματα...
    Γενικα προτιμω το ασημι απο το χρυσο,το επομενο βιντεο θα εχει ασημι..
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή