Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011

Κλειστόν λόγω μετακόμισης!

Τι κανετε αγαπημενες-οι μου?

Εχω πλεον μετακομισει για αυτο δεν με πολυβλεπετε στην μπλογκογειτονια.

Περασα απλα να σας πω οτι ιντερνετ θα εχω παλι σε πανω-κατω εναν μηνα...  :(

Ωρα για αποτοξινωση υποθετω! Αχ μου λειπει το ιντερνετ!!!!! Αλλα εχω αρχισει να διαβαζω πολυ,οπως παλαιοτερα κ αυτο ειναι πολυ καλο!
Θα διαβασω το Πολεμος κ Ειρηνη το οποιο θελω χρονια να το διαβασω,θα σας πω εντυπωσεις!

 Ελπιζω να ειστε ολες-οι καλα κ να περνατε υπεροχα!!
 Μην πτοειστε απο τον καιρο! Το καλοκαιρι πλησιαζει κ ας μην φαινεται!

 Πολλα φιλια,
 Αρτεμη..

16 σχόλια:

  1. miss u already Artemis!! elpizo ne ertheis piso sintoma! i will miss ur comments and posts!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που και που χρειάζεται λίγη αποτοξίνωση!Το καλό είναι ότι περνάς το χρόνο σου με διάβασμα.Περιμένω το νέο σου post!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζουμε να επιστρέψεις σύντομα με πολλές εντυπώσεις από τα βιβλία που θα έχεις διαβάσει και όχι μόνο!!!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να πιστρέψεις με νέα μακιγιάζ!!!
    Χιχιχι...καλό είναι που δεν έχεις ίντερνετ...το έχεις ρίξει στο διάβασμα!!!
    Όταν τακτοποιηθείς σε περιμένουμε!!!
    Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα και καλή δύναμη,οι μετακομίσεις θέλουν υπομονή και ψυχραιμία!
    Έλλειψα λίγο καιρό από τα ιντερνετικά δρώμενα και γι αυτό διαβάζω τώρα και τις παλιές σου αναρτήσεις,για να δω τι έχασα! Βλέπω πολλά φρέσκα μακιγιάζ!Αχ,πρέπει να με μάθεις να δουλεύω τις σκιές ,φτιάχνεις τέλεια τα μάτια σου!
    Καλή επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ax to poso mas exeis leipsei den legetai!!! Alla kali einai kai h apoto3inwsi...ase to polemos kai eirhnh prepei na nai ola ta lefta!!! Se seira to evlepa, alla to telos den to eida...kai meta diavasa sto internet ti ginetai sto telos...prepei na einai ligo dakryvrexto. Kali idea pantws...les na to diavasw kai egw?
    Pes mas entypwseis! Kai elpizw na eisai kai pali syntoma konta mas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hihihi ti glykoula fwto!! :) Se perimenoume na epaneltheis drimiterh! Kale ti kalokairi? Prin ligo pou gyrisa to 8ermometro tou autokinitou edeixne 12 vathmous eksoteriki thermokrasia... psofos!!!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Some pc dettox is always good!Καλό διάβασμα και υπομονή με τα της μετακόμισης! Σε περιμένουμε με νέο φρεσκότατο βίντεο!φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. hahahah ti orea foto k ti gluka gatakia!! episis mou arese o titlos ,eixe plaka ;)
    se perimenoume !!! :)
    filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπομονή με την μετακόμιση, τι να κάνεις! Νομίζω πως όλες αναμένουμε τα βίντεο σου! Καλή είναι η αποτοξίνωση, στο λέω εγώ που είμαι εθισμένη - μέχρι και στο κινητό έχω ίντερνετ! αχαχ! Είσαι και συ του κλασικού αναγνώσματος ε; Δεν το έχω διαβάσει, περιμένω εντυπώσεις, όμως! Εγώ διαβάζω αποσπάσματα από τους Δουβλινέζους, οπότε αν ενδιαφέρεσαι πες μου!
    Ως τότε.. νιαααααρρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχά!Καλά κάνει και λίγη απομάκρυνση από το ίντερνετ!Εξάλλου, απολαμβάνεις τόσο πολύ το διάβασμα!!:-)!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστω ολες τοσο μα τοσο πολυ!
    Πολλα φιλια :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. k emas mas leipeis koukla!!ante me to kalo pali konta mas!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή μετακόμιση και Υπομονή!!!
    Καλώς να μας έρθεις πίσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όλοι οι καλλιτέχνες απομονώνονται για λίγο!! χεχε :) κάνε και ένα house warming παρτάκι και καλορίζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή