Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Gold-Bronze eyes-K.Kardashian inspired

Γεια σας!!
Τι κάνετε?
Σήμερα ένιωσα οτι ήρθε η άνοιξη!! 
Βασικά ένιωσα το ίδιο κ μερικές μέρες πριν..
Την Κυριακή βέβαια υποτίθεται πως αρχίζει κ επίσημα η άνοιξη!
Οι επόμενες μέρες θα είναι υπερφορτωμένες για μένα..
Μετακομίζουμε..
Οπότε αυτό άμεσα συνεπάγεται packing!!! Κ μιλάμε για πολύ packing!!!
Μόνο τα ρούχα μου κ τα παπούτσια μου να βάλεις,άστα!
Κ που να μαζέψω κ τα βιβλία μου!!!
Είναι πάρα πολλά!
Ευχηθείτε μου καλό κουράγιο,θα το χρειαστώ!

Ας πάμε στον αρχικό σκοπό αυτού του ποστ,ένα μακιγιάζ εμπνευσμένο απο την πασίγνωστη για το αψεγαδιαστο μακιγιάζ της Κim Kardashian.. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί την θαυμάζουν αυτή την κοπέλα!
Ξέρω μόνο πως έχει κυκλοφορήσει ένα sex tape,έχει μεγάλα οπίσθια (συγχωρήστε την γλώσσα μου!) κ συμμετέχει σε ένα ριάλιτι με την οικογένεια της στο οποίο γίνονται ΟΛΟΙ μαζί ρεζίλι!
Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιος ντόρος...
Θα παραδεχτώ βέβαια οτι είναι πολυ όμορφη κ το μακιγιάζ είναι πάντα υπέροχο!
Ιδού κ η φωτό της έμπνευσης!
Και ορίστε κ φωτό με το δικό μου μακιγιάζ...Τονίζω οτι είναι inspired look κ όχι εντελώς ίδιο!

Και φυσικά ορίστε κ το βιντεάκι!

ΤΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ
Εstee Lauder Maximum cover makeup
17 Pot of bronze
Jordana eye primer
Unknown brand eyeshadow palette from ebay 
Black eyeliner pen by H&M
Black eyeliner pencil by Essence
Maybelline Define a lash volume mascara
NYX Round lipstick in circe
NYX Megashine lip gloss in Beige pearl

Πολλά φιλιά,
Άρτεμη

49 σχόλια:

  1. pl wraio... 8 t dokimasw suntoma! :) apla n s rwthsw kt, exw 2 diaforetika eye-liner s mauro k m t 2 exw t idio provlhma: dn vgazoun xrwma, dn vafoun... :( kanw kt la8os?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό!! Από τα αγαπημένα μου μακιγιάζ!!
    'Αρτεμη-Κim ,1-0!! Με διαφορά!!
    Καλή δύναμη με την μετακόμιση!! Δεν σε ζηλεύω καθόλου!!χιχι
    Το έχω περάσει πολλές φορές και ειδικά το θέμα ρούχα..είναι θέμα μεγάλο!!
    Καλή οργάνωση θέλει απλά...και υπομονή!!
    Καλό βράδυ και Καλό Σαββατοκύριακο!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @sugar plum fairy S'eyxaristw para poly!
    Na to dokimaseis k na postareis photos..

    Den nomizw pws kaneis kapoio lathos...apla h ta exeis kairo k exoun ''kserathei'',milaw gia liquid twra h apla den einai malaka k den einai kala gia mesa sto mati..Dokimase ths Erre Due,Essence k Seventeen,poly kales times k einai poly malaka k exoun fobero xrwma :)
    Filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ου, πολύ καλό!
    Και με αυτό το βίντεο διαπίστωσα ότι αν δε φορέσεις ροζ ρουζ ή σκιές/κραγιόν με μοβ/μπλε τόνους και είναι όλο το μακιγιάζ neutral/bronze, φαίνεσαι ηλιοκαμμένη ακόμη και χωρίς bronzer ή self-tan! Ό,τι πρέπει για τις πρώτες μέρες του καλοκαιριού, τέλεια ιδέα!!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Σε υπερευχαριστω για τα καλα σου λογια!!
    Ναι σιγουρα θελει οργανωση για να μην πελαγωσεις!
    Καλο Σ/Κ κ πολλα φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @cbsg5861 Σ'ευχαριστω παρα πολυ!!
    Λοιπον τωρα το παρατηρησα κ εγω...σιγουρα φαινομαι να εχω περισσοτερο χρωμα!
    Αλλα ισως ειναι κ μεικ απ..
    Βεβαια νομιζω ειναι κ οι μπρονζε σκιες σε συνδιασμο με τα nude lips..!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απο τα αγαπημενα μου και κατι που θα μου αρεσε να δοκιμασω η ίδια!καλη επιτυχια και υπομονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Νells Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου! :)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Vintage Makeup Thank you so much!
    It's actually really good!
    No creasing or fading for about 10-12 hours and you can't beat the price,only 1.99$!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο!! Καλά, αυτή η Κim Kardashian έχει ένα τόνο ψεύτικη βλεφαρίδα! Ψηφίζω Artemi's look!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @NatalieDouka Xaxaxaxa s'eyxaristw para para poly!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ αυτή την Kim δεν την ήξερα, από σένα μόλις την έμαθα! Καλό κουράγιο με τη μετακόμιση, το έχω περάσει κ σε καταλαβαίνω!
    Το μακιγιάζ φοβερό, μ'αρέσει! Και ναι, θα το δοκιμάσω! Μπράβοοοο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Crazy Bizarre Woman Σ'ευχαριστω παρα παρα πολυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @samia I don't think i look like her but thank you soo much!
    Hugs..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άρτεμη μου άρεσε πάρα πολύ το βιντεάκι! Το χρώματα σε κολάκεψαν πάρα πολύ! Επίσης το κραγιόν από τα πιο γλυκά nude που έχω δει!
    Demi-makeyourselfupwithdemi.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Demi Σ'ευχαριστω παρα πολυ!!
    Ναι δεν ειναι? Το αγαπημενο μου nude :)
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Artemi,καταρχήν καλώς σε βρήκα!!!και
    καλό κουράγιο για την μετακόμιση,δες στο σαν μια εμπειρία.
    Τώρα για την Κιμ αυτό που έχω να πω εγώ είναι πως την θεωρώ όμορφη και σαν μοντέλο μου αρέσει γιατί δεν έχει τις τέλειες αναλογίες.Είναι πιο ανθρώπινη,είναι όμορφη με μεγάλα οπίσθια αλλά πολύ σέξι...
    όσο για το μακιγιάζ είναι καταπληκτικό.Το έχεις καταφέρει πάρα πολύ καλά.Εγώ δεν μπορώ να βαφτώ καλά μόνη μου,πάντα αγγαρεύω κάποιον για να με μπογιατίσει...μπράβο σου...και καλό σουκού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Artemi φοβερό το μακιγιάζ σου!!
    Είναι το αγαπημένο μου στιλ αυτό..
    Λατρεύω το κραγιόν σου,αλλά δεν ξέρω αν πηγαίνει σε όλες όσο σε εσένα που ταιριάζει τέλεια πάντως!!

    Υ.Γ.Όσο για αυτό που μου έγραψες για e-shop,αν σου αρέσει κάτι επικοινώνησε μαζί μου στο eirini_prot@hotmail.com

    Φιλιά πολλά!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. t seventeen nomizw exw, k t allo einai ts sisheido k olokainourio, k t 2 liquid :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Nandia Καλως ηρθες λοιπον!
    Σ'ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!
    Μπογιατισει ε? χαχαχαχα
    Καλο Σ/Κ κ σε σενα, :)
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Ειρήνη Σ'ευχαριστω παρα πολυ! :))
    Α τελεια!
    Θα το εχω υποψιν μου :)
    Φιλακια κ καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @sugar plum fairy Ναι ε?
    Δοκιμασε της Erre Due & Essence τοτε..ειναι πολυ καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. marese para poly auto to make up!! einai poly sto style pou protimo auta ta xromata!
    genika maresi to make up tis kardashian oxi mono tis kim alla kai ton adelfon tis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. απ'τα πιο chic looks που έχεις κάνει by far..μικρή μικρή λεπτομέρεια:λίγο παραπάνω blending τις σκιές θα'ταν καλό για να χαθεί η ένωσή τους. Η μετακόμιση θέλει οργάνωση για να μην ψάχνεσαι μετά και είναι και μια καλή ευκαιρία να ξεφορτωθείς κρυμμένη σαβούρα για να υποδεκτείς την άνοιξη πιο ανάλαφρη!! φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συμφωνώ με την Σταχτοπούτα. Artemi - Kim 1-0! Πολύ μου άρεσε που έκανες αυτό το μακιγιάζ. Ταιριάζει με όλα, είναι γρήγορο και κολακεύει. Το bronzer πρέπει να είναι πολύ ωραίο, θυμάσαι περίπου πόσο κόστισε και από πού το πήρες?
    Καλό κουράγιο με τη μετακόμιση! Βάζε λίγο χαλαρή μουσική όταν πακετάρεις... πολλές φορές βοηθάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Fashionable Rose S'eyxaristw!
    Loipon nai..to makigiaz tous einai poly kalo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Vicky Thanks!! Οσο για το blending ειμαι blending freak,απλως αυτη την φορα μ'αρεσε ετσι :)
    Σ'ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες,πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @mariza Σ'ευχαριστω πολυ!
    Το bronzer μου το ειχε φερει μια φιλη απο Αγγλια,ειναι πολυ καλο κ σαν ρουζ...ισως το βρεις on line!
    Σ'ευχαριστω κ για τις συμβουλες!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λεπτομερής και εξαιρετική η δική σου δουλειά, μοιάζει σχεδόν φυσικό!!!
    Κουράγιο για τη μετακόμιση και καλό πακετάρισμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ κομψό και διαχρονικό. Πιστεύω ότι ταιριάζει σε όλους τους τύπους. Πολλά φιλιά Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Ανασα Σ'ευχαριστω παρα πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @KATERINA Σ'ευχαριστω παρα πολυ!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πολύ ωραίο μακιγιάζ!!!ειλικρινά τα βιντεάκια σου με έχουν βοηθήσει πολύ ώστε να βελτιώσω τον τρόπο που βάφομαι!!!να σε ρωτήσω όμως....τα προιόντα NYX από που τα έχεις πάρει??
    φιλιάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Aγγελικη Σ'ευχαριστω!
    Αν δεις μερικα ποστ πιο κατω θα δεις ενα μινι review καθως κ πληροφοριες για τα NYX :)
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Opws su eipa k sto youtube sou paei fovera afto to vapsimo! ;) Symfono apisteuta m'afta pou grafeis gia tin kardashian, eilikrina de mporw na katalavw giati tin exoun san protypo.. Kouragio me th metakomisi kalo mou :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Stavroula @drugstoreandbargainlover S'eyxaristw para poly :))
    Hmoun sigourh oti exoume thn idia apopsh!
    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πράγματι το μακιγιάζ της Kim Kardashian είναι πολύ ωραίο πάντα, αλλά και αυτό άλλος της το κάνει, χαχα! Πολύ ωραία η απόδοσή σου και σου πάει γιατί άλλωστε έχετε και παρόμοιο σχήμα ματιών με την Κιμ. Καλό κουράγιο με την μετακόμιση, ξέρω πόσο ταλαιπωρρία είναι. Αλλά είναι μια αλλαγή και οι αλλαγές είναι ωραίες. Φιλάκια πολλά κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Arietta Χαχαχα οπως τα λες,δεν το κανει μονη της!
    Σ'ευχαριστω πολυ!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Koritsaki great job!!!!prepei na sou po oti exete kati koino me thn kim sto prosopo!!!
    Telika ontos se eixe ebneusei auto to post pou eixa kanei sxetika me thn Kardashian!!!!Poly xairomai!
    http://beauty-is-within.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @L.M. S'eyxaristw!!! Nai thymasai oti eixame pei na kanw ena videaki :)
    Ti koino alhtheia?
    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Aρτεμούλα μου όμορφο το μακιγιάζ!
    Τύφλα να 'χει η καντάρσιαν!
    Η μετακόμιση πώς πάει;

    Φιλάκια κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Με λένε Νατάσσα... Σ'ευχαριστω παρα πολυ Νατασσα μου..
    Η μετακομιση καλα παει!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Koukla koukla!!! Ante to kainourio spiti na ferei kainouries xares!!! :D:D

    SignorinaTina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Signorina Christina Ωωω σ'ευχαριστω παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. apo ta pio omorfa makigiaz pou exeis valei!! exw katsei k xazeyw panw apo mia wra ta videakia sou einai addictive :P
    xoxo

    http://limonspective.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @Limonspective S'eyxaristw para poly!!
    K egw molis twra anakalypsa to blog sou k to latrepsa amesa!
    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. φοβερό μακιγιάζ το έχω δει 100 φορές! η παλέτα με τις σκιές από ebay που λες είναι αυτές οι μπρονζε οι τετράγωνες; ή η κλασσική παλέττα με τα 1459 χρώματα σε μικρά στρογγυλάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή