Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

Χριστούγεννα στην Πορταριά + Happy New Year!

Γεια σας αγαπημένες μου!
Τι κάνετε?
Ελπίζω να είστε όλες καλά κ να απολαμβάνετε τις γιορτινές μέρες όσο περισσότερο γίνεται!

Τις τελευταίες μέρες δεν είχα αρκετή διάθεση να ασχοληθώ με το  blog μου κ γενικά με το ίντερνετ..

Όπως ξέρετε πέρασα τα Χριστούγεννα στο Πήλιο κ συγκεκριμένα στην Πορταριά..
Πέρασα ένα πολύ όμορφο 4ήμερο..Αν κ δεν είδα ούτε δείγμα χιονιού!
Κ δεν είχε καθόλου κρύο!

Επι τη ευκαιρία επισκέφθηκα κ τον Βόλο,μου έκανε εντύπωση το πόσο μεγάλη πόλη είναι κ το πόσο μοιάζει τελικά με την Αθήνα..!
Είχε ακόμα κ μια οδό που ονομαζόταν Ερμού κ ήταν γεμάτη με μαγαζιά!

Όπως έβλεπα απο ψηλά την πόλη του Βόλου μου θύμισε έντονα τον Πειραιά..


Η φωτό δεν είναι δική μου,την βρήκα στο google αλλά απεικονίζει ακριβώς το τοπίο που βλέπαμε απο το παράθυρο του δωματίου μας.. (Eννοώ την πάνω φωτο..)


Στην επομενη φωτο βλέπετε το δωμάτιο στο οποίο μέναμε..είχε κ τζάκι το οποίο δεν ανάψαμε καθόλου...
 Δεν είναι πανέμορφη η θέα?
 Πηγαίνωντας συναντήσαμε πολύ ομίχλη,πρώτη φορά βλέπω τόσο ομίχλη στην ζωή μου!
Περίπου για 2 μέρες το μόνο που βλέπαμε απο το παράθυρο ήταν ένα άσπρο πέπλο να σκεπάζει όλο τον Βόλο..
Πραγματικά νόμιζα πως τα σύννεφα είχαν κατέβει κάτω!

Δυστυχώς δεν είχα φωτογραφική μηχανή μαζί μου οπότε no photos..! :(
Αυτές οι 3 είναι τραβηγμένες απο το κινητό μου..


Η σκυλίτσα αυτή είναι η Γιούκι ή Κούκι,δεν το άκουσα ακριβώς το όνομα της..
Καθόταν κάθε πρωί έξω απο το αρχοντικό που μέναμε κ μετά το πρωινό πηγαίναμε κ την χαιδέυαμε..
Ήταν τόσο ήσυχη κ απολάμβανε τα χάδια μας δεόντως!
Μακάρι να μπορούσα να έχω ένα σκυλάκι σπίτι μου...


Αυτή η φωτό είναι τραβηγμένη πρωί ανήμερα Χριστουγέννων..
Πήγαμε περίπατο μέχρι την Μακρυνίτσα,η οποία απέχει απο την Πορταριά μόλις 2χλμ..
Τελικά δεν τα καταφέραμε να φτάσουμε γιατί τα πόδια μου πονούσαν υπερβολικά απο τον χθεσινό περίπατο στον Βόλο,περπατούσαμε,χωρίς καμία υπερβολή,3 ώρες!
Αφήστε τα!!!
Ίσως για αυτό φαίνομαι ολίγον κουρασμένη στην φωτό! 

Στην παρακάτω φωτό βλέπετε μια άποψη της Μακρυνίτσας..
Την φωτογραφία την τράβηξα όταν είχαμε καθήσει για καφέ (έξω παρακαλώ!!!) στην καφετέρια Αερικό,που βρίσκεται ανάμεσα στην Πορταριά κ την Μακρυνίτσα.. Πολύ όμορφη καφετέρια με απίστευτη θέα. 

Αυτά για σήμερα..
Δεν αισθάνομαι κ πολύ καλά,ίσως με γυροφέρνει κάποια ίωση,δεν ξέρω!
Ελπίζω να είμαι καλύτερα μέχρι την αλλαγή του χρόνου..

Αύριο θα φτιάξω κ την βασιλόπιτα,δεν είναι νωρίς σωστά?
Ποια είναι τα σχέδια σας για την Πρωτοχρονιά?


Ελπίζω να μην σας κούρασα κ να βρήκατε έστω λίγο ενδιαφέρον αυτό το μακρόσυρτο πόστ!

Εύχομαι σε όλες-όλους να περάσετε υπέροχα στην αλλαγή του χρόνου αλλά κ σε όλη την διάρκεια του 2011...
Μακάρι να έχουμε υγεία κ αγάπη...
Αυτά είναι τα πιο σημαντικά πιστεύω!

Love you all!

Άρτεμη...

25 σχόλια:

  1. Αχ,σε τι ομορφο μερος ησουν!Η νονα μου ειναι απο τον βολο και εχω παει απειρες φορες στο πηλιο.Το λατρευω.Θα εμενα ευχαριστως εκει.Καλη χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Marina Καλη χρονια κ σε σενα!
    Ειναι οντως πανεμορφο μερος κ οντως κ εγω θα εμενα εκει αν μπορουσα!
    Φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ' ότι φένεται πέρασες πολύ ωραία Άρτεμη μου! Λογικό να μην έχεις όρεξη για ίντερνετ αυτές τις μέρες. Και εγώ έχω παρατήσει το δικό μου μπλογκ!
    Μαγευτικά τα τοπία και όσα περιέγραψες.
    Όσο για τη βασιλόπιτα, δεν είναι καθόλου νωρίς! ;)

    Καλή Χρονιά, Άρτεμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @amarienne ναι περασα πολυ καλα κ εφαγα καλα επισης!
    Ειναι οι μερες τετοιες που μας κανουν να βαριομαστε το ιντερνετ!
    Εννοειται πως περιμενω ανυπομονα επομενα posts σου!
    Καλη Χρονια Μαρακι μου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τυχερή!!!
    Εύχομαι να περάσεις όμορφα και την Πρωτοχρονιά και η νέα χρονιά να είναι γεμάτη αγάπη,χαρές και φυσικά υπέροχα μακιγιάζ!
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Δέσποινα,σ'ευχαριστω παρα πολυ!!
    Ευχομαι κ σε σενα ο νεος χρονος να σου φερει ο,τι επιθυμεις..!
    Χρονια πολλα κ φιλια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και το δωμάτιο φαίνεται υπέροχο. Πολύ χαίρομαι που περάσατε καλά και εύχομαι ο καινούριος χρόνος να σου φέρει μόνο όμορφες και χαρούμενες εικόνες και εμπειρίες. Μου έλειψαν τα ποστς σου! Φιλάκια πολλά κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Arietta μου σ'ευχαριστω παρα πολυ!
    Ευχομαι κ σε σενα μονο τα καλυτερα!
    Φιλακια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Xronia Polla artemh mou k oti epithumeis! kalh xronia! den to pisteuw oti hsoun tosoo konta mou k egw eixa paei sth makrunitsa k perasa apo portaria opou k efaga...ston volo dustuxws den ekana voltes den eixa xrono mias k phga gia 2hmero mono alla mou thumise k emena athina para polu..polu megalh polh einai!
    egw emena makrynitsa h opoia einai mageutikh pragmatika vgalmenh apo paramuthi mename se ena palio spiti pou htan uperoxo...ftiagmeno apo xulo me palia epipla panemorfo pragmatika :) sto aeriko phga k egw gia kafe polu wraio meros alla htan gemato thn mera pou prwtophgame k anagkasthkame na xanapame...mageutiko to phlio!
    pws sou fanhke h portaria?
    ouf se eprhxa me to na milaw 2 wres hehe
    filia polla http://redpurplefashionista.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mariannaxoxo Χρονια πολλα κ σε σενα!
    Καλη χρονια κ ο,τι επιθυμεις,:))
    Ημασταν τοσο κοντα!!
    Η Μακρυνιτσα με την Πορταρια ειναι τοσο κοντα μεταξυ τους κ μοιαζουν πολυ!
    Πανεμορφα γραφικα μερη!

    Στο Αερικο ειχε οντως πολυ κοσμο,εμεις καθησαμε εξω!!

    Η Πορταρια ηταν υπεροχη κ σιγουρα θα ξαναπαω!

    Δεν με επρηξες καθολου,λατρευω τα μεγαλα comments!

    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. :D xairomai pou den se eprhxa mias k sunithws prhzw ton kosmo me thn polulogia mou LOL...
    h portaria htan panemorfh alla h makrunitsa htan ligo pio grafikh gia mena to magazaki me ta uperoxa vintage fairytale like pragmatakia einai sthn kentrikh plateia ths makrynitsas mia plateia me ekklhsia,suntrivani k mia taverna pou exei thea ton volo apo katw uperoxh...ena magazaki magiko pragmatika gemato me mikrous thusaurous an xanapas sunistw na pas k as mhn pareis tipota
    polla polla filia
    mariannaxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίνεται ότι πέρασες πολύ όμορφα στο Πήλιο, αν κρίνω από τις φωτογραφίες! Θέλω κι εγώ κάποια στιγμή να περάσω κανά 3ήμερο προς τα εκεί ;)

    Α , και χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @cbg5861 Xρονια πολλα!
    Ναι ηταν τελεια κ το προτεινω ανεπιφυλακτα για 3ημερα αλλα κ παραπανω!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά γλυκιά Αρτεμη!!!! Σου εύχομαι ολόψυχα υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!!

    Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μaria Z Xιλια ευχαριστω :)
    Κ εγω ευχομαι σε σενα υγεια κ αγαπη πρωτα απ'ολα κ επειτα ο,τι επιθυμησεις να το πραγματοποιησεις μες στο 2011!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Emena pws mou 3efuge auto to post?
    Einai toooooooso gluka auta pou grafeis!San k esena koukla!
    Euxaristw gia to mini-panemorfo- ta3idi mesa apo tis fwto kai to post!
    Filakia polla polla kai na exeis mia uperoxh xronia <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Ria μου γλυκια!
    Εγω σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!
    Πολλα φιλια κ σου ευχομαι ο,τι επιθυμεις για το 2011!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Thank you for your passage on my blog....
    If you find that my photos are beautiful, I'm happy, but this is my son who takes pictures.

    Your photos are very beautiful.
    I wish you a happy new year 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Will post this in english since my keyboard doesn't type in greek!

    It sounds like you have had a lovely christmas, and done some travel - very lucky! I spent it at home with my family, as my parents just returned from their place in Greece. Now that it is the new year, I'm relaxing a little until I go back to work tomorrow, same old!

    Xronia polla xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @agnes Thank you so much! Happy new year! :)

    @Jamie-lee Xronia polla k se sena!
    Nai hmoun arketa tyxerh fetos!
    Na exeis mia yperoxh xronia!
    Polla filia.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. exw perasei tis pio omorfes mou stigmes sto pilio...psilozusa ekei!!ti mou 8umises!!sigura itan telia!
    filia polla!k eyxaristw gia to sxolio!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Nells Nai htan teleia!
    Mmm den tha me xalage katholou na zhsw ena diasthma ekei!
    Polla filia k thanks! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. gia sou artemi ti kaneis?hthela na sou pw oti pisteuw na perases teleia ekei pera alla panw apola sou eyxomai o kainourgios xronos na sou ferei xara ugeia kai eytuxia alla panw apola o kainourgios xronos na pragmatopoihsei ta oneira pou thes na kaneis...filakia polla...elenh:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Elenh s'eyxaristw para poly!
    Ta kalytera eyxomai k se sena! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή