Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Get ready with me! Απλό κ γρήγορο καθημερινό μακιγιάζ..

Hello lovely ladies!

Πως ειστε? Αρχισατε τα μπανακια? Εγω εχω κανει 2 μεχρι τωρα! Απο μαυρισμα δεεεν μιας κ ειμαι ασπρη σαν το γαλα! Αλλα κοκκινισα ελαφρως κ αυτο σημαινει πως θα μαυρισω ελαχιστα.. Κ που κοκκινισα μου κανει εντυπωση καθως χρησιμοποιησα αντηλιακο με υψηλο δεικτη προστασιας κ πανω κατω αντε να εκατσα 1 με 1,5 ωρα στον ηλιο.. Βεβαια τι αναρωτιεμαι αφου ειμαι τοσο λευκη!?

Σας ζαλισα ακομα δεν ηρθατε! lol

Παμε λοιπον στο σημερινο βιντεακι,το οποιο ανεβαινει μετα απο ενα καρο δυσκολιες!
Αρχικα εκανα edit το βιντεο κ δεν ειχε ηχο τελικα...pfff...αντε παλι απο την αρχη..
Το ξανακανω η αμοιρη κ ειναι οκ!
Ωραια λεω αντε να το ανεβασω!
Το βαζει να ανεβαινει κ σε καποια φαση παγωνει ο mozilla,παγωνει κ το αιμα μου μαζι!
Ε δεν μπορω να περιμενω αλλο!!

Με τα πολλα,οριστε το βίντεο καθως κ τι χρησιμοποιησα!
Ελπιζω να σας αρεσει!
Στο τελος θα δειτε κ ενα εντελως αποτυχημενο Outfit of the day,δεν μπορεσα να σας δειξω τα παπουτσια μου,τα οποια ηταν πολυυυυ ωραια!! Μμμ λετε να σας τα δειξω σε καμια φωτο?

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:

Skinfood aloe sun BB Cream Spf 20  (Παρακαλω επισκεφθειτε αυτο το λινκ για περισσοτερες πληροφοριες για την κρεμα,η Αναστασια εχει ενα εξαιρετικο review  http://womenfromtheinside.blogspot.com/2011/02/bb-creams.html Οσο ειστε εκει γινετε κ αναγνωστριες της! Εχει ενα πολυ προσεγμενο blog. )

Maybelline Dream matte powder
Black eyeliner from H&M
Black eyeliner pencil Maybelline Define a line
Mascara LDM Paris
ELF Duo Blush and Bronzer from the Studio Line
Wet n Wild Color icon palette in Vanity
Nivea lipstick in 49 Flashed Orange


Πολλα φιλια,
Αρτεμη



42 σχόλια:

  1. haha wste tin agorases tin skinfood! pws sou fanike telika? den exei uperoxi aisthisi sto proswpo? les kai den foras tipota k ligi kalupsi. To kathimerino sou makigiaz einai uperoxo, aplo , lito , classy ;)
    Filia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Anastasia Xaxaxa nai nai thn phra,me epeises!!

    M'aresei para poly,kanei osa les! Mono to thema ths liparothtas me problhmatizei,se 3 wres diakrinw gyalada sto metwpo k myth :(

    S'eyxaristw poly!

    Filia :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι άκυρο: Πρώτα βάφεσαι και μετά ντύνεσαι? Εγώ έτσι και το έκανα αυτό θα γέμιζα την μπλούζα με ένα σωρό make up.. Και δεν βγαίνουν κι αυτοί οι άτιμοι λεκέδες... Το outfit μια χαρά είναι, γιατί αποτυχημένο? :D φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Emelia Lol Ναι σχεδον παντα βαφομαι κ μετα ντυνομαι..Απλως ειμαι λιγακι πιο προσεκτικη :)

    Aποτυχημενο γιατι δεν φαινομουν κ πολυ καλα..και δεν σας εδειξα κ τα παπουτσια! :P

    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thanks για το βίντεο,πολύ ωραίο, αν εξαιρέσω αυτό το χρώμα κραγιόν που δε μου αρέσει σε μένα,το υπόλοιπο το υιοθετώ άνετα!Λατρεύω τα πινέλα σου,φαίνονται τόσο εύχρηστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Δέσποινα Εγω σ'ευχαριστω! Η αληθεια ειναι πως ειναι οντως ευχρηστα :)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. artemi, ontws i bb cream (akoma k auti pou einai gia liparo derma) to kalokairi dinei gualada... egw tin stamatisa gia to kalokairi , den vafomai katholou sto proswpo pera apo concealer k ligo poudra. Alliws gia tis eksodous, revlon colorstay forever :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. POLY POLY WRAIO...8eloume k ena summer tutorial me siel-prasina ktl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο καθημερινό μακιγιάζ! Όπως το πες: απλό, γρήγορο και φυσικά υπέροχο! Λατρεύω μάτια και αγαπώ το κραγιόν. Δεν έχω τολμήσει μέχρι τώρα τέτοια απόχρωση αλλα με έβαλες σε σκέψεις να το δοκιμάσω φέτος το καλοκαίρι!
    Thanks για το tutorial! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Anastasia Kala to Revlon Colorstay einai latreia xeimwna-kalokairi!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @kot-itsa S'eyxaristwww! Tha kanw sigoura k kana 2 polyxrwma! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @amarienne Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου!! Πρεπει να το δοκιμασεις γιατι ειμαι σιγουρη οτι θα σου πηγαινει :)
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θέλουμε να δούμε κι άλλα τέτοια βίντεο! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο κοριτσάκι μου!!Σου πηγαίνει τόσο πολύ το eyeliner!!!Κάνει το μάτι σου υπέροχο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. simple, nice flawless...εντυπωσιάστηκα με το bb cream το οποίο γράφει πολύ ωραία στο φακό...βέβαια να σου πω τώρα για καλοκαίρι πέραν του κλασσικού eyeliner ...θα ήθελα να σε δω με κάτι ποιο χρωματιστό π.χ. γαλάζιο, σμαραγδί...αν και είμαι σίγουρη ότι κάτι ποιο καλοκαιρινό θα μας δείξεις...πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ειρήνη Σ'ευχαριστω παααρ πολυ!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Demi Σ'ευχαριστω παρα πολυ! Η BB Cream πραγματι γραφει τελεια στον φακο! Και να εισαι σιγουρη οτι θα ανεβασω 2-3 ''πολυχρωμα'' μακιγιαζ..
    Πολλα φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ου, ωραίο βιντεάκι! Welcome back!

    Δεν είναι τέλειο για την τιμή του το blush&bronzer duo της Elf; Έχω παρατηρήσει ότι όσο περισσότερο χρησιμοποιώ το ρουζ, φεύγει και το πολύ glitter από το pan. Πράγμα που είναι καλό. Και η απόχρωση της bronzer μεριάς είναι τόσο πετυχημένη, ειδικά για contouring!

    Προσωπικά, το καθημερινό makeup μου παίρνει κοντά στα 20' το λιγότερο! Μου τρώει πολύ χρόνο το concealer, βρε παιδί μου... Είσαι πολύ τυχερή που έχεις καθαρή επιδερμίδα!

    Φιλιά!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @cbsg5861 Thank you! :)

    Πραγματικα το εχω λατρεψει blush&bronzer duo της Elf,το χρησιμοποιω ολο κ πιο συχνα..

    Καλα δεν εχω κ τοσο καθαρη επιδερμιδα αλλα ειναι αρκετα οκ!

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ μου άρεσε αυτό το βιντεάκι. Ναι να κάνεις κι άλλα τέτοια. Αυτό το blush-bronzer της Elf φαίνεται εκπληκτικό. Φαντάζομαι και για την τιμή του αξίζει η αγορά, ε? Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. axou kokkinises???!!!! apappa! <3 tha maurisis ligoulaki lipon!! :))))

    iperoxo video, ax pires BB cream! Yay! ^_^ anipomono na paro k ego mia mera! :))) exo akusi teleia pramata gia mia iaponiki, tin Nanoce BB moist Cream kai gia tin Skin79 Oriental Gold, panemorfi siskeuasia episis xixi:) Teleio louk, poli fisiko kai se kani akomi pio thea!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @mariza Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε!!
    Αξιζει σιγουρα τα λεφτα του κ με το παραπανω!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @denise ❤ Lol Kοκκινισα ναι,τελικα μαυρισα λιγουλακι!

    Κ εγω ηθελα καιρο τωρα να παρω μια κ δεν το μετανιωνω καθολου που πηρα,πρεπει να δοκιμασεις κ εσυ σιγουρα..

    Σ'ευχαριστω πααααρα πολυ!

    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. poluu wraio video k theloume na doume kati antistoixo k me vradino outfit ! :D kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @FashionSugarBubbles S'eyxaristw poly! :)
    Poly kalh idea auth!
    Molis brw kalo fwtismo tha to epixeirhsw..
    Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ καλό!!!Κούκλα!!!
    Ε την επόμενη φορά κ τα παπούτσια..χιχι..φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κοπέλα μου πώς τα καταφέρνεις και βάφεσαι τόσο τέλεια μέσα σε 10 λεπτά;;; Κούκλα!!!!! :)) Θέλω και άλλα βίντεο καθημερινού μακιγιάζ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. epitelous sou kano sxolio (den me afine prin o blogger)...loipon endiaferon o tropos pou aploneis to primer....me to pinelo kai to spray...to eyeliner einai panemorfo...endiaferousa kai i BB krema....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. poly oraio videaki like always!! Auto to grigoro make up einai poly xrisimo epidi sinithos panta viazomaste!! :) oraia i mplouzitsa!! Theloume na doume kai ta papoutsia fisika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @λειντι ντι Αν σου πω οτι κ μενα δεν μ'αφηνε τις προαλλες να κανω σχολιο σε δικο σου ποστ?
    Τhank you!
    Πρεπει να δοκιμασεις BB Cream :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Fashionable Rose S'eyxaristw para poly!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βρήκα πολύ έξυπνο το βιντεάκι σου όπως βρήκα και πολύ έξυπνο που χρησιμοποίησες το bronzer σαν σκιά. Θα έβρισκα ενδιαφέρον να μας έφτιαχνες ένα βιντεάκι για την χρήση του bronzer γενικότερα, (π.χ. κοψίματα κλπ.) και όπως ανέφεραν και οι συνεμπλογκίτισες, περιμένουμε οπωσδήποτε ένα άκρως καλοκαιρινό μακιγιάζ.
    Καλό καλοκαίρι! Πολλά φιλιά, Κατερίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @KATERINA Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου Κατερινα!
    Για βιντεακι σχετικα με το bronzer,ας γινω πρωτα λιγο πιο καλη σ'αυτο κ θα κανω βιντεο..

    Το επομενο βιντεο ειναι ενα ακρως καλοκαιρινο μακιγιαζ!

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Super to videaki, mou arese polu to natural look :)
    2 mpania! Ki ego tosa ekana so far, alla apofeugo ton ilio oso ginetai giati maurizo toso eukola pou akoma kai 1 ora na ka8iso pairno xroma amesos :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Cel Thank you!!
    Xaxaxa eimaste sxedon to antitheto :P
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ όμορφο λουκ! Κι εγώ χρησιμοποιώ bronzer στην κόγχη, είναι ό,τι πρέπει για γρήγορο μακιγιάζ. Πες μου τη γνώμη σου για Skinfood aloe sun BB Cream Spf 20; Ποια απόχρωση πήρες και από πού; Την έχω βρει γύρω στα 10 ευρώ με μεταφορικά από ebay. Αυτό το κραγιόν το ζηλεύω, είναι τέλειο(άτιμη Nivea, δε το πρόλαβα! lol!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @NatalieDouka Σ'ευχαριστω πολυ!
    Η γνωμη μου ειναι πανω κατω η ιδια με της Αναστασιας(Women Inside)..
    Εχει ελαφρια καλυψη,λιγη περισσοτερη οταν απλωνεται με πινελο.. Την νιωθεις πολυ ''ελαφρια'' στο προσωπο σου,το SPF20 ειναι σιγουρα μεγαλο συν.. Νιωθω επισης οτι λειτουργει κ σαν primer γιατι κανει το δερμα μου πιο ομοιομορφο..''Γεμιζει'' λιγο τους πορους..

    Το συστηνω σιγουρα!
    Κ με τετοια τιμη πραγματικα αξιζει :) Κ εγω απο ebay το πηρα..

    Φιλια πολλα!

    P.S Χαχαχα κ εγω το λατρευω!! Το ειχα παρει σε εκπτωσεις 5ευρω μονο.. Δεν το ξερα οτι θα μ'αρεσει τοσο! Θα ειχα παρει κ δευτερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή