Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010

Γιορτινό μακιγιάζ 2 [Μαύρο+ασημί]


Γεια σας!
Τι μου κάνετε?
Παρασκευή σήμερα οπότε πιστεύω θα είστε σίγουρα ανυπόμονες για το Σ/Κ..
Κ εγώ το ίδιο..
Αυτό είναι λοιπόν το δεύτερο γιορτινό μακιγιάζ...αν κ δεν θα το έλεγα απόλυτα γιορτινό...προσωπικά θα το φορούσα οποιαδήποτε περίοδο του χρόνου..
Εσείς?
Σας αρέσει ο συνδιασμός μαύρο-ασημί?






ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ

ELF all over cover stick in ivory
Jordana eye primer

Maybelline Dream matte powder
Wet n Wild color icon palette in Greed
NYX Ultra pearl mania in silver
Jordana lipstick in champagne
Jordana lip gloss in BTW


34 σχόλια:

  1. ωραίος συνδιασμός! πράγματι μπορεί να φορεθεί σε οποιαδήποτε βραδυνή έξοδο. γενικά ο συνδιασμός μαύρης σκιάς με άλλα χρώματα είναι ότι πιο αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω πολυ Ιφιγενεια!
    Κ μενα μ'αρεσει πολυ η μαυρη σκια συνδιασμενη με καποιο αλλο χρωμα!
    Φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. This looks beautyful! I don't understand the language unfortunately..

    xx

    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    Check out my blog and stay tuned to my daily updates!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά πολλά like!!!! Το καλύτερο video-tutorial που έχεις κάνει!!
    Σου πάει απίστευτα το μαύρο και το μακιγιάζ!!
    Ενθουσιάστηκα πραγματικά!!!
    Μου έφτιαξες και την διάθεση με την μουσική που έβαλες χαλί!
    Καλή συνέχεια κουκλίτσα!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. K εγω ενθουσιαστηκα με το σχολιο σου!!
    Σ'ευχαριστω πραγματικα!

    P.S Είδες πως ακολουθησα την συμβουλη για τα μονοχρωμα ρουχα!

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Artemi το σκέφτηκα αμέσως, το πιστεύεις;;
    Είσαι θεά! Συνέχισε έτσι!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου πάει απίστευτα! Κι εγώ τον κάνω αυτόν τον συνδιασμό για βράδυ. Ίσως είναι και το μόνο μακιγιάζ (εκτός του φυσικού) που κάνω που και που τα τελευταία χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'ευχαριστω πολυ Maddie!
    Ειναι ομορφος συνδιασμος σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχά. Τι ωραίο μακιγιάζ. Ερωτεύτηκα το glitter. Τι φοβερά που πάει με το μαύρο. Άλλος ένα φοβερός γιορτινός συνδυασμός. Που βέβαια μπορεί να φορεθεί όλο το χρόνο. Ίσως όμως τα Χριστουγεννα να έχεις το ελεύθερο να υπερβάλεις με το glitter, ε; Η τέλεια δικαιολογία!
    Keep up the excellent work, darling!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρεσε παρα πολυ!Λατρευω τα smoky eyes,κ αυτο που εχει κ ασημι ειναι τελειο!!Κ σου παει πολυ!Για αλλη μια φορα αξιζεις πολλα μπραβο!!

    http://nothinglikefashion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. einai poluuuu wraio, tha to prospathisw kapoia stigmi!
    pragmatika, xthes ekana ena review tou cover stick... eimai polu apogoitevmeni..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @amarienne Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου!!!
    Φυσικα στις γιορτες μπορουμε να υπερβαλουμε λιγο παραπανω!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania σ'ευχαριστω πααααρα πολυ!!!
    Τα καλα σου λογια με τιμουν πολυ..
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ElenaKat Σ'ευχαριστω Ελενακι!
    Αν το κανεις να βγαλεις καμια φωτο!
    Μολις διαβασω το review σου θα σου πω κ εγω την αποψη μου,
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @dipyadip Λες ε?
    Ειναι κ μενα απο τα αγαπημενα μου!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο Αρτεμάκι και είσαι μια κούκλα! Σου πάει πολύ αυτό το μακιγιάζ. Πρέπει να σου πω επίσης ότι τα μάτια σου είναι η χαρά του Make up artist! Μεγάλα, με μπόλικο χώρο για σκιές και eyeliner. Και τα φρύδια σου φυσικά που έχουν τέλειο σχήμα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oh σ'ευχαριστω παρα πολυ Αριεττακι!!
    Tα κομπλιμέντα σου με χαροποιούν πάρα πολύ,
    ελπίζω μια μέρα να με βάψουν τα έμπειρα σου χέρια!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. tu est très jolie, et ce maquillage te vas vraiment très bien.
    Superbe vidéo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσει πάρα πολύ και είναι τα χρώματα μου!!! (το προτιμώ απο το χρυσό μαύρο αν και πιστεύω οτι είναι ακόμη πιο γιορτινά χρώματα!)

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Maria Z Χαιρομαι που σου αρεσει!
    Κ εγω πτοτιμω το ασημι..
    Φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Nomizw pws kt tetoio 8a kanw gia ta Xristougenna gt gnk san vradino make-up protimw h molyvi-nude skies-entono krayon, h smokey alla se mple,skouro mwv h chaki.
    Opote 8a einai mia euxaristh nota san Xmas make up!!!!

    really nice ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ΑthenouKa Τελεια!
    Χαιρομαι που το βρηκες χρησιμο!
    Φιλια πολλα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Simfono me arietta. sou paei para poli San diva tou Hollywood eisai. Distixos to asimi den Mou paei. Einai hard epano mou. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωωωω με κολακευεις απιστευτα!!!
    Πολλα πολλα ευχαριστω κ φιλια επισης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. egw phga prox8es na parw kati kalyntika k me gemisan me prospektous pws na bafesai...lew na dokimasw kati entono gia tis giortes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θελω να φτιαξω ενα βιντεο με πιο εντονο μακιγιαζ αλλα οι περισσοτερες θα λενε οτι ειναι πολυ εντονο κλπ!
    Εγω παντως μαλλον θα το φτιαξω!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. koritsara mou koukla opws pantaaaaaa!!!!
    to makigiaz apisteyta omorfo....
    bravo....
    teleio kai apsegadiasto opws panta!!!
    filakia kouklitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σ'ευχαριστω παρα πολυ Danielitsa μου,
    παντα μου λες τοσο γλυκες κουβεντες!!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Pw pwwww entaxei den paizete auto to makigiaz se ashmi tonous pou ekanes to exw latrepsei tha to kanw molis mporesw k egw einai teleio gia giortes alla k gia genethlia oso k gia kana clubaki...
    axx xerw oti sou zhtane na kaneis polla pragmata alla plz plz plz kane ena videaki me to idio makigiaz alla se xrusous tonous twra gia ta xristoygenna einai oti prepei!
    thelw polu na to dw!! anupomonwww
    epishs hthela na s pw oti einai polu kalo pou grafeis poia proionta xrhsimopoieis voithaei polu
    mpravo sou artemh! eisai polu kalh sou euxomai k 1000 fan suntoma
    filia
    marianna apo http://redpurplefashionista.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Mariannaxoxo Σ'ευχαριστωωω!!!
    Εχω ενα βιντεακι με χρυσο κ βυσσινι,αλλα θα κανω ενα ακομα με χρυσο μιας κ ειναι το απολυτα γιορτινο χρωμα!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή