Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011

Βραβείο & Τag game!

Xθές κ σήμερα είχα την τιμή κ την χαρά να βραβευτώ απο 2 αγαπητές ΄΄συν-μπλογκίτισσες΄΄ (Ναι μόλις επινόησα μια λέξη lol)

To βραβείο είναι το παρακάτω




Κ μ'αρέσει πολυ!!!
Σας ευχαριστώ Μaria Z & Marilise!!

Kοιτάξτε τι σας κερνάω εγώ!!!

                                     Δεν νομίζω να μην σας αρέσει???

Με την σειρά μου χαρίζω το βραβείο στα παρακάτω αγαπημένα blogs

http://stripesandscarlets.blogspot.com/ 
http://fashionkotes.blogspot.com/ 
http://xxtravaganza.blogspot.com/
http://redpurplefashionista.blogspot.com/
http://serious-shiny.blogspot.com/
http://allthevanity.blogspot.com/
http://nothinglikefashion.blogspot.com/
http://lovelyviolet5.blogspot.com/
http://danielitsa-makeup.blogspot.com/
http://celdeconail.blogspot.com/

 Επί τη ευκαιρία,θα απαντήσω κ ένα tag παιχνίδι στο οποίο με προσκάλεσε η αγαπητή Νατάσσα απο το ΄΄Όταν η αγαπή για το διάβασμα έγινε αγάπη για την συγγραφή΄΄ 

Πρέπει λοιπόν να γράψω 5 πράγματα που μου αρέσουν στο χώρο των blogs) κ 5 που δεν μου αρέσουν.. 

5 THINGS I LIKE

1)Tην ελευθερία με την οποία μπορεί κάποιος να εκφραστεί.
2)Το πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να δημιουργήσει ένα blog κ να κάνει τις αναρτήσεις που θέλει.
3)Την δυνατότητα δημιουργίας γνωριμιών με άτομα που μοιράζεστε τα ίδια πάθη!
4)Το ότι με έχει κάνει να ασχολούμαι ακόμα περισσότερο με αυτά που αγαπάω..
5)Η αίσθηση οτι έχω δημιουργήσει κάτι δικό μου κ ότι αρέσει σε κάποιους ανθρώπους,είναι ανεκτίμητη πραγματικα!

5 THINGS I DON'T LIKE

1)Τους άνθρωπους που αρχίζουν ένα blog κ το παρατάνε ή που το ανανεώνουν οποτε να 'ναι.
2)Το να σου κάνει κάποιος ένα σχόλιο εντελώς απρόσωπο με μόνο σκοπό να σου ζητήσει να  γίνεις αναγνώστης στο μπλογκ του.
3)Τους άνθρωπους που δεν απαντάνε στα σχόλια που τους έχουν γίνει,μα αν δεν έρχεσαι σε επαφή με τους αναγνώστες σου ποιος ο λόγος να έχεις μπλογκ?
4)Δεν μου πολυαρέσουν τα blogs που είναι all over the place,δεν έχουν κάποιο ειδικό ενδιαφέρον αλλά λίγο απ'ολα..
5)Δεν ξέρω αν μετράει αλλά δεν μ'αρέσει η επιλογή να γίνεσαι αναγνώστης σε κάποιο μπλογκ ανώνυμα,απλά δεν μ'αρέσει!

Αυτά!!
Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ!

Θα χαρώ ιδιαίτερα αν κάνετε κ εσείς που με διαβάζετε αυτό το tag ή να μου πείτε κάτω στα σχόλια ένα-δυό πραγματάκια που σας αρέσουν κ που δεν σας αρέσουν στον μπλογκοχώρο!

Πολλά φιλιά,
Άρτεμη

29 σχόλια:

  1. Mpravo gia to vraveio nostimotato fainetai!sta perissotera sumfono alla gia ti nananeosi dn ksero!px k ego etuxe na exo fortomeno programma tous teleutaious mines :)
    opos k oti elpizo na to veltioso otan vro kapoion xristiano na me vgalei kamia photo!
    esu pados olo kai to veltioneis!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο μπραβο για το βραβειο κουκλα!!Το αξιζεις!!Κ σε ευχαριστω πολυ που ..πως να το πω το πασσαρεις κ σ'εμενα!!χιχι
    φιλουρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Reaction Σ'ευχαριστω πολυ!
    Μολις τωρα ανακαλυψα οτι εχεις κ εσυ μπλογκ!
    χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Blushingloves Irene Greece Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου Irene!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κουκλίτσα μου συγχαρητήρια για το βραβείο και σ'ευχαριστώ πολύ που μου το χαρίζεις κι εμένα. Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα γράφεις για τα blogs. Με κάλυψες! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. me ayto to glyko oxi na xasw 5 kg , 10 8a parw!!!thnx glykia mou gia to brabeio..k eyxaristw ek merous tou jeune premier!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Αrietta Σου αξιζει!
    Πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @kot-itsa Χαχαχαχα ειναι κολαση ομως!!!
    Πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητηρια για το βραβειο Αρτεμη μου κ σ'ευχαριστω πολυ που το εδωσες κ σε μενα!!Ειναι το πρωτο μου!:)Φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rania K. Σ'ευχαριστω πολυ!
    Χαιρομαι που σου εδωσα το πρωτο σου βραβειο,
    πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπραβο, παντα τετοια και το κερασμα σου ονειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Δημιουργία,
    σ'ευχαριστω πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Ευχαριστώ πολύ κι εγώ από την πλευρά μου για το βραβείο που μου έδωσες!
    Ωραία τα like και τα don't like...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @jeune_premier Σ'ευχαριστω πολυ! Το αξιζεις σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!
    ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΑ ΠΑΡΩ!!!..
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. sinxaritiria kai apo mena.
    mou aresei na asxoloumai me pragmata pou mou aresoun opos les kai vevea nna akuo kai tis gnomes/tips/experience ton allon.

    i don't like: pou afinoun sxolia tipou 'i like your blog please follow me'. mia fora mou etixe kai den to pira me kalo mati. episis den mou aresei otan ta blogs xanoun ton afthormitismo tous isos giati to vlepoun meta os douleia ktl ktl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @lourdi lourdaki Καλως ηρθες!!
    Καλη σου μερα κ πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @λειντι ντι σ'ευχαριστω πολυ!!!
    Συμφωνουμε εντελως!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Agapw agapw na mathainw facts gia tis syn-blogitises mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. bravo girl!!afou exeis panda toso teleia posts giati na min se andameipsoun!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Congrats gia to brabeio :D
    Eeeep alla i amartoli tourta me ekapse, 8a oneireuomai sokolates simera.
    Sumfono me arketa apo auta pou eipes gia ta blogs, ki emena mou aresei to gegonos oti gnorizeis kosmo pou exei koina endiaferonta meso tou blog, oso gia ta arnitika me enoxlei otan kapoioi afinoun arnitika sxolia gia asimanto logo. Opos elege kai i progiagia mou, an den exeis kati kalo na peis, kalutera min les tipota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Νells σ'ευχαριστω πολυ πολυ γλυκια μου! Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Cel Σ'ευχαριστω!
    Αχ αυτη η τουρτα!!

    Θα συμφωνησω απολυτα με την προγιαγια σου!
    Δυστυχως κυκλοφορουν πολλοι μιζεροι κ κακοψυχοι ανθρωποι!

    Πολλα φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω... τι νομίζω δλδ??!! Είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσει πολύ "εδώ", πρώτη λατρεία λογοτεχνικά βιβλία, δεύτερη το μακιγιάζ και το beaute γενικοτερα.
    Χάρηκα πολύ που σε βρήκα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Lilium Σ'ευχαριστω πολυ!
    Χαιρομαι που εισαι κ εσυ ''εδω''!!
    Πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επιτελους βρηκα λιγο χρονο να διαβασω posts!!! Συγχαρητηρια για το βραβειο Αρτεμακι μου!
    Και σ'ευχαριστω πολυ που το δινεις κ σε εμενα!
    Aληθεια το εκτιμω πολυ!!!

    Φιλακια!!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Τina Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου!
    Πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ww des thn selida tou blog mou! arghsa alla ta katafera!!!
    filiaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή