Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

Έυκολες μπούκλες με σίδερο ισιώματος

Ένα απο τα πρώτα βίντεο που παρακολούθησα ποτέ απο την beauty community του YouTube ήταν ένα βίντεο που μια κοπέλα έδειχνε πως έκανε μπούκλες με το ισιωτικό της..
Βρήκα την ιδέα πολύ έξυπνη κ αμέσως το δοκίμασα αφού αγόρασα ένα σίδερο ισιώματος..
Έκανα πολλές δοκιμές μέχρι να μπορέσω να τα καταφέρω αλλά τελικά,όπως θα δείτε είναι πολύ απλή διαδικασία!

Προσέξτε μόνο οι πλάκες του σίδερου σας να είναι κεραμικές κ να χρησιμοποιείτε ένα σπρέυ για προστασία απο την θερμότητα..
Ο συνδιασμός αυτός ελαχιστοποιεί την φθορά των μαλλιών σας.

Ορίστε κ το βίντεο!


 Πολλά φιλιά,
Άρτεμη

47 σχόλια:

  1. Μ'αρέσει πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!
    Κ το ίσιο μ'αρέσει κ οι μπούκλες, γιατί έχεις μακρύ κ πλούσιο μαλλί κ σου πάνε!!!!!!!!!
    Οι μπούκλες νομίζω μας κάνουν πιο γλυκούλες!!!
    Κ εγώ τα κάνω μπούκλες κ είναι τέλειο, τρελένομαι για τα μαλλιά!!!
    Άχ μ'αρέσει πολύυυυυυυ το μπλόγκ σου, κ μακιγιάζ κ μαλλί...ουαου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @el.mar Χαιρομαι πολυ που σ'αρεσε τοσο!!!
    Μου μετεδωσες κ μενα τον ενθουσιασμο σου,σ'ευχαριστωωωω!!!
    <3
    Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο μ' αρέσει όταν κάνεις βιντεάκια πέρα από το μακιγιάζ! Πρέπει να σου πω ότι λατρεύω τα μαλλιά σου. Τόσο μακριά! Εγώ έκανα τη βλακεία και τα κοντοκούρεψα και τώρα περιμένω να μακρύνουν πάλι. :(

    Φοβερή ιδέα, όποιος ή οποια και αν την είχε. Ευχαριστούμε που μας τη δίδαξες και εσύ. Εγώ είχα δει και έναν άλλον τρομερό τρόπο, με χαρτοσακούλα σε βρεγμένα μαλλιά: http://www.youtube.com/watch?v=WoZ2QGq0n4A
    Αλλά είναι πολύ κοπιαστικός. Συν ότι πρέπει να κοιμηθείς με αυτά.

    Μπράβο για άλλη μια φορά, Άρτεμη! Keep up the awesome work! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πού είναι το smiley που χειροκρατάει artemi? Φοβερό! Έχω κι εγώ ίσια μαλλιά και για μπούκλες πάω κομμωτήριο (είμαι τελείως αδέξια με το μαλλί). Αν όμως βρω ελεύθερο χρόνο θα το προσπαθήσω με το σίδερο ισιώματος της αδελφούλας μου. Με το πίσω μέρος τι κάνεις? Μου φαίνεται δύσκολο.
    PS: Όσο για τα ίσια ή μπούκλες θα πω ότι τα ίσια είναι all time classic, αλλά για ιδιαίτερες περιστάσεις μπούκλες. Για να αλλάζουμε και γιατί είναι πολύ θηλυκές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου φανηκε πολυ περιεργο μολις διαβασα τον τιτλο αλλα να που γινονται μπουκλες με σιδερο ισιωματος!Ωραια ιδεα Αρτεμη μου μπραβο!Αν κ εγω με τα μαλλια που εχω δεν νομιζω να το επιχειρησω :D
    Υ.Γ.Ηθελα να σου προτεινω κατι για να κανεις post γιατι αφορα την ομορφια,αν θελεις βεβαια.Καθαρισμος στο σπιτι με πιλινγκ,ατμο,μασκα κ ολα τα σχετικα γιατι εγω τουλαχιστον δεν ξερω ακριβως πως πρεπει αν γινουν αυτα κ το μονο που κανω ειναι πιλινγκ κ μετα ενυδατικη μασκα κ 2 φορες τον χρονο επαγγελματικο καθαρισμο αλλα θα ηθελα να κανω κ κατι παραπανω μονη μου.Αν σου αρεσει η ιδεα κ θελεις εγω θα χαιρομουν πολυ να το δω αυτο απο σενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. eeeep kouklinaaaa!!!
    teleio to tutorial, an kai an to kanw egw auto olo k kati 8a kayw :p
    sou pane fobera etsi ta mallia!!
    filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kala artemi ftou na min se matiaso. iparxei louk pou na min sou pigainei? oxi. (ftou ftou ftou)
    exeis to malli pou tha ithela na eixa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @amarienne μου γλυκια σε ευχαριστω παρα πολυ!!
    Υπομονη κ θα μακρυνουν,τωρα απολαυσε αυτο που εχεις..
    Ναι τον ξερω κ εγω αυτον τροπο,μου τον εμαθε η μαμα μου απο 6-7 χρονων θυμαμαι,εβαζε ενα κομματι χαρτι κ ενα κομματι υφασμα,γινοντουσαν οντως πολυ ομορφες μπουκλες!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Mariza Σ'ευχαριστωωωω!!! :))
    Να το προσπαθησεις σιγουρα,με λιγη προσοχη στην αρχη ειμαι σιγουρη θα τα καταφερεις!
    Για το πισω μερος δεν κανω κατι ιδιαιτερο...απλα τα χωριζω στα 2 κ φερνω τα μαλλια μου μπροστα,γενικοτερα παντως πισω προτιμω να εχει πιο χαλαρες μπουκλες οποτε αυτο ευκολυνει καπως την διαδικασια..
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rania K Σ'ευχαριστω!
    Εσυ εχεις ηδη υπεροχα μαλλια!!

    Μμμ καλη η ιδεα σου!
    Μονο που δεν εχω ασχοληθει κ εγω ιδιαιτερα,τα βασικα κανω οπως εσυ,θα ηθελα ομως να ασχοληθω παραπανω κ οταν το κανω,σιγουρα θα υπαρξει κ βιντεακι!

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ria σ'ευχαριστω παρα πολυ!!
    Ε με λιγη προσοχη ειμαι σιγουρη θα τα καταφερεις σωα κ αβλαβης! :P
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @λειντι ντι με κατακολακευεις ειλικρινα!
    Σ'ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άρτεμη και οι μπουκλες σου πάνε,απλά θα προτιμούσα να έδινες λίγο όγκο στις ρίζες σου,με λίγο κρεπάρισμα (ή με το κλασσικό τρόπο πιστολάκι και ανάποδα) για να μην φαίνεται τόσο πατημένο το πάνω μέρος σε σχέση με το κάτω.
    Καλή συνέχεια κουκλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Μοντερνα Σταχτοπουτα σ'ευχαριστω!
    Ναι συχνα το κανω κ αυτο..
    Απλως στο βιντεο ηθελα να δειξω μονο την διαδικασια για τις μπουκλες,
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σου πάνεεεεεεεεεε!!! Είναι υπέροχες και μου αρέσουν πολύ στο πρόσωπό σου (καλά οτι και να κάνεις κούκλα είσαι!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσαι μια κούκλα!
    Πάω να πάρω κ εγώ ένα σίδερο να φτιάξω μπούκλες! Πολύ ωραίες!

    Καλό βραδάκι κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Nατάσσα Σ'ευχαριστω παρα πολυ! :)
    Πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ, πως μου ξέφυγε αυτό το ποστ! ΖΗΛΕΥΩ τα μαλλιά σου. Θα έρθω στον ύπνο σου να σου τα κόψω και να τα κάνω τρέσες, χιχι! Αστειεύομαι φυσικά, αλλά πραγματικά έχεις υπέροχα μαλλιά και σου πάνε πολύ είτε ίσια είτε με μπούκλες. Κι εγώ χρησιμοποιώ το σίδερο για να κάνω μπούκλες (όταν δεν βαριέμαι!). Φιλάκια κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Arietta χαχαχα με εκανες κ γελασα!!
    Σ'ευχαριστω παρα πολυ!!!
    Πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Yperoxo tutorial!
    Bravo Artemaki! Ta mallakia sou einai apla yperoxa! Kai isia & boukles sou pane poly, opote analoga me tin peristasi boreis na dialegeis to analogo look!
    Egw sinithizw na kanw boukles me vrasta roley (nai kserw einai paliomoditiko, alla poly efkolo & voliko)!
    Tha dokimasw omws kai ton tropo pou mas protineis, giati ontws fainetai efkolo!
    Filakiaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Dimi.B Σ'ευχαριστωωωω!!!

    Τα βραστα ρολλευ θελω κ εγω να τα δοκιμασω καποια στιγμη..
    Παλιομοδιτικος τροπος αλλα καλος!

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Teleio to video kai poly viothitika ta tips tha to dokiamso!! :) xx

    http://fashionablerose.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. To kaneis na moiazei poly eykolo! Alla egw opote prospathw me masia kathe eidous, ponane ta mpratsa mou kai mou pairnei wres. Opote exw strafei sta rolla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Froso M Gia poly kairo ou fainotan k mena dyskolo alla me ligh eksaskhsh einai poly pio eykolo!
    Sta rolla eimai skrapas!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. tu est magnifique, et j'aime toujours autant tes vidéos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Agnes Merci beaucoup!
    Vous êtes toujours très courtois!

    (Sorry for any mistakes! I used Google translator..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I had no idea and I was thinking today of how to make curles!Thanks for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. egw kanw mpoukles me psalidi mpouklas, me isiwtiko den exw dokimasei alla vlepw oti ginetai poli eukola! wraio post bravo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @penny Einai poly aplh diadikasia opws eides k se mena proswpika kratane k perissotero..
    S'eyxaristw! :)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. eisai foverh...mpravo!thathela na m peis poio montelo t bellisima einai auto...thelw na agorasw isiotiko...k d kserw ti na parw...exw mlia me mpoukles pros spasto k duskola isiwnei...:-( d kserw ti na parw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @veronikAngel Thanks!!
    Prepei na sou apanthsa k sto YouTube,auto einai to B7 300 :)
    Xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έκανες ένα ακόμη όμορφο & ενημερωτικό βίντεο! Λατρεύω τις μπούκλες & πάντα χρησιμοποιώ σίδερο ισιώματος (και συγκεκριμένα αυτό που χρησιμοποιείς κι εσύ στο βίντεο) και τις φτιάχνω μ' αυτό τον τρόπο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Maria AvonGirl Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. geia sou kai apo mena koukla mou elpizo na me theleis sthn parea sou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αχ μ΄αρεσε τοοοοσο πολυ το βιντεο σου εγω ηξερα να κανω μπουκλες και σου πανε και ισια και μπουκλες και με τα δυο εισαι κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα τέλειο το βιντεάκι θα προσπαθήσω να το κάνω για χαλαρώσω λίγο τα πολύ σγούρα μαλλιά μου και να μην φριζάρουν😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή