Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

Ελαιόλαδο για απαλά,λαμπερά & δυνατότερα μαλλιά!

Καλημέρα σας!
Πως περνάτε αυτό το κυριακάτικο πρωινό? (Ή όποια ώρα με διαβάζετε :P)
Σήμερα θέλω να σας πω για κάτι που κάνω στα μαλλιά μου τον τελευταίο καιρό..
Είχα αγανακτήσει με την ξηροδερμία κ την ξηρότητα των μαλλιών μου στις άκρες..
Διαβάζοντας άρθρα απο δω κ απο κει,κάπου πήρε το μάτι μου οτι το ελαιόλαδο είναι πολύ καλό για τα μαλλιά μας..
Ως απελπισμένη,αποφάσισα να το δοκιμάσω..
Πήρα λοιπόν λάδι απο τον τενεκέ που έχουμε σπίτι κ βάζοντας γάντια στα χέρια μου,άπλωσα αρκετή ποσότητα στις άκρες κ μετά έκανα μασάζ στις ρίζες βάζοντας κ εκεί λάδι,σε λιγότερη ποσότητα όμως..
Έπιασα τα μαλλιά μου έναν κότσο κ τα άφησα έτσι για 2 ώρες..

Μετά έλουσα κανονικά τα μαλλιά μου κ τα στέγνωσα με πιστολάκι.
Αποτέλεσμα,τα μαλλιά μου απείρως πιο απαλά κ πολύ πιο λαμπερά,η ξηροδερμία μειώθηκε κατά το ήμιση! Κ αυτά με μια φορά μόνο..
Τώρα έχοντας βάλει ελαιόλαδο 4-5 φορές τα μαλλιά μου είναι σε εξαιρετική κατάσταση,απαλά,λαμπερά,χωρίς ξηροδερμία!
Παρατήρησα μάλιστα οτι πέφτουν λιγότερο απο το κανονικό(αυτό ίσως να οφείλεται κ σε άλλους παράγοντες..)

Για αυτό σκέφτηκα να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας!


To έχετε δοκιμάσει μήπως? Έχετε να μοιραστείτε μαζί μου δικά σας homemade μυστικά?

Πολλά φιλιά,
Άρτεμη 

54 σχόλια:

  1. :)) euxaristoume gia ti simvouli!! exo k go makria mallia k maresi na ta peripioume , sinithos omos agorazo maskes.. tha dokimaso k to ellaolado afu einai kati pou exume spiti k einai k oikonomiki lisi! m aresun ta homemade tips k einai oraio na kaneis kalla post me teties idees !! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Fashionable Rose K egw s'eyxaristw!!
    Dokimase to,pisteyw pws tha sou aresoun ta apotelesmata..!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω κ εγώ ξηροδερμία έχω παράλληλα όμως λιπαρά μαλλιά. Με τις άκρες, την απαλότητα κ τη λάμψη των μαλλιών μου δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, όμως βάζοντας λάδι-έστω κ σε μικρή ποσότητα- στις ρίζες θεωρώ πως η λιπαρότητα θα είναι πιο έντονη. Εσύ παρατήρησες κάτι τέτοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Crazy Bizarre Woman Κ εγω εχω λιπαρα μαλλια..
    Αφου εβαλα το λαδι ελουσα τα μαλλια μου με ενα σαμπουαν αντιπιτυριδικο 3 φορες κ το ξεπλυνα πολυ καλα..
    Δεν παρατηρησα καμια αυξηση της λιπαροτητας..
    Το ελαιολαδο ενυδατωσε το δερμα στις ριζες για αυτο σταδιακα ειχα λιγοτερη ξηροδερμια..
    Δοκιμασε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. hmm tha to dokimasw kapoia stigmi gt teleftaia mallon ta mallia mou antidrane!
    exw valei kapoies sintages gia homemade maskes sto blog m! an thes pes mou na sou steilw to link gia na min "kanw diafimisi" haha!
    filakia kai kala apotelesmata stin eksetastiki!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ElenaKat S'eyxaristw!!
    Xaxaxa akou diafhmish,na ta baleis ta link na ta doune k alles :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. hahahaha ti kalii! :D
    e eipa na min valw link giati se kapoia blog den to theloun! emena de me peirazei vevaia!
    afto einai!

    http://newbloginthecity.blogspot.com/2010_09_01_archive.html

    ta eixa vrei online kapou, kai ta exw kratisei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Poli wraia idea!Tha to dokimasw!To elaiolado einai episis poli kalo gia na afaireis adiavroxi maskara.To kanw edw kai ena mina kai ektos tou oti afairei poli kala tin maskara dinamwnei kai tis blefarides!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Inspiration partout Teleia!
    Nai k egw to exw dokimasei polles fores! :)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To exw akousei ki egw alla pote de to kana gt fovomoun oti tha xreiastw 3 lousimata gi ana to vgalw!!! :P

    SignorinaTina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Signorina Christina xaxaxa e oxi k 3 lousimata! Dokimase to kamia fora! :)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. je ne comprend pas du tout ta langue, mais je te trouve toujours aussi belle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Yeahie, another oil convert!!! Lol!

    Και πολυ καλα εκανες και το δοκιμασες, το ελαιολαδο δινει εγγυημενα αποτελεσματα (οπως και αλλα ελαια φυσικα, εγω προσωπικα προτιμω monoi/coconut), τοσο για την ξηροδερμια οσο και για τις ακρες! ;) Eλπιζω να συνεχισεις να βλεπεις τοσο καλα αποτελεσματα κ στο μελλον (αν κ δεν εχω αμφιβολια)!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. egw exw poly lipara mallia k dn bazw ladia..alla pou k pou xrhsimopoiw dafnelaio..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Tina Χαχαχα ναι!
    Προς το παρον μονο καλα αποτελεσματα βλεπω..
    monoi/coconut ε?
    Θα δοκιμασω κ αλλα ελαια στο μελλον.. :)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @kot-itsa K egw lipara mallia exw..pros to paron den fainetai na ephreazei thn liparothta.. :)
    K to dafnelaio akougetai kalo..
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο και γω το χρησιμοποιώ! Το βάζω σε απλικατέρ και το ψεκάζω στα μαλλιά! Επιπλέον βοηθάει αν μετά τυλίξεις τα μαλλιά με μια ζεστή πετσέτα!
    Η κομμένη σκηνή στο τέλος πολύ γέλιο!! χαχαχα
    Καλή εβδομάδα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Σ'ευχαριστω!!
    Η ζεστη πετσετα ειναι πραγματικα πολυ καλη ιδεα,θα το δοκιμασω την επομενη φορα..
    Καλη εβδομαδα κ πολλα φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το ελαιόλαδο είναι ό,τι καλύτερο, όχι μόνο για τα μαλλιά αλλά και αντί για κρέμα νυκτός. 1-2 φορές την εβδομάδα, αντί για κρέμα κάνω μασάζ με 4-5 σταγόνες ελαιόλαδο και το αφήνω να απορροφήσει. Αν έχεις ξηρό δέρμα, δεν υπάρχει καλύτερο τρίκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Froso M. Για την ξηρη επιδερμιδα ειμαι σιγουρη πως θα ειναι πολυ ωφελιμο,για μενα παλι που εχω λιπαρο,αστο καλυτερα! Thanks για το tip! :)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Les sto video oti uparxoun shampoo g lipara stis rizes k ksira stis akres.. Den exw vrei KANENA pou na einai k g t 2...! ama ksereis plzzzz pes mou! ;)
    aaa k suntoma tha kanw review g maskes malliwn, k mia k ekanes k esu post g afto k mia apo tis maskes tha exei k t elaiolado, tha itheles 'h mallon, tha s peiraze na s anaferw st post k na exw link gia to blog s? :)

    polla filia! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ μ'αρέσει το ρετρό videaki! Άντε να τελειώσεις την εξεταστική να βρούμε καμία παλιά ταινία να δούμε μαζί στο σινεμά, τι λες;! Λοιπόν το έχω ακούσει κι εγώ αυτό για το ελαιόλαδο και την ξηροδερμία και επειδή υποφέρω κι εγώ θα το δοκιμάσω. Αν και φοβάμαι μήπως μετά λαδώσουν αμέσως τα μαλλιά μου (επειδή είναι λιπαρά). Πήρα και ένα ειδικό σαμπουάν από το φαρμακείο, αλλά εννοείται οτι προτιμώ τις φυσικές λύσεις. Άλλωστε το χρησιμοποιώ κι εγώ για να ξεβάφομαι. Σ' ευχαριστούμε για το tip κουκλίτσα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. To exw dokimasei k douleye teleia.Opws k to ladi apo karuda k to argan.Genika ta ladia einai kalaaaaa gia ta mallia.8refoun to 8ulaka k ton hremoun k tou dinoun "uliko" gia na bgainoun oi trixes lamperes k ugieis.
    Filaaakiaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. The blog is very good!
    Congratulations!
    http://nelsonsouzza.blogspot.com
    Saludos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Rafaella mou psaxnwntas sto supermarket eixa dei sigoura kana dyo..den thymamai markes twra,otan ksanapaw tha krathsw shmeiwseis k tha sou steilw mnm!
    Giati na me peirazei bre?
    Isa-isa timh mou! :)
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Arietta Ημουν σιγουρη πως θα σου αρεσε το ρετρό βιντεακι!
    Σιγουρα οι φυσικες λυσεις ειναι προτιμοτερες..εγω θα δοκιμαζα εναν συνδιασμο..
    Φυσικα το λαδι ειναι εξαιρετικα λιπαρο,ομως με καλο σαπουνισμα δεν μενει καθολου λιπαροτητα..
    Αχ ναι,αντε να τελειωσω,θα ηθελα πααααρα πολυ να δουμε παλιες ταινιες μαζι!
    Πολλα φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Ria Παρα πολυ σωστα!!
    Ναι γενικοτερα τα ελαια ειναι ιδιαιτερα ωφελιμα!
    Φιλακια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. pragmatika to elaiolado kanei thaumata! pantos na prosthesw oti kathe eidous elaio pou tha prostethei panw se lipara (polu lipara i ligotero) dn tha ta kanei akoma pio lipara !! isa isa! to derma sto kefali otan einai swsta enudatwmeno (apo to elaiolado px) paragei ligoteri...ladila na to pw :p epomenws k ta mallia einai ligotero lipara! to idio isxuei k gia to derma! to shampouan ksirainei to derma sto kefali epeidi gia na katharizei ta mallia exei anagkastika elafrws oksino pH (sunithws 5-5.5) gia auto otan vazoume polu shampouan k kanoume mpanio kathe mera to derma sto kefali paragei olo k perissoteri liparotita kai pio suxna anamesa sta lousimata! o mpampas mou einai ximikos k opws katalavaineis ta akouw kairo auta :p
    elpizw na voithisa:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Anastasia Symfwnw apolyta pws to elaiolado kanei thaymata..
    K s'eyxaristw para poly gia oles tis plhrofories!
    Pragmatika xrhsimes!
    Polla filakia!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όντως κάνει καταπληκτική δουλειά!
    Παλιότερα που είχα μακριά μαλλιά έκανα συχνά θεραπεία με λάδι στο σπίτι.
    Μάλιστα φόραγα στο κεφάλι μια σακούλα πλαστική για καλύτερα αποτελέσματα :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. gia na kanw ena update.... xrisimopoiisa 3 fores to elaiolado k ta mallia mou kuriolektika lampoun! posa sxolia akousa gia to ti kanw sta mallia mou k ta diatirw toso lampera ! wow

    http://womenfromtheinside.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Asteri Κανει οντως! Ναι κ εγω βαζω ή αυτο το shower cap ή μια πετσετα..
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Αnastasia Σ'ευχαριστουμε για το update!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έχω διαβάσει κ εγώ οτι το λάδι κάνει πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά...λες να το δοκιμάσω?!..μμμ...αν το κάνω θα σου πω αποτελέσματα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σου Άρτεμις!!Είμαι καινούρια στο blog σου και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε πολύ!!!Οι ιδέες σου είναι πολύ ωραίες!!!όσο για το ελαιόλαδο το έχω δοκιμάσει και τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά!!!Είχα και εγώ ξηροδερμία και με βοήθησε πολύ!!!
    συνέχισε έτσι!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @El.mar Nα το δοκιμασεις σιγουρα κ να μας πεις τα αποτελεσματα βεβαια! :)
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Αγγελική Καλως ηρθες!
    Σ'ευχαριστω πολυ!!
    Φιλια πολλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το λάδι είναι καταπληκτικό και πολυχρηστικό προϊόν. Εκτός από τα μαλλιά εγώ φτιάχνω και την κλασική συνταγή με λάδι και αλάτι ή ζάχαρη που χρησιμοποιώ ως απολεπιστικό σώματος και προσώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @mariza Ειναι πραγματι!
    Μμμ θα το δοκιμασω κ ως απολεπιστικο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Einai super to elaiolado, to exo dokimasei ki ego kai emeina apoluta euxaristimeni me ta apotelesmata!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ti wraios xoros einai autos artemi???polla polla bravo gia ola auta ta tips kai to meraki sou!

    filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Sweet December S'eyxaristw para poly gia ta kala sou logia :))
    Polla filia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το δοκίμασα χτες κι έχω να δηλώσω κατενθουσιασμένη από το αποτέλεσμα.Για καιρό είχα θαμπά μαλλιά κατάξερες άκρες και γενικώς δεν έστρωναν με τίποτα.Μέχρι που αποφάσισα να βάλω λάδι μετά από προτροπή κομμωτή παρακαλώ.Δεν έχω να πω τίποτα.Το αποτέλεσμα με άφησε άναυδη.Συν του ότι φτιάχνονται με το πιστολάκι πιο γρήγορα και πιο όμορφα.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.Μηδέν λιπαρότητα επίσης.
    Φιλιά, Λένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. einai alithia oti to ladi stamataei thn dimiourgia ths psalidas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι super το ελαιόλαδο! Κάνει τα μαλλιά λαμπερά! Είναι υπέροχο! Καλό βράδυ. Φιλιά!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. να ρωτήσω? το λάδι βοηθάειι στην μείωση της ψαλίδας και στο "να μακρύνουν" τα μαλλιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. να ρωτήσω? το λάδι βοηθάειι στην μείωση της ψαλίδας και στο "να μακρύνουν" τα μαλλιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γνωριζω και γω για το λαδι και το βαζω καποιες φορες το μηνα! Πραγματι μαλακωνουν και γυαλιζουν και τα αισθανομαι πιο δυνατα! Βοηθαει πολυ το λαδι και γενικα στη δυναμη της τριχας! Ευχαριστουμε πολυ,Αρτεμης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. exw parakolou8isei polla video sou kai moy aresoun alla auto einai to agapimeno mou emena ta mallia mou einai polu lupara louzomai ka8imerina gt a8loumai kai nomizw oti auto einai aitia gt tin luparotita to video sou me voi8ise polu Euxaristwwww!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Θέλω να το δοκιμάσω γιατί άκουσα ότι αν κάνεις μασάζ με ελαιόλαδο κάθε μέρα για μια εβδομάδα μακραίνουν τέσσερεις ίντσες!!! Είναι καλό να το βάζω τόσο συχνά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή