Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2011

Καλοκαιρινό μακιγιάζ σε χρυσούς κ μπλέ τόνους..

Γεια σας αγαπημενες μου!
Τι μου κανετε?
Εχω κεφια σημερα! Για κανεναν συγκεκριμενο λογο,απλως ηταν μια μερα απο αυτες που ολα πανε καλα...! Πηγα να πληρωσω λογαριασμους κ τελειωσα απιστευτα γρηγορα,ψωνισα 2-3 ωραια πραγματακια,περασα ωραια με την οικογενεια μου,γυρισα ενα βιντεακι,το επεξεργαστηκα κ το ανεβασα την ιδια μερα.. Ολα καλα!!! :D

Στο γνωστο πλεον μαγαζι,ολα 1ευρω,βρηκα μια πολυ ενδιαφερουσα σκια σε μορφη κρεμας κ ανυπομονουσα να την δοκιμασω.. Τραβηξα κ βιντεακι επι τη ευκαιρια..Πληροφοριες για την σκια θα δειτε στο βιντεακι.. Οπως επισης θα δειτε το τραγουδι που ακουω non stop αυτες τις μερες! Στο τελος σας το ''τραγουδαω'' εγω,ειστε ελευθερες να γελασετε,εγω ακομα γελαω!!

Πειτε μου αν σας αρεσε το μακιγιαζ,εγω το λατρεψα,ακρως καλοκαιρινο κ ελαφρυ! 


ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:
Skinfood Aloe BB Cream
Maybelline Dream Matte Powder
Covergirl blush in Truly Fresh Peach
Urban Decay eyeshadow primer potion
Amero Cream eyeshadow in gold
Wet n Wild eyeshadow palette in Comfort Zone
Tamanala single eyeshadows in 403,448
Essence Longlasting eye pencil in 06 Seventh heaven
Erre Due Xcess 3D mascara in 01 Black
Nivea lipstick in Orange Flash
NYX Megashine Lipgloss in Smokey Look


Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

30 σχόλια:

  1. Βρε συ, αυτή η χρυσή σκιά είναι απίστευτη!!! Μα πού είναι, τέλος πάντων, αυτό το 1-euro-shop? Θέλω να πάω να ρίξω μια ματιά, άντε και για λίγο guilt-free shopping! lol

    Καλά, το τραγούδι είναι φοβερό και η σειρά ακόμη καλύτερη- τι κούκλος ο Eric! Α, και πεθαίνω για την προφορά της Tara! Είπα κι εγώ ότι θα μας τραγουδήσεις στ'αλήθεια- γέλασα στο τέλος!!!

    Φιλιά, κούκλα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. olo mou dineis wraies idees! eisai kouklitsa stis photos. paw youtube na tsekarw videaki :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. This is so gorgeous on you! It brings out your brown eyes so well :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. teleio look k apistefti skia...pote tha me pas????? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @cbsg5861 Πραγματικα ειναι υπεροχη! Απο κοντα ειναι ακομα καλυτερη..

    Εχω πορωθει με True Blood κ το τραγουδι φυσικα..
    Αρχικα δεν τον πολυσυμπαθουσα τον Eric αλλα τωρα....! lol

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Υ Σ'ευχαριστω πολυ,πολυ!!! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Vintage Makeup Really? I loved the combo! Thank you soooo much!!! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @peggy Κανονισε να ερθεις κ θα παμε!! Thanks! :) <3 xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @glittermeup Σ'ευχαριστω πολυ! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο μακιγιάζ!Η σκιά τέλεια!
    Φιλιά!!

    Υ.Γ.Το τραγουδάκι δεν το ήξερα,αλλά είναι πραγματικά υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίο μακιγιάζ!!!Κοίτα να δεις περνάω συχνά απο τέτοια μαγαζάκια αλλά δεν έχω μπει...κ απ' ότι είδα θέλει λίγη ποσότητα...Το τραγούδι νομίζω το έχω ακούσει...Σε φιλώ :)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ειρήνη Σ'ευχαριστω πολυ Ειρηνακι!!
    Δεν ειναι φοβερο?
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @el.mar Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου!! Ναι θελει λιγη ποσοτητα κ ειναι πανεμορφη!
    Την επομενη φορα μπες,ισως βρεις καποιον ''θησαυρο''!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσό με μπλε ε? Το μπλε το σιχαίνομαι γενικά, αλλά ο συνδυασμός με το χρυσό μοιάζει όμορφος. Θα το δοκιμάσω. Καταπληκτική και η σκιά. Άνοιξε και κοντά μου 1€, οπότε θα ρίξω μια ματιά!
    Φιλιά και καλά μπάνια και σε σένα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφος ο συνδυασμός χρυσού με μπλε!! Όλο έμπνευση είσαι βρε κορίτσι!!
    Με το τέλος του βίντεο γέλασα πολύ!! Το γέλιο είναι μεταδοτικό δεν λένε;; :))
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. poly omorfo kai kalokairino makigiaz!! tora to kalokairi pistevo den xriazete kai poly entono vapsimo!
    fenete pantos oti eisai se poly kalo mood! panta na eisai etsi xaroumeni! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @mariza Αληθεια?? Ειναι λιγο δυσκολο σαν χρωμα αλλα το σκουρο navy ειναι απο τα αγαπημενα μου!
    Ριξε μια ματια,δεν ειναι ολα τα καλλυντικα ποιοτικα αλλα μερικα αξιζουν!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Σ'ευχαριστω παρα πολυ! Ναι ειναι μεταδοτικο πραγματι!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Fashionable Rose Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!
    Συμφωνω less is more.. Μονο ισως το βραδακι τολμω ενα πιο εντονο βαψιμο..
    Ναι φαινεται οντως,ευχομαι το ιδιο κ για σενα!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ok THEA stin teleftea foto (ekei me tin idiaiteri optiki gonia). moiazei me tin paleta tou YSL kitrino ble summer 2011 tin opoia fovomouna, alla exeis kanei poli oraio blending mou aresei o tropos pou aploses to ble alla kai i posotita giati paizei na vgei kitsato an valeis PARA poli. poli oraio. sou kanei ena mati....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τελειο!!! μου αρεσουν τοσο πολυ αυτα τα χρωματα!!
    εκανες πολλα πραγματα μεσα σε μια μερα μπραβο!

    ευχαριστουμε κ για το βιντεακι!

    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @λειντι ντι Σ'ευχαριστω! Μολις με εκανες να κοκκινισω!

    Εχεις απολυτο δικιο,οταν εβλεπα τις φωτογραφιες ειδα κ εγω τις ομοιοτητες... Σιγουρα το χρυσο ειναι πιο wearable..
    Αυτο ακριβως ειχα στο νου μου οταν απλωνα την μπλε σκια,δεν ηθελα να βγει κιτσατο,για αυτο εβαλα τοσο λιγη ποσοτητα..

    Ειδες τι διαφορα κανει ενα μακιγιαζ ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @caramellitsa Εγω σ'ευχαριστω για το σχολιο σου!
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αρτεμάκι μου άρεσε πάρα πολύ το μακιγιάζ πολύ γλυκό και φωτεινό! Επίσης το μολυβάκι της essence τα σπάει υπέροχο μουντό γαλάζιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Demi Χαιρομαι που σου αρεσε!
    Αυτο το μολυβι ειναι απο τα αγαπημενα μου,κ οποτε το φοραω ολο με ρωτανε ποιο ειναι... Δυστυχως δεν το εχω ξαναδει στα Hondo's :/
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλειο λουκ και τέλειο outro! lol!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ μου αρέσει το χρυσό με το μπλε και αυτή η υγρή σκια φαίνεται πραγματικά εξαιρετική. Θα τη δοκιμάσω κι εγώ. Και να σου πω οτι το χεις με την καμερα, σου παει!!!!
    Φιλακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή