Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

Καλοκαιρινά βερνίκια νυχιών+Erre Due αγορές κ.α

Ηello my beautiful ladies!
Πως ειστε? 

Στο σημερινο βιντεακι σας δειχνω μερικα καλοκαιρινα βερνικια νυχιων που αγορασα το τελευταιο διαστημα καθως κ καποια αλλα πραγματα (Ρολλευ για τα μαλλια,μια μασκαρα,μια κρεμα χεριων κ ενα κραγιον που ''εκλεψα'' απο την μεγαλη μου αδερφη lol,καθως κ ενα πινελο που κερδισα σε εναν διαγωνισμο!)

Σορρυ που τελικα δεν θα εχω φωτογραφιες εδω οπως σας ειπα στο βιντεο αλλα ειχα καποιο θεμα με την φωτογραφικη μου.
Νομιζω οτι μπορειτε να τα δειτε αρκετα καλα στο βιντεο ομως..

Ναι ξερω οτι το βιντεο ειναι μεγαλο κ τελικα πρεπει να παραδεχτω οτι ειμαι πολυλογου!! Ελπιζω ομως να σας αρεσει,ειχα καλη διαθεση οταν βιντεοσκοπουσα,αυτο ειναι σιγουρο! Εχω κ κανα 2 κομμενες σκηνες στο τελος!
  
Θελω πολυ να μαθω ποια ειναι τα αγαπημενα σας χρωματα σε βερνικια για το καλοκαιρι!!
   
Ευχομαι να περνατε ολες τελεια κ να απολαμβανετε το καλοκαιρι οσο καλυτερα μπορειτε!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..


30 σχόλια:

  1. Μπράβο Άρτεμη!
    Μεγειά τα πραγματάκια!Τα βερνίκια έχουν υπέροχα χρώματα όλα!Θα ήθελα κι εγώ φέτος να δοκιμάσω κάποιο θαλασσί ή πράσινο ανοιχτό-φυστικί... :)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ειρήνη Σ'ευχαριστω πολυ!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το γαλάζιο-βεραμάν που φοράς της erre due φαίνεται πολύ ωραίο.. αλλά 3 περάσματα ..δεν έχω χειρότερο από το να περιμένω να στεγνώσουν τα νύχια.. πραγματικά! Μην αγχώνεσαι για τη διάρκεια των video, μια χαρά τα λες!
    All time αγαπημένο βερνίκι νυχιών για το καλοκαίρι είναι ένα κοραλοκόκκινο της MAC το οποίο μου έπεσε κι έσπασε..δε θυμάμαι πως το λένε αλλά είναι το μοναδικό κόκκινο με τόνους κοραλι που βγάζει η MAC ..kiss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @artemi oreo video :)
    erre due kai egw den pao na to agoraso gt den pisteva thetika pragmata gia tin marka na sou pw tin alitheia ... ala ta vernikia pou pires ta xromata poli wrea ala krima i piotita . filakia xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...χαχα...ωραίο τέλος!!!.....Λοιπόν είναι πολύ ωραία τα χρώματα...έχω ένα γαλάζιο πολύ τέλειο χρώμα...τα είχα βάψει όλα τα νύχια πέρυσι αλλά δεν άρεσε σε κανέναν κ τα ξέβαψα :(...
    Στη μάσκαρα κόλλησα, γιατί κ εμένα ίσιες είναι οι βλεφαρίδες μου κ με έβαφε μια κοπέλα κ τι δε μου είπε...χαχα!!!Εγώ παίρνω βερνίκια με 1€ κ κάτι...έτσι ώστε αν δεν είναι καλό δε θα κάτσω να σκάσω...Άσε που νομίζω 5-6€ πληρώνεις τη μάρκα!...Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες...είναι πολύ χρήσιμες!!!Φιλιά...καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο βίντεο (κι ας ήταν μεγάλο έρρεε ευχάριστα!). Για βερνίκια νυχιών να πω ότι γενικά μου αρέσουν της erre due,τα θεωρώ πολύ καλά και τα συγκεκριμένα που έχω ευτυχώς δε θέλουν 3 περάσματα(αν ήθελαν θα τα'χα πετάξει,βαριέμαι απίστευτα να περιμένω τόση ώρα),αλλά ίσως να παίζει ρόλο ότι είναι πιο σκούρα χρώματα,δεν ξέρω. Για το καλοκαίρι το αγαπημένο μου είναι το κοραλλί χρώμα (ένα της erre due αλλά σε διαφορετική συσκευασία) το λατρεύω!Απίθανο και άκρως καλοκαιρινό γενικά το κοραλλί χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @iliana Thanks!! Einai panemorfo xrwma.. Nai men thelei 3 perasmata alla stegnwnei arketa grhgora! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @glittermeup Thanks! :)
    H poiothta einai kalh...Kai stegnwnoun grhgora..Aplws oi 3 strwseis den mou aresan poly..
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @el.mar Xaxaxa thanks!
    Sovara?? E ma ti na kanoume k emeis? Emena to psalidi gia tis blefarides einai o kalyteros mou filos! :P
    Kale fora o,ti xrwma s'aresei!!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Δέσποινα Σ'ευχαριστω! Λοιπον εχω κ εγω ενα της Erre Due σε διαφορερικη συσκευασια πιο στρογγυλη,και με ενα περασμα ειμαι οκ!
    Λατρευω κοραλλι!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ego epeidi eimai i tou upsous i tou va8ous m aresoun k ta extreme xromata(kitrino, portokali fosforize, roz fosforize ktl) alla k ta pio "klassika"(kokkino,korali ktl)alla fetos ta agapimena m einai to fustiki(san auto pou foraei i krustalia ton otherview sto teleutaio video clip tous)k to leo gt exo dei polles apomimiseis k malista apotuximenes!!! alla k ta crackle pou foriounte pano apo ka8e mano k to kanoun pio entuposiako!!!! auta!!!
    filakiaaaaaaa!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Amfitriti Wraies epiloges!
    Thelw na dokimasw crackle kapoia stigmh! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοίτα να δεις, που θα με κάνεις να πάω στα μαγαζιά με 1 ευρώ για να πάρω κραγιόν και βερνίκια! Αλήθεια! 6 ευρώ για ένα Erre Due με μέτρια κάλυψη, ε δε λέει... Πάντως, εκείνα τα Erre Due στην παλιά, πιο στρογγυλή συσκευασία έχουν καλύτερη απόδοση. Και είναι και λίγο πιο φθηνά!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @cbsg5861 Εγω σου λεω να δοκιμασεις..
    Ακομα κ να μην σ'αρεσει καποιο,δεν θα κλαις τα λεφτα σου!
    Εχω ενα απο αυτα με την στρογγυλη συσκευασια κ ειναι τελειο,ενα περασμα κ εισαι ετοιμη..
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. to look afto (nude eye/dark lips) sou paei PARA POLI kai tha su proteina na to kratiseis. i love erre due pragmatika den katalavaino giati ksilonomaste sta mac.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γελάω που "κλέβεις" από τη μεγάλη αδελφή σου. Και 'μεις με την αδελφούλα μου ανταλλάσουμε, το λέμε "ανακύκλωση". Lol. Έχεις δίκιο πάντως για τα erre due. Φέτος πήρα ένα από τη σειρά tutti frutti, το 283, ένα πορτοκαλί φωσφοριζέ (πιο φωσφοριζέ δε γίνεται). Είναι στη στρογγυλή συσκευασία, καλύτερο από τα καινούρια, 2 στρώσεις, αλλά όχι καλή διάρκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στο βίντεο Άρτεμη είσαι κούκλα!! Πολύ όμορφο μακιγιάζ και τα σκουλαρίκια τέλεια!!
    Πολύ ενημερωτικό το βιντεάκι σου!!Φυσικά οι σκηνές στο τέλος όλα τα λεφτά!! χαχα
    Καλή εβδομάδα καλή μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. maresoun poly ta videakia sou! den vrika xrono na to do pio grigora tora pou kano ena dialimataki eipa na to do !!
    Mareoun poly auta ta pastel vernikia pou mas edikses! episis auto to galazio poly omorfo pali!
    poly analitikes oi perigrafes sou! seuxaristoume :)
    apo ta polla videaki sou pou eida niotho oti se ksero pleon kala eisai poly simpathitiki hehe x
    gia tis mpoukles toulaxiston dikse mas to apotelesma an i adelfi sou den thelei na einai sto video hehe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @λειντι ντι Σ'ευχαριστω πολυ!! Εχει σιγουρα μερικα πολυ καλα προιοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @mariza Χαχαχα ανακυκλωση,ακομα καλυτερη ορολογια!
    Πολυ καιρο τωρα θελω να δοκιμασω κατι σε φωσφοριζε,ισως δοκιμασω αυτο που λες!
    Φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Μοντερνα Σταχτοπουτα Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου για τα καλα σου λογια!!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Fashionable Rose Ωωω εισαι τοσο γλυκια!!
    Μου φαινεται πως οσα περισσοτερα βιντεο κανω,τοσο περισσοτερο ''αποκαλυπτομαι'' that's me!
    Τις μπουκλες σιγουρα θα σας στις δειξω! Ισως πεισω κ την αδερφη μου τελικα!
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γλυκια μου πολυ ομορφα βιντεο εχεις!
    λατρευω αυτο το γαλαζο-τιρκουαζ να το πω βερνικι!
    ανυπομονω για τα επομενα σου ποστ!

    πριν απο λιγο καιρο ξεκινησα το δικο μου blog και θα χαρω πολυ να διαβασεις τις ιδεες μου.
    Ελπιζω για τη δικη σου επιτυχια!

    http://triptoseduction.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. très jolie vidéo, j'adore la couleur de tous tes vernis

    Je te trouve superbe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Athina Σ'ευχαριστω πολυ!!
    Θα επισκεφτω σιγουρα το blog σου..
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή