Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου 2010

Φεύγω.... (Όχι για πολύ,μην χαίρεστε τσάμπα!) :P

Tι κάνετε lovely ladies?
Πέμπτη κ ανυπομονώ να ξημερώσει Παρασκεύη!
Αύριο πρωί θα φύγω 3ήμερο!!!!

Το bf κέρδισε ένα ταξίδι κ αύριο την κάνουμε!


Δίπλα στην φωτό βλέπετε την θέα που θα αντικρύζω ανοίγοντας τις πόρτες του μπαλκονιού..

Δεν ειναι πανέμορφα??

Έχω τραβήξει ήδη κανά δυο βιντεάκια κ πρέπει να τα κάνω edit,όταν γυρίσω μάλλον...
Σκέφτομαι... (Ναι έχω κ αυτήν την ικανότητα! LOL :P )
Nα πάρω το λαπτοπ μαζί μου ή μπα? Ιντερνετ μάλλον δεν έχει το ξενοδοχείο...

Μάλλον όμως θα το πάρω να γεμίσει λίγο κ το βαλιτσάκι..
Θα πάρω ελάχιστα ρούχα μαζί,κανά 2 ζευγάρια παπούτσια κ ένα νεσεσέρ με καλλυντικά φυσικά!

Εννοείται θα τραβήξω αρκετές φωτό κ μάλλον θα κάνω ένα πόστ για το ταξίδι,μαζί με φωτό..
Μμμμ θα θέλατε ή μπά??
(ό,τι κ να πείτε εγώ θα κάνω! :P )

Έχετε τίποτα σπέσιαλ σχέδια για το 3ήμερο?
Eύχομαι να περάσετε ένα υπέροχα ό,τι κ αν κάνετε!

Σας φιλώ,
Άρτεμη..

14 σχόλια:

  1. Ax ti oraiaaaaaaa!!! :) Kala na perasete Artemaki :) Ennoeitai oti theloume na doume fwto :D

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχερή!!!!
    Καλά να περάσεις και βάλε καμιά φωτό να παρηγορηθούμε κι εμείς!
    Θέλω και μια χάρη όταν γυρίσεις. Θέλω ένα μακιγιάζ που να αποπνέει σοβαρότητα και εμπιστοσύνη κάτι ανάμεσα σε επιχειρηματία και καθηγήτρια αλλά στο πιο νεανικό και όχι τόσο μουντό! Μπορείς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thanks!! :)
    Φυσικα κ μπορω (θα το προσπαθησω τουλαχιστον!!)
    Θα κανω ενα βιντεακι αφιερωμενο σε σενα!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι για σένα Αρτεμάκι μου, να περάσετε τέλεια και φυσικά να φτιάξεις video και πολλές πολλές φωτό! Υποθέτω τώρα θα κοιμάσαι για να ξυπνήσεις πρωϊ για το ταξίδι σου, οπότε θα τα πούμε όταν επιστρέψεις. Φιλάκια πολλά και καλή επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε υπερευχαριστώ Αριέττα μου! :) <3
    Δεν άντεξα να μην μπώ έστω για λίγο στο blog μου..!
    Θα τα πουμε οταν γυρίσω,πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το ταξίδι! Καλά να περάσετε, κα εννοείται ότι θέλουμε φωτογραφίες. Όσο πιο πολλές, τόσο πιο καλά! :)
    Φιλάκια πολλά και ανυπομονούμε για το comeback σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία!!!!
    Καλά να περάσεις!!!
    Περιμένουμε φωτογραφίες και τα νέα βιντεάκια!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @amarienne Σ'ευχαριστω πολυ!
    Μεχρι το βραδάκι έρχονται κ οι φωτο! Φιλια!!

    @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Eυχαριστω για τις ευχες,σιγουρα επιασαν! Πολλα φιλια!

    @Tina Καλως ηρθες καταρχην!
    Σε ευχαριστω παρα παρα πολυ για τα καλα σου λογια!
    Εχεις δικιο πως σιγουρα πρεπει να δικτυωθουμε παραπανω!
    Φυσικα κ θα ηθελα να στηριξω αυτη την προσπαθεια!
    Θα το ψαξω να δω πως μπορω να φτιαξω κ εγω αυτη την λιστα κ αν δεν τα καταφερω θα πρεπει να με κατατοπισεις λιγακι!
    Πολλα φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να περάσεις όμορφα και όταν επιστρέψει πέρνα και μια βόλτα από εδώ που σου έχω κάτι!
    http://l1ttlegreenfa1ry.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστω κ απο δω πααααααρα πολυ!!
    Εισαι απιστευτα γλυκια!
    :)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι πολύ που κι εσύ το βρίσκεις θετικό και ανταποκρίνεσαι!
    Πες μου αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι!

    Μία παράκληση: μπορείς να μου δώσεις το email σου? Θα διευκόλυνε πολύ την επικοινωνία μας!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή