Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011

First Outfit of the day!

Hey!
Τι μου κάνετε?
Χρόνια πολλά σε όσες-ους γιορτάζουν ή έχουν κάποιο εορτάζοντα!

Πως περάσατε σήμερα? Παρακολουθήσατε την παρέλαση? Φάγατε μπακαλιάρο μετά?
Προσωπικά πήγα μια μίνι ημερήσια εκδρομούλα Χαλκίδα..
Αν κ δεν μας πολυαρέσει να παρακολουθούμε την παρέλαση,αναγκαστικά βρέθηκε μπροστά μας παρόλο που το σχεδιάσαμε να πάμε όταν τελειώσει.
Φτάσαμε κατά την 1 και μισή κ τελείωσε 10 λεπτα αργοτερα!
Πρώτη φορά βλέπω παρέλαση να γίνεται τόσο αργά! pfff...
Χαμός στις καφετέριες βέβαια! Καθήσαμε σε μια με θέα την θάλασσα κ μετά πήγαμε για φαγητό σε ένα ιταλικό ρεστοράν το οποίο επισκεφτόμαστε κάθε φορά που πάμε Χαλκίδα,το La Fiamma.. Σήμερα κάτσαμε έξω μιας κ είχε τόση ζέστη..

Yπέροχο ρεστοράν! Το φαγητό πανόστιμο κ σε πολύ λογικές τιμές,η εξυπηρέτηση άψογη κ γλυκάκι στο τέλος!!

Αρκέτα με την πολυλογία μου!
Μιας κ είχα την κάμερα μου μαζί κ το μέρος ήταν τόσο όμορφο είπα να τραβήξω κανά δυο φωτό για το πρώτο μου OOTD ποστ!
Για δείτε να μου πείτε την γνώμη σας!
Για να είμαι ειλικρινής δεν ακολουθώ καθόλου την μόδα αν κ λατρεύω να βλέπω άλλες γυναίκες που το κάνουν!
   



 (Πρέπει να βάψω τα μαλλιά μου! Οι άκρες κοκκινίζουν πάρα πολύ..αλλά απο την άλλη θέλω να τα αφήσω στο φυσικό τους χρώμα...Εσείς τι λέτε?)

ΤΙ ΦΟΡΕΣΑ
Μπλούζα: H&M
Vest: Stradivarious
Σορτσάκι: Pull&Bear
Shoes: Tex Women 
Kαλσόν: Unknown Brand (To oποίο μου σκίστηκε το απόγευμα!)
Sunglasses: Miu Miu 

Aυτά απο μένα!!
Περιμένω να ακούσω εσάς τώρα.. :)
Πολλά φιλιά,
Άρτεμη

50 σχόλια:

  1. Σε πιο καφέ καθήσατε?..ε να μη μάθω?!...χιχιχι...
    Δεν είναι ωραίο μια τέτοια μέρα να βρίσκεσαι δίπλα στη θάλασσα?!....σοβαρά τέτοια ώρα τελείωσε?...το αργότερο 12..ξέρω..πες 11 τελειώνει η εκκλησία...11:30 μέχρι να μαζευτούν..αν είναι κ πολλά σχολεία...!!!
    Δεν κρύωσες καθόλου βρε?...μμμ...τσαντούλα δε βλέπω!Ωραία είσαι!!!Φιλάκιααααααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poly omorfi eisai ! :) maresi poly to kaltson kai ta papoutsia einai poly omorfa :) xx elpizo na perases mia omorfi mera stin chalkidiki oraio topio pantos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. axou t teleio outfit <3 <3 <3 t latreuw!
    http://thesugarplumfairysmagic.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @el.mar Πετρινο λεγοταν η καφετερια.. :)
    Μπα καθολου! ειχε πολυ ζεστη,η τσαντουλα καθοταν σε ενα παγκακι!
    Σ'ευχαριστω,
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Fashionable Rose Ειναι πολυ ομορφη πολη!
    Σ'ευχαριστω πολυ :)
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ είναι τέλεια στο Πέτρινο!!!Πιο παλιά ήταν φανταστική τώρα την έχουν αλλάξει λίγο αλλά κ πάλι είναι ωραία...ειδικά πάνω!!!!!!!!!
    Φιλιάααααα....κ να μας ξανα έρθεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία! Είχε και τέλεια μέρα σήμερα. Η πρώτη φωτό έχει πλάκα. Βασικά φαίνεται σα να το έκανε επίτηδες για να δώσει μια εικόνα "πορτραίτου". Όσο για το μαλλί εμένα μου αρέσει πάρα πολύ που κοκκινίζει στις άκρες κι αν γενικά σε ικανοποιεί σου προτείνω να μην τα βάψεις...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. krima pou su skistike to kalson!itan xaritomeno aionia tu i mnimi :p....teleio to papoutsaki euge!k exo na po thanatoforo podia!
    osos gia ta mallia an dn variesai san k emena pu dustuxos me pianei k ta allazo suxna...mia xara su paei to fusiko su!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άρτεμη μπράβο για το πρώτο σου outfit post!
    Λοιπόν,κατ'αρχήν μας έκανες να ζηλέψουμε με τη βόλτα,τον ήλιο κλπ.. :)
    Την μπλούζα αυτή την έχω κι εγώ και είναι από τις αγαπημένες μου!!
    Τα μαλλιά σου είναι φοβερά!Γνώμη μου είναι ότι σου πάνε πάρα πολύ στο φυσικό τους χρώμα,μαύρο ή σκούρο καστανό αν καταλαβαίνω καλά.
    Τη μόδα δε χρειάζεται να την ακολουθούμε πιστά τελικά!"Κόβουμε" ό,τι μας αρέσει και το "ράβουμε" στα μέτρα μας! :)
    Περιμένουμε κι άλλο τέτοιο post!!
    Φιλιάαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. e agaph mou toso teleio kalson sto matiasan!!ftou ftou kouklitsa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @el.mar Nαι ειναι οντως πολυ ωραια καφετερια!
    Αχ εισαι τυχερη που μενεις εκει!!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mariza Σ'ευχαριστω!
    Βασικα ναι,αυτο σκεφτομαι..Να το αφησω στο φυσικο του..
    Ουτε ταλαιπωρια ουτε τπτ!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Reaction Χαχαχαχα...
    Σ'ευχαριστω παρα πολυ!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ειρήνη Σ'ευχαριστω πολυ!!
    Την μπλουζα κ εγω την λατρευω..
    Πολλα φιλια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @kot-itsa Exεις ενα δικιο! Κ η μαμα κ το bf μου εκαναν κομπλιμεντα! Τς τς τς τς!
    Σ'ευχαριστω πολυ!!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. koukla ! koukla :) i xalkida einai polu oraia poli! dn kruwnes me to konto maniki :o ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Anastasia S'eyxaristw!!
    Mpa katholou! Eixe arketh zesth :)
    Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά ο μποιφρέντ έκανε δικό του fade χα χα χα χα!!! Είσαι καταπληκτική κορίτσι μου!!! Είναι που σκεφτόμουν οτι μόνο το καλσόν δεν μου άρεσε στο outfit και το μάτιασα φαίνεται (χα χα χα καθυστερημένα βέβαια) Το όλο σύνολο είναι πολύ του στυλ μου άσχετα που πια δεν ντύνομαι έτσι γιατί ζυγιζω μερικές χιλιάδες γραμμάρια περισσότερα απο εσένα χ αχ αχ αχαχα
    Φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οοοοο κούκλα!!!! :)
    το καλσόν μου αρέσει πάρα πολύ!δίνει το κάτι στο σύνολο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ χαίρομαι που έκανες outift post Αρτεμάκι μου γιατί είσαι μια κούκλα και το ντύσιμό σου είναι υπέροχο. Είσαι εντελώς μέσα στη μόδα και με τρόπο που σου πάει. Φαίνεται η Παρασκευή ήταν μέρα "καταστροφής καλσόν" γιατί κι εγώ φόρεσα ένα παρόμοιο που μετά κατάφερα και το έσκισα! Η Χαλκίδα είναι από τους αγαπημένους μου κοντινούς προορισμούς και έχει εξαιρετικές καφετέριες! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Poli glykoutsiko ntysimo, eidika to kalson!! Ti krima pou skistike :( den exw paei pote xalkida en to metaksy hahaha! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Maria Z Σ'ευχαριστω παρα πολυ!!! Χαχαχαχα ωστε εσυ φταις που σκιστηκε! lol
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Aγγελική Σ'ευχαριστω πολυ!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @το κόκκινο φουστάνι Λες ε?
    Θα το σκεφτω..Τα ειχα μαυρο-μπλε για ενα διαστημα κ μ'αρεσαν. Αν το ξανατολμησω ομως θα ειναι σιγουρα οχι με μονιμη βαφη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Arietta Σ'ευχαριστωωωω!!
    Το να ακουω καλα λογια απο σενα τελειο απλα!!
    Χαχαχα μας τα ματιασαν!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Stavroula @drugstoreandbargainlover Σ'ευχαριστω!!
    Πρεπει να πας σιγουρα μια ημερησια..!
    Ειναι αρκετα κοντα (1 ωριτσα) κ ειδικα για αυτη την εποχη ειναι τελεια!
    Θαλασσιτσα,ωραιες καφεριες κ πολλες επιλογες για καλο φαγητο!
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Moυ αρέσει το ντύσιμό σου γιατί είναι ιδιαίτερο.
    'Οσο για τα μαλλιά σου δεν είμαι υπέρ των βαφών. Μπορείς να κόψεις λίγο τις άκρες ή στην εσχάτη να τα βάψεις στο φυσικό σου χρώμα και να μην τα πειράξεις ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @KATERINA Σ'ευχαριστω πολυ!!
    Μαλλον θα τα αφησω στο φυσικο τους.. Ισως τα βαψω κατι κοντα στο φυσικο μου αλλα οχι με μονιμη βαφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Argyro Σ'ευχαριστωωω! :)
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ax ti omorfh pou eisai!Ta papoutsia sou mou aresoun, an k de mou aresan otan ta eixa dei se merikous allous!
    M'aresei to entono kragion pou exeis balei!Se kanei na lampeis!
    Filakia polla polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολυ καλα εκανες κ εκανες outfit post γλυκια μου,αχ στα βιντεακια δεν ειχα καταλαβει οτι τα μαλλια σου ειναι ΤΟΣΟ μακρια!Πολυ ομορφο outfit κ μου αρεσε ιδιαιτερα το καλσον,κριμα που σκιστηκε...Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Rania K. Σ'ευχαριστω παρα πολυ!
    Ναι ειναι αρκετα μακρια,λεω να τα κοψω λιγο βεβαια..
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Syggnwmh, alla ayta ta podia prepei na mhn ta kryveis pia. Exw meinei speechless!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Froso M. Wwww se ypereyxaristw!!!
    Na fantasteis pws palia eixa komplex me ta podia mou...
    To Pilates exei bohthhsei telika :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Άρτεμη...αλλάζεις μπλογκοκαριέρα;;; χιχι
    Τέλειο!! Έχεις πολύ ωραίο σώμα και είσαι μια κούκλα! Τα μαλλιά σου είναι ωραία,δεν φαίνεται άσχημο που κοκκινίζει στις άκρες καθόλου! Άσε που είσαι και στην μόδα με ombre μαλλιά!! Να μην ξεχάσω να πω ότι και ο φωτογράφος-καλλιτέχνης έβαλε το δαχτυλάκι του για τις τέλειες φωτογραφίες!! Στην κυριολεξία όμως ε!χαχα
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. love your blog!following you!
    pls check out mine I'd love your opinion!

    Joanna
    snobpeople.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κουκλιτσα!!!
    Ααααχ, αντε να (ξανα)παμε εκδρομουλες!!! :)

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Xαχαχα οχι δεν αλλαζω μπλογκοκαριερα! Το μακιγιαζ ειναι η μεγαλη μου αγαπη!
    Σ'ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Joanna K. Τhank you!
    I'm following already :)
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Tina Thank you!
    Πραγματικα αντε να ξαναπαμε!! :)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ax ti teleio kalsoooooooon!!!Auto pou dineis ki ena swro lefta gia ena kalsonaki kai sou skizetai se 2 meres polu mou th dinei!!!! :@ Kai to gilekaki ta spaei!!!Koukla koukla!!!Na ta afhseis sto fusiko tous!!! :D:D
    Se filwwwwwww!! :D

    SignorinaTina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Signorina Christina Nai gia fantasou!!
    S'eyxaristw para poly!!
    Polla filia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. kouklitsa U ROCK as always bebaia.....!!!!
    filia pollaaaaa
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Danielitsa S'eyxaristw paaaara poly!!
    Filakia polla! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή