Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011

A (very) late H.N.Y! + A little update+FOTD

Είμαι άθλια!
Τόσες μέρες δεν είχα καμία όρεξη να γράψω στο μπλογκ μου...!
Διαβάζω βέβαια ανελλειπώς τα μπλογκς σας! 

Να ευχηθώ σε όλες κ όλους μέσα απο την καρδιά μου μια υπέροχη χρονιά,γεμάτη υγεία,αγάπη κ κάθε ευτυχία..

Κάθε χρόνο αποφασίζουμε κάτι,μια αλλαγή,την διακοπή ή την έναρξη μιας συνήθειας...
Η αλήθεια είναι πως εγώ σπάνια το κάνω..
Για φέτος θέλω να ασχοληθώ λίγο πιο σοβαρά με τις σπουδές μου...
Να γράψω επιτέλους όσα έχω στο μυαλό μου,
να αρχίσω μια πιο υγιεινή διατροφή κ ίσως κάποιου είδους άσκηση..
Θα έχει πλάκα στο τέλος τους χρόνου να δώ τι απο αυτά μπόρεσα να κάνω έστω στο ελάχιστο...!

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την νέα χρονιά?

Των Φώτων σήμερα.
Χρόνια πολλά σε όσες-ους γιορτάζουν κ να χαίρεστε όσους γιορτάζουν!
Αλήθεια τι ευχόμαστε των Φώτων?
Ή καλύτερα,ΠΩΣ το ευχόμαστε?


Επιτέλους μετά απο πολλές μέρες καθυστέρησης κ πολλές περιπέτειες πήρα στα χέρια μου την νέα καμερούλα μου!!!!!
Είμαι πολυ ενθουσιασμένη!
Μεθαύριο λογικά θα έχω χρόνο να κάνω κ μερικά βιντεάκια που μου έχουν ζητήσει μέσω YouTube..
Ανυπομονώ!!!!!

Αυτό είναι το μακιγιάζ που είχα σήμερα στα μάτια μου...

Κ μια random photo απο τις γιορτινές μέρες...Σήμερα είχα το ίδιο μακιγιάζ με nude όμως χείλη..
Ημουν εκδρομούλα στην Χαλκίδα κ πέρασα πολύ ωραία κ έφαγα επίσης πολύ!!!
Τι κάνατε εσείς σήμερα?




Αυτά απο μένα,
πάω να δώ How i met your mother..Αν δεν το έχετε δεί (είναι σειρά) τότε πραγματικά τσακιστείτε να το δείτε!!!! Σε όσες άρεσαν τα Φιλαράκια είμαι σίγουρη θα σας αρέσει πάρα πολύ!
Προσωπικά ΛΙΩΝΩ στα γέλια!!!!

Πολλα πολλα φιλιά,
Άρτεμη..



13 σχόλια:

  1. Αρτεμούλα χρονια πολλά εύχομαι να χουμε μια καλή χρονιά γεμάτη υγεία και όρεξη για ζωή!!Είμαι καινούργια στο blog το οποίο είναι πολύ γλυκό και ωραίο!Συνέχισε έτσι..
    Όσο για τους στόχους σου εύχομαι να μας γίνουν πραγματικότητα διότι έχω βάλει και έγω τους ίδιους για το 2011!!το 2010 δυστυχώς δεν μου πήγε και τόσο καλά ,βλέπεις ο άτιμος ο Κρόνος !!χαχαχαχα είμαι ταλαίπωρο Παρθενάκι!!
    αυτά!!σου εύχομαι καλή συνέχεια και γρήγορη και σίγουρη εκπλήρωση των στόχων σου!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @vasso Σε καλωσοριζω λοιπον!!
    Ελπιζω να μπορεσεις κ εσυ να κανεις τους στοχους σου πραγματικοτητα..!
    Το 2010 δεν ηταν ιδιαιτερα καλο κ για μενα,περα απο καποια ''highlights''..
    Ομως αναμενουμε την νεα χρονια με απολυτη αισιοδοξια!
    Φιλια πολλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρτεμάκι μου καλή χρονιά και από εδώ! Είσαι μια κούκλα και οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες. Εύχομαι να μπορέσεις να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου και να σου πάνε όλα όπως επιθυμείς. Περιμένω να δω βιντεάκια με τη καινούργια σου κάμερα. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου Αριεττα!
    Πολλα πολλα φιλια,:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ax το λατρευω αυτο το στυλ,με το εντονο eyeliner κ κοκκινα χειλη!Κ πρεπει να περασες τελεια στις διακοπες Αρτεμη μου γιατι δειχνεις κουκλα!Να πω οτι εισαι στις ομορφιες σου λιγο ειναι!!
    Υ.Γ.Γενικα δεν ειμαι φαν του πολυ πικαντικου φαγητου αλλα σε ολα τα μεξικανικα εστιατορια μπορεις να επιλεξεις ποσο πικαντικο πιατο θελεις,μερικα δεν ειναι κ καθολου.Δοκιμασε το σιγουρα,ειναι κατι διαφορετικο!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Agnes Merci beaucoup!

    @Rania σ'ευχαριστω παρα πολυ για τα τοσο καλα σου λογια!!
    Κ thanks κ για τις πληροφοριες! :)
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. xronia polla arthemh mou! kalh xronia!
    oi photo sou einai uperoxes..to eyeliner me kokkino kragion einai to agaphmeno m make up k to kanw polu suxna omws spania katafernw na kanw thn grammh me to eyeliner toso kalh..an exeis kapoia tips mporeis na me vreis sto redpurplefashionista.blogspot.com
    p.s stis photo paradoxws mou thumizeis mia hthopoio authn pou paizei thn sehrazat sto xilies k mia nuxtes an to exeis dei katholou.den xerw giati alla tis moiazeis stis photo autes...glukhtath opws panta
    filia polla k pali kalh xronia k oti epithumeis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλές λήψεις.
    Μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ σου.
    Το "κοφτό" eyeliner αναδεικνύει εξαιρετικά τα ωραία μεγάλα
    σου μάτια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Mona Trixa Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. lovely and classic red lips! just perfect!! i am following you x :)


    http://fashionablerose.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Fashionable Rose Thank you sooo much!
    I am following you back,
    kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή