Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010

Βασικά πινέλα μακιγιάζ-Οι επιλογές μου..

Γεια σας πολυαγαπημένες μου!

Στο παρακάτω βιντεάκι θα με δείτε μιλάω για τα παρακάτω πινέλα..
Αυτά είναι τα πινέλα που χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε φορά που βάφομαι..
Ολα αγορασμένα on line..
Mιας κ πρόσφατα άρχισα να ασχολούμαι με το μακιγιάζ δεν ήθελα να ξοδέψω ακόμα αρκετά χρήματα...
Στο μέλλον όμως μάλλον θα το κάνω γιατί έχω ένα κάτι με τα πινέλα!

ΠΙΝΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ


ΠΙΝΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ MAKE UP

(Χρησιμοποιώ το κοντόχοντρο κυριως,τα αλλα τα έβαλα απλά για να τα δείτε..)

ΠΙΝΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ
  (Χρησιμοποιώ μόνο αυτό με τις άσπρες τρίχες..)

ΠΙΝΕΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΥΔΡΑΣ
 (Αν κ δεν το χρησιμοποιω συχνα...προτιμώ τα πούφ!)

Και τέλος το βιντεάκι!
Για πείτε μου κ εσείς,ποια πινέλα χρησιμοποιείτε πολύ?
Ποια είναι τα αγαπημένα σας?



Πολλα φιλια,
Άρτεμη 

27 σχόλια:

  1. Bravo !!!! Εξαιρετικο κι αυτο το το video !!!
    Δοκιμασε το sync.gr. Θα σε βοηθησει στην προωθηση του blog σου...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω πολυ!!! :)
    Ειμαι εγγεγραμμενη ηδη!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι πολύ γλυκιά!

    Ναι τα πινέλα από το Hondos Center είναι άχρηστα και η τιμή τους απαράδεκτη για την ποιότητά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστω πολυ!!
    Τα περισσοτερα που εχω παρει ναι..σιγουρα ομως θα εχει κ καλα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Egw xrhsimopoiw kyriws pinela gia poydres, rouz klp. Ayta gia tis skies exw 1-2 kai anathema na ta xrhsimopoiw swsta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Froso mou k egw mia apo ta idia mexri prin ena xrono peripou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. distixos den tin katexo tin texni me ta pinela, vafomai me ta daxtila. pantos vrisko poli efkola sti xrisi ta angled kommena pinela. den exo stathero xeri alla eyeliner me angled brush einai oti pio efkolo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το βιντεάκι σου. Και γέλασα με τις κομμένες σκηνές!
    Τώρα τι να πω για τα πινέλα, όπως καταλαβαίνεις χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε είδος πινέλου γιατί μου χρειάζονται στη δουλειά μου. Έχω διάφορες μάρκες (συμπεριλαμβανομένων και των Essence of Beauty που έχεις κι εσύ). Αγαπημένο (κυρίως για προσωπική χρήση) είναι το flat top powder brush της Elf για υγρό foundation, τα πινέλα blending της Mac, το κοφτό (angled brush) πινέλο της Kryolan για eyeliner, και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα. Αυτά που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα και θα ήθελα είναι της Sigma που λένε ότι είναι dupes για τα πινέλα της Mac!
    Φιλάκια κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Artemi φοβερό το βίντεο!! Και οι κομμένες σκηνές είχαν πολύ γέλιο! χαχαχαχα!!
    Εγώ πιστεύω ότι όλες πρέπει να μάθουν σιγά σιγά να χρησιμοποιούν πινέλα στο μακιγιάζ γιατί εκτός ότι εφαρμόζουν το make up σε μάτια και πρόσωπο καλύτερα, είναι πιο ασφαλής μέθοδος από το να χρησιμοποιούν τα δάκτυλα που μπορούν να μεταφέρουν μικρόβια έτσι και να δημιουργήσουν μολύνσεις και σπυράκια!
    Φυσικά και τα πινέλα θέλουν επίσης συχνό αντιβακτηριακό καθαρισμό!
    Χρησιμοποιείς τα πινέλα μόνο 1 χρόνο και έχεις τέτοια τεχνική;; Μπράβο!!
    Καλημέρα!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @lειντι ντι Σιγουρα τα angled πινελα για το eyeliner σε μορφη κρεμας,ειναι απλα τελεια!
    Απλοποιουν πολυ την διαδικασια!!
    Αν σε βολευουν τα χερακια σου γιατι οχι?
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Αριεττα μου γλυκια,σε ζηλευω!!!
    Ειμαι σιγουρη θα εχεις μεγαλη συλλογη απο πινελα!
    Της Sigma θελω κ εγω καποια στιγμη να τα δοκιμασω σιγουρα!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Μοντερνα Σταχτοπουτα μου σ'ευχαριστω πολυ!!
    Χαιρομαι που γελασες με τις κομμενες σκηνες,κ εγω ιδιο! :)
    Tα πινελα εχουν κανει την ολη διαδικασια σιγουρα πιο ευκολη κ πιο τελειοποιημενη για μενα..
    Κ φυσικα οπως ανεφερες θελουν συχνα αντιβακτηριαδιακο καθαρισμο..
    Οταν αγαπας κατι κανεις αρκετη πρακτικη! Σ'ευχαριστω κ παλι!
    Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω και πολλά πινέλα !!!! Χρησιμοποιώ ένα πινέλο για σκιά (μοιάζει με το 4ο απο επάνω στην πρώτη φωτό) κι ένα πινέλο για ρούζ . Make up δεν χρησιμοποιώ συνήθως κι έτσι αυτά τα δυο χρειάζομαι περισσότερο!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο το βιντεάκι σου!!!Μου άρεσε πολύ και πολύ κατατοπιστικό!!
    Προσωπικά δεν γνωρίζω και πολλά από πινέλα και αυτά που έχω τα χρησιμοποιώ σύμφωνα με τη δική μου κρίση και όχι την κανονική τους χρήση. Π.χ χρησιμοποιώ μικρό πινελάκι ρουζ από ένα ρουζ, που είχα παλιά,για να απλώνω το consealer(μου αρέσει,όμως).!
    Επίσης,με βολεύουν τα μικρά σφουγγαράκια για σκιές,σαν αυτά που έχουν οι περισσότερες συσκευασίες σκιών.Αυτό που μου αρέσει με αυτά είναι ότι υπάρχουν ακόμα και στα supermarkets σε συσκευασία με πολλά.Έτσι, μπορείς ύστερα από κάποιες χρήσεις να τα πετάς και να τα αντικαθιστάς.lol!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μaria Z. Μια χαρα κανεις...καλο ειναι να εχουμε πραγματα που χρησιμοποιουμε σωστα?
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Penelope μου,
    χαιρομαι πολυ που σου αρεσε το βιντεο κ το βρηκες κατατοπιστικο!
    Οπως ειπα κ στο βιντεο καθε κοπελα πιστευω πως πρεπει να χρησιμοποιει καθε πινελο ανλογως τις αναγκες τις..
    Οσο για τα σφουγγαρακια που εχουν μεσα οι σκιες,τις περισσοτερες φορες κ εγω τα χρησιμοποιω κ η αληθεια ειναι πως εχω αγορασει μπολικα να υπαρχουν!
    Ξεχασα να το αναφερω στο βιντεο!
    Αν κ αν σκεφτεις οτι μιλουσα για πινελα δεν το ξεχασα!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oraia sullogi apo pinela :D
    Ego xrisimopoio duo tou Shu Uemura gia skia, kai gia blush kai poudra duo pinela tis NARS. Exo dokimasei kai kapoia apo Sephora, H&M kai Mac alla den me bolepsan polu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. S'eyxaristw..!
    K kapoia allh kopela mou milhse gia pinela apo H&M shmera...tha ta dokimasw k egw...
    Filakia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειδα ολο το βιντεακι σου κ το απολαυσα πραγματικα!Μπραβο γλυκια μου!Νομιζω πως πρεπει να ακολουθησω τις συμβουλες σου γιατι κ γω απ'το Hondos Center εχω,τα βασικα εχω μονο βεβαια,αλλα ειναι οντως κακα..Φιλια κ μπραβο κ παλι!!

    http://nothinglikefashion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Rania σ'ευχαριστω πολυ!
    Πολλα φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. to videaki sou polu enhmerwtiko Artemaki mou....
    egw pinela pou xrhsimopoiw synexeia kai ka8hmerina....xmmm....
    ths MAC :217/219/239(matia)
    187/134/168(proswpo)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. S'eyxaristw para poly Danielitsa mou!
    Klassika ola auta ths Mac..
    Kapoia stigmh sigoyra tha efodiastw me pio High End pinela!
    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. To latrepsa afto to video! Pragmatika tin texniki tou pinelou den tin katexw...alla prospathw! LoL!
    Agorasa prosfata mia syllogi me 11 pinela apo ELF (se foveri timh) ki apo tote exw ksekinisei tin skliri exaskisi! Pou tha mou paei? tha ta kataferw :-)
    H alitheia einai pws oso pio poly xrisimopoieis ta pinela, toso ethizesai sti xrisi tous!
    Filia PollA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Dimi B xairomai pou sou arese!!!
    H eksaskhsh einai to pan!
    Nai nai k egw eimai ethismenh pia! LOL!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Thelw ta fwta sou....pira to set tis Fraulein me ta 25 pinela (entypwseis kai foto sto blog syntoma) alla den eixe kanena san to "kontoxontro" pou einai gia makeup. Skopeua na parw apo Sigma, alla ta metaforika tous einai gia sfaliares. Steile mou an mporeis pm me leptomereies giati tha ithela kai gw na to agorasw! Love u!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Κερασια Set ths Fraulein? Prwth fora to akouw,anamenw blog post opwsdhpote,i'm obsessed with brushes!
    Loipon to kontoxontro to phra apo to site ths makeupgeek..gia 13$ peripou..
    Bebaia twra to brhka me 8$ mazi me ta eksoda apostolhs sto ebay!!!
    Oriste k ena link na deis..

    http://cgi.ebay.com/Brand-New-Badger-Flat-Top-Buffer-Brush-/180452350740?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a03cc5b14
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Geia!!! Polu xrisima afta pou les!!! Mipws tha mporouses esu me kapoio tropo na mou paraggeileis 2 pinela pou mou leipoun? Thelw afto pou anakatevei ti skia pou edeikses k gia to make up to xontro-konto to kalutero...pou pianei megaluteresxapostaseis... opws les de mporw na vrw srin agora tis prokopis k se kali timi! Sefzaristw!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή