Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011

Get ready with me-Γρήγορο bronze-brown μακιγιάζ..

Hello lovely ladies! 

Πως ειστε? Αρχισατε τα μπανια να υποθεσω..Εγω εχω κανει 7 μεχρι στιγμης,νομιζω οτι εχω μαυρισει λιγο,αλλα αυτο θα μου το πειτε εσεις αφου παρακολουθησετε το βιντεακι :)

To concept αυτου του βιντεο μοιαζει με ενα προηγουμενο.. Σας δειχνω δλδ την διαδικασια του μακιγιαζ,πριν απο καποια εξοδο μου..

Ειχα πολυυυ καιρο να κανω στα ματια μου smoky eyes σε μπρονζο-καφετι τονους.. Οπως εψαχνα στην συλλογη μου βρηκα ενα duo απο essence,μια σκια σε κομπακτ μορφη κ μια κρεμωδη,ιδανικες για smoky eyes λεει απ'εξω η συσκευασια.. Οποτε λεω,δεν την δοκιμαζω?
Δεν ξερω γιατι,αλλα θεωρω οτι δεν μου πολυπηγαινουν αυτα τα χρωματα,βεβαια βλεπωντας το βιντεο τελικα θεωρω οτι ισως κ να μου πηγαινουν λιγο!

Κ αυτο το βιντεο με παιδεψε! Δεν ξερω τι εγινε αλλα ο ηχος ειναι εντελως off...Πρωτα ακουγεται η φωνη μου κ μετα κουνιεται το στομα μου! pfff... Απλως πηγαινετε στο 1 λεπτο κ κατι για να παρακολουθησετε το tutorial..
Και ο ηλιος πια,μια ερχοταν μια εφευγε!! Τελος παντων... Ελπιζω ολα αυτα να μην σας ενοχλησουν πολυ κ να απολαυσετε το βιντεακι!
Σας αφηνω τωρα μιας κ εχω πολυ διαβασμα,2 ακομα μαθηματα κ τελος η εξεταστικη!
   (Το εχω λατρεψει αυτο το χρωμα στα νυχια μου!! 1ευρω απο εναν πλανοδιο!!!)
ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ

Ροδονερο Alona
Εlf all over cover stick in ivory
Maybelline instant age rewind concealer in light
Maybelline Dream matte powder
Urban Decay Primer Potion
Essence Bohemia Smokey eyes set
28 neutral palette from ebay
Maybelline Define a line eyeliner pencil in ebony
Black Mascara (Απο 1ευρω shop!)
ELF Contouring Blush & Bronzing powder
Laval lipstick in Nude
Nyx Megashine lipgloss in Beige Pearl


Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

37 σχόλια:

  1. maresei!! auta ta bronzo kafe einai ta agapimena mou gia to kalokairi idika otan mavrisoume kai ligo fenontai teleia! pistevo pos sou paei poly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Fashionable Rose Xairomai pou s'aresei!! Ontws se mayrismeno derma einai teleio! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hey! opws sou egrapsa k sto youtube, tha to dokimasw simera, thanks gia alli mia omorfi idea! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Y Thanks! Perimenw na mou peis an sou arese e? :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @CookingChinchillas S'eyxaristw polyyy glykia mou! :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό είναι το μακιγιάζ που μου αρέσει πολύ κ μου πάει...κ πιστεύω κ εσένα σου πάει!!!
    Σε φιλώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Akou ekei den sou pane....tsou tsou tsou....isa isa pou einai apo ta pio fysika pou exeis kanei!!! I love it! To vinteo den prolavainw na to dw alla to exw se lista anamonis!!! Anypomonw na to dw! Mou xete leipsei oles sas toso!!!!! Filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Teleio!!!
    K exeis mavriseiiiiiiiiii!!! wooohooo!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου διαφωνώ εντελώς στο ότι δε σου πάει!!Θεωρώ ότι αυτό το μακιγιάζ σου τονίζει πολύ διακριτικά τα χαρακτηριστικά σου και είναι υπέροχο!Ειδικά για τώρα το καλοκαίρι που θέλουμε να είμαστε πιο απλές!
    Εγώ το λατρεύω αυτό το μακιγιάζ!!
    Μαύρισες,,μαύρισες!!
    Άντε με το καλό να τελειώσεις με την εξεταστική σου!
    Φιλιάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχεις μαυρίσει ΛΙΓΟ; Πλάκα μας κάνεις, στην αρχή νόμιζα ότι είχες βάλει fake tan!

    Στο βίντεο και στις φωτογραφίες φαίνεται ότι σου πάει αυτή η σκιά, αλλά σε καταλαβαίνω- αυτή η απόχρωση καφέ είναι λίγο δύσκολη! Ίσως σου ταιριάζει τώρα επειδή μαύρισες. Έχω κι εγώ μια παρόμοια αλλά δεν τολμώ να την βάλω ακόμα γιατί είμαι άσπρη σαν το γάλα :(

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα συμφωνήσω με τα προηγούμενα σχόλια κ θα διαφωνήσω μαζί σου... Σου πάει το καφέ!
    Καλά αποτελέσματα στην εξεταστική, εγώ σήμερα ξεμπέρδεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Kερασία Les e? Tote na to pistepsw k egw!
    Ante k se mas exeis leipsei! Kane kanena videaki!!!
    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @peggy Mayrisa les e? Thelw k allo! :P
    Panta me prostasia bebaia!
    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ειρήνη Σε υπερευχαριστω γλυκια μου! Πολλα φιλια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @cbsg5861 Αχ αληθεια?? Πολυ χαιρομαι! Κ εγω ειμαι κατασπρη γενικα,αλλα μαυριζω σχετικα ευκολα.. :)
    Πραγματι το χειμωνα δεν θα χρησιμοποιουσα σκια σε τετοιο χρωμα..
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Crazy Bizarre Woman Ωωω σ'ευχαριστω!!
    Καλα αποτελεσμα ευχομαι κ σε σενα!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ είχα ζητήσει smoky αν θυμάμαι καλά, ε? :D Ούτε εγώ πιστεύω ότι μου πάνε ιδιαίτερα αυτά τα χρώματα, αλλά εσύ έχεις άδικο, υπέροχη είσαι :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ti teleio xamogelo einai ayto??nomizw pws ayto to makigiaz sou paei trela!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Emelia Aww s'eyxaristw para poly!!! Egw eimai sigourh oti sou pane! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κουκλακι οπως παντα.....σιγουρα μαυρισες!!!!!
    το μακιγιαζ τελειο οπως παντα κ τα καφε-μπρονζε σου πανε εκπληκτικα.....!!!!
    φιλια κουκλιτσα!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Danielits S'eyxaristw poly koukla mou!!
    Polla filia! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εγώ γιατί νομίζω ότι τα καφεμπρονζέ σου ταιριάζουν απίστευτα....μην αποκλείεις χρώματα από το μαυλό σου πάντα η σωστή απόχρωση ενός καφέ ή ενός γαλάζιου μπορεί να σου ταιριάζει...είσαι κούκλα το βιντεάκι είναι η επιτομή του summer bronze makeup χωρίς υπερβολές γρήγορο και εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Demi Σ'ευχαριστω τοοοσο πολυ! Εχεις δικιο βεβαια,καθε χρωμα μπορει να πηγαινει σε ολες πιστευω αρκει να ειναι η σωστη αποχρωση.. :)
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Sou paei paaaaaaara polu autos o sunduasmos xrwmatwn!egw an to kanw kati tetoio 8a moiazw san na xw maurismeno mati.being a clutz and all.
    to berniki ontws uperxo einai.einai anamesa apo tirkouaz kai tiffany's blue :P.
    Filia koukla k kalo telos e3etastikwwwn mas (amhn k pote).
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Ria Ww s'eyxaristw!!

    Xaxaxa kserw ti ennoeis! K egw ton xeimwna den tha tolmousa tetoio xrwma! Eimai asprouliara alla olws periergws mayrizw eykola..

    Esena prepei na rwtaw gia perigrafes xrwmatwn!!

    Kalh epityxia eyxomai k sth dikh sou eksetastikh :)
    Polla filia!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Nomizo oti sou paei to kafe, 8eoro oti einai kalo gia ena pio subdued look! Prosopika den 8a to protimousa giati einai ena xroma pou den mou aresei genika, alla prepei na omologiso oti pano sou deixnei polu omorfo :)

    Kali sunexeia me tin e3etastiki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Cel S'eyxaristw poly glykia mou!!
    Polla filia! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hello! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts. Congratulations for your work. If you wish to follow back that would be great I'm at http://nelsonsouzza.blogspot.com
    Thanks for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή