Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011

Αγαπημένα Ιουλίου + Δωράκι! (Closed)

Hello lovely ladies!
Πως ειστε? Ειστε σε διακοπες ή μπα?
Εγω ακομα Αθηνα :( Περναω αρκετα καλα βεβαια κ εχω κανει κ μπολικα μπανακια!

Σημερα αποφασισα να κανω ενα βιντεακι στο οποιο μοιραζομαι μαζι σας τα αγαπημενα μου προιοντα για τον μηνα Ιουλιο.. Και ομως ο Ιουλιος σχεδον τελειωσε και ουτε που τον καταλαβα! 
  
Περιγραφες των προιοντων μπορειτε να δειτε στο βιντεακι φυσικα,εδω απλως παραθετω μερικες φωτογραφιες..





Kαι το βιντεακι φυσικα!


Και παμε τωρα στην εκπληξη! Ενα δωρακι!! 

Η καλυτερη μου φιλη Πεγκυ,φτιαχνει πανεμορφα κολιε,βραχιολακια κ.α (μπορειτε να δειτε το blog της εδω,εκει θα βρειτε λινκς για το facebook της,το on-line store της,email και φυσικα θα μπορεσετε να θαυμασετε τις δημιουργιες της!!)

Μου προτεινε λοιπον η Πεγκυ να διοργανωσουμε εναν διαγωνισμο για τις αναγνωστριες μου και δεν θα μπορουσα παρα να συμφωνησω με μεγαλη μου χαρα μαλιστα!
  
 Το δωρο θα ειναι το κολιε με τον πορτοκαλι σταυρο,σας δειχνω κ το κοκκινο που εστειλε για μενα :)

O σταυρος ειναι απο χαουλιτη,τα διακοσμητικα μπιχλιμπιδακια ειναι απο ακρυλικο ενω κ τα δυο εχουν ασημενια και επιχρυσα εξαρτηματα..



Κανόνες του Διαγωνισμού:
Για να κερδισετε,πρεπει να ειστε αναγνωστες στο blog μου κ το blog της Πεγκυς το οποιο ειναι αυτο εδω http://jewelsbypeggy.blogspot.com/ και να μου αφησετε ενα σχολιο στο οποιο να μου λετε ποιο-α ηταν τα δικα σας αγαπημενα αυτο τον μηνα! Δεν χρειαζεται βεβαια να ειναι καλλυντικα κλπ..

Mπορειτε να συμμετεχετε μεχρι 17/8 :)

Αν θελετε μια εξτρα ευκαιρια μπορειτε να ''τουιτάρετε'' τον διαγωνισμο κ να μου πειτε βεβαια οτι το κανατε :)

Aν θελετε βεβαια να μου φτιαξετε την διαθεση κ μαζι κ της Πεγκυς,ακομα κ αν δεν θελετε να συμμετεχετε στον διαγωνισμο (δεν νομιζω!) γινετε αναγνωστες στο blog της ή καντε like την σελιδα της στο facebook για να ενημερωνεστε για νεα σχεδια κλπ!

Καλη επιτυχια!!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

28 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ώραια τα πραγματάκια που μας έδειξες Άρτεμις και ειδικά το βερνίνι νυχιών το γαλαζιοπρασινάκι!!! Υπέροχα και τα tutorials που κάνεις!!!
    Το δικό μου αγαπημένο του μήνα, που θα συνεχίσει να είναι βασικά γενικότερα αγαπημένο, είναι το της Garnier το roll on που έχει και χρώμα (η εκρού συσκευασία όχι η πράσινη δλδ)!!! Υπέροχο απλά!!! Ευχαριστώ πολύ την γλυκία μου Κερασία που μου το έστειλε να το δοκιμάσω!!!
    Καλήμας επιτυχία και συνέχισε την ομορφη δουλειά σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους έκανες favorites post !! Μαθαίνουμε και νέα προιόντα κάθε φορά! Το ροδόνερο πεθαίνω να το δοκιμάσω! Τα αγαπημένα μου αυτό το μήνα είναι skin79 bb cream, elf mineral infused face primer, elf flat top powder brush, benefit powderflage και το σαμπουάν chamomile της aveda.

    Μόλις twittara ;)
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ouaou!! Teleio omws to kolie? Mou fainetai oti ama den kerdisw telika tha to agorasw moni mou..xixixi
    Loipon auto to mina pou itan kai h vaftish ths mikrhs latreuw apokleistika mac!!!Ti skia satin (kai kati allo pou den thymamai)..2 pigments pou den thymamai me tipota pws talene..kai fysika to kragion myth (opws katalaves se fwtisa)
    Kai fysika latreuw akoma to roll on tis Garnier gia katw apta matia!
    A kai to top coat tis Shellac!!!!
    Xrono den exw gia agapimena...opote kala ekanes kai rwtises!!! aaaaa kai fysika kai gia ton mina Ioulio synexizeis na eisai apo tis agapimenes mou bloggers ;)
    To vinteaki sou tha to dw otan epanasyndethw sto internet!!
    Kalh epityxia se oles mouts mouts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. geia sou artemi!!!mou aresan poly ta agapimena sou proionta!!to katharistiko ap'ta jumbo to xrisimopoiw k egw k einai episis ap'ta agapimena mou!allo agapimeno mou einai to shampoo ths herbal essences gia mpoukles(auto stin mwv syskevasia)pou kanei ta mallia mou kymatista k einai oti prepei gia summer look!episis to duo bronzing powder tis rimmel!!auta elpizw na kerdisw!!kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία τα αγαπημένα σου Αρτεμάκι και γέλασα πολύ με την έκφρασή σου στα bloopers. Και ξαναλέω ότι η κάμερα σου πάει πολύ! Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο "αγαπημένο" γι'αυτόν τον μήνα, ποτέ δεν τα προσέχω αυτά τα πράγματα για κάποιο λόγο!!! Οπότε μην με συμπεριλάβεις στο giveaway δεν πειράζει, εγώ ετσι πέρασα να διαβάσω το ποστ σου. Α, και έκανα add την Πέγκυ στο fb! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. geia s artemi....molis twra eida t videaki s k m arese poluuu....k eidika auto t omorfouliko kolie....exei polu talento i fili s....k 9a i9ela na ma9w perissotera g ta kosmimata tis...fusika tin ekana add sto facebook alla twitter den paizei :/// omws..polla like sto doronero k sto ka9aristiko pinelwn apo t jumbo(exw k egw :D)... k oso g ta magazakia p poulane oti pareis ena eurw...einai uperoxa :D k mporeis na breis polla wraia pragmata k se poluuu kales times... den xreiazete na 3odepseis mia periousia :D anyway....to agapimeno m proion autou t mina einai to kragion tin mac..milan mode...ena movorozouli me strasakia...uperoxo g kalokairi...:) elpizw na kerdisw....kali epituxia k stis alles kopeles....polla filiaaa ^_^<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To agapimeno mou proion tou mina einai i Storm paletta tis Sleek pou eixa parei ton Iounio, alla arxisa na xrisimopoio tis teleftaies evdomades. Oso gia to katharistiko apo ta jumbo, me epsises polu na pao na to paro, tis mac einai akrivoutsiko k feugei grigora me ti xrisi pou tou kano! Kali epityxia se oles mas k perimeno k allo videoooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Άρτεμη μου,
    Τα αγαπημένα μου προιόντα αυτό το μήνα είναι το nude κοκκινάδι απο την seventeen το οποίο είναι καταπληκτικό για το καλοκαίρι ,ειδικότερα όταν κάνω sunkissed μακιγιάζ.Επίσης πήρα ένα bronzer απο την elf που είναι τέλειο και πολύ φθηνό επίσης(γύρω στα 1,70 νομίζω) Τέλος το μπλε μολύβι της seventeen το οποίο χρησιμοποιώ περισσότερα απο όλα, μ'αρέσει πολύ γιατί είναι πολύ καλοκαιρινό.Ελπίζω να κερδίσω γιατί μου άρεσε πολύ το κόσμημα και όλα τα υπόλοιπα απο το site της πεγκυ'ς. Φιλιά πολλά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφα αυτά που έδειξες Αρτεμούλα!!Το δικό μου αγαπημένο για τον Ιούλιο κι μην σου πω για όλο το καλοκαίρι ένα καπέλο panama που δεν το αποχωρίζομαι!!!όπως είπες και εσύ δεν είναι ανάγκη να είναι καλλυντικό και βέβαια τα αγαπημένα μου μαγιό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hmmm, molis mou thimises oti xreiazomai eyelash curlers!
    Paw na dw to blog tis peggys :)
    Auto to mina xrisimopoiw poly clean&clear katharistiko proswpou, pou to latreuw, burt's bees lip balm, kai i kanouria mou agapi ena NYC lip gloss! Kai opws panta clinique foundation! Episis dokimasa ena teleio deigmataki apo ena serum tou korres, alla auto einai se wishlist pros to paron...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα..το αγαπηγμενο μου προιον γιάυτο το μηνα ειναι το γαλακτωμα καθαρισμου APivitA 3 ΣΕ 1 το οποιο ειναι μαγικο!!Καθαριζει ματια κ προσωπο μονομιας!!
    Ειμαι folloewr σε ολες σας και πολυ θα χαρω να κερδισω το κολιε!!!!
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. to agapimeno mou proion einai to kiehls olive shampoo (kani ta mallia mou vamvaki ) !! filakia xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. teleio to kolie!!agaphmeno mou proion auton ton mhna htan ta antihliaka mou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Geia s Artemis!!!Oraio to videaki s!!! Emena polla einai ta agapimena m auto to mina alla 8a s po merika!
    1) To aroma k to body lotion tou Roberto Cavali: Just Cavali pink(Her).Pragmatika einai uperoxo k kalokairino!!!
    2)To lip butter(kudoni)apo Korres k
    3)Tis maybeline wet shine liquid(sooo berry)pou ta kalokairia einai to must have gia emena!!!
    Episis twitara k ton diagonismo!!! filia koukla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ε καλα βρε δεν ειμαστε ολες στην αθηνα μονο
    πολυ ωραιο το κολιε σου μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το βιντεο με τα αγαπημενα σου προιοντα ειναι τελιο! Τα δικα μου αγαπημενα εινα: η μασκαρα της maybelline new york intense xxl very black, το βερνικι της seventeen νουμερο 30, και το κραγιον της l'oreal paris infallible never fail lipstick( το χρωμα -> )αυτα ειναι τα αγαπημενα μου!!! Θα ήθελα να παρω μερος στον διαγωνισμο για το υπεροχο κολιε!!! ευχαριστω πολυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. oraio to kolie! exo akolouthisi to blog tis Pegky! kai exo dei omorfa kommatia mpravo :)
    ta dika mou agapimena auto to mina einai ta antiliaka carotten, to kokkinadi mou to roz apo ti Mac, kai ta aerina kai drosera forematakia giati opos eipes kai si to pio simantiko gia to kalokairi einai ta analafra rouxa!
    maresoun poly ta bargain buys sou apo to 1euro ola! :) kai fenontai oraia kai kalis piotitas!
    good luck everyone gia to giveaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ti omorfa pragmata pou mas edeixes!!! <3 eimai periergi na dokimasw auto to rodonero! emena to agapimeno m pragma gia auton tn mina einai to mineralise Soft&Gentle tis Mac !totally summer product! ;) polu wraio k to dwro!!!!! polu kali epilogi k h fili sou exei pragmatika talento! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. hi Artemi!poli oraio to koliedaki!to diko m agapimeno proion giafton ton mina einai to aroma tis lancome to hypnose pou mou kanan doro! pola filakia! bb ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ειμαι φανατικη του ροδονερου το χρησιμοποιω τοσο συχνα!χαρηκα πολυ που το ειδα κ στα δικα σου αγαπημενα!χιχι

    φιλακια πολλα γλυκια μου να περασεις ομορφα τον αυγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το μήνα έσπασαν το νεύρα μου γιατί πήρα 2 σκούρα μέικ απ αλλά δεν έχω μαυρίσει στο πρόσωπο και δεν μπορώ να τα βάλω! κλαψ κλαψ! Γι'αυτό και δεν έκανα ποστ με αγαπημένα, θα κάνω Ιουλίου-Αυγούστου μαζί μάλλον. Τελοσπάντων, το κολιεδάκι είναι πολύ πολύ όμορφο, βάλε με κι εμένα στο διαγωνισμό, ακολουθώ το μπλογκ της Πέγκυ και την έχω φίλη στο fb βεβαίως βεβαίως! Ευχαριστώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. koritsaki polu omorfa ola alla to berniki......ti teleio galazoprasino einai ayto....just fell in love!!!!
    agaphmena ayto to mhna......hmmmmm.....
    1)MAC Bronzer-Refined Golden(to opoio to exw kai ena xrono kai twra to aksiopoiw...xaxaxaxa)
    2)MAC Rubeneque paint pot....to eliwsa.....xrusafi apoxrwsh oti prepei gia meta to mayrisma....
    filakia polla kouklitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα κι από μένα!Χαίρομαι που γνωρίζω το blog σου!Το αγαπημένο μου προϊόν είναι το άρωμα hypnose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Geia sou uperoxh Arthemh!!! Eipa na lavw meros ki egw ston diagwnismo na kerdisw ayto to yperoxo stayroudaki .
    Ta agaphmena mou gia uto to mhna einai kati paromoio san thn clarisonic mia me ligotero apo to miso kostos pou legete Sirius skinsonic. Ka8arizei to derma mou poly kala apo to aplo voutsaki pou eixa ws twra to latreyw. Elf gel liner in black gia ka8emera na mhn xrhsimopoiw to bobbi brown mou gia thn douleia. Ena essie nail colour in bachelorette bash…poly fwteino pink purple xrwma. Dove deodoranrt k thn anakalypsh k pali tou Japanese chery blossom body lotion apo ta body shop pou myrizei teleia gia to kalokairi! Kai telos ena conseler kit ths Sonia Sonia Kashuk Hidden Agenda Concealer Palette pou den eimai sigourh an yparxei sthn ellada alla einai yperoxh.exei ena salmon xrwma gia na kalyptei maurous kyklous ena anoixtoxromo ena me prassinous tonous gia na kalyptei spyrakia h kokkina shmadia k telos mia poudra gia na to krathsei olh mera. Anhpomonw gia ta apotelesmata! Filakia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το αγαπημένο μου προϊόν του μήνα είναι της Apivita το λάδι για τα μαλλιά με ηλίανθο και ελιά που είναι για τον ήλιο!!
    πολύ όμροφα τα βιντεάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. To αγαπημένο μου προιον ηταν το λαδι για τα μαλλια της Kerastase, Elixir Ultime. Με εσωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα τα κολιέ! Γεια στα χέρια της Πέγκυ! Φέτος το καλοκαίρι μ' αρέσει πολύ το κίτρινο μανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λοιποοοον, τα αγαπημένα μου αυτό το μήνα-ή κ εδω κ περισσότερους μήνες- είναι το lip care bee princess της Apivita, Honey Bronzing Powder της TΒS, αλλά και το Yerba MAte cleanser της Kiehl's.
    Αυτάαα....

    Τέλειο το κολιέ!!!
    Φιλάκια κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή