Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2011

Γρήγορο μακιγιάζ με πετρόλ μολύβι και μώβ κραγιόν..

Hello lovely ladies!

Πως περνατε αυτο το Σ/Κ? Εγω ψιλοβαρετα... Πρεπει να αρχισω το διαβασμα για την εξεταστικη κ ακομα να το παρω αποφαση! Help me! :p

Πριν μια βδομαδα περιπου,παρελαβα καποια πραγματα που παρηγγειλα απο ενα αμερικανικο σαιτ,μεσα σ'αυτα ειχα παραγγειλει κ 4 κραγιον τα οποια τα εχω ερωτευτει! Ειναι απο την μαρκα Wet n Wild,ειναι ματ κ απιστευτα κρεμωδη,γλιστρανε στα χειλη υπεροχα κ το χρωματα τους ειναι απλα πανεμορφα!! Ερωτας σας λεω!
Θα σας τα δειξω ολα σε μελλοντικο βιντεο,προς το παρον δειτε ενα απο αυτα στο παρακατω βιντεακι,ενα μωβ χρωμα απλα φανταστικο.. Καιρο εψαχνα ενα τετοιο χρωμα..

Στα ματια μου επελεξα να μην βαλω σκιες αλλα ενα μολυβι χρωματος πετρολ να το πω? Αν μπορειτε να το περιγραψετε καλυτερα μην διστασετε να το κανετε κατω στα σχολια..
Νομιζω  πως μαζι ταιριαζουν πολυ! Δεχθηκα πολλα κομπλιμεντα εκεινη την μερα!
Ξερω πως δεν θα αρεσει σε ολες γιατι οι περισσοτερες φοβουνται το χρωμα αλλα it's fine!
  
Προσωπικα λατρευω το χρωμα κ θα συνεχισω φοραω χρωμα κ το χειμωνα! Εσεις?

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ (Με σειρα εμφανισης)
Rimmel Lasting finish foundation in 103 True Ivory
Elf Clarifying Pressed Powder in Ivory
NYX Cream blush in Tea Rose
Powder blush from Boot's Natural Collection (Δεν γραφει χρωμα :()
Essence Long Lasting eye pencil in 06 Seventh Heaven
Wet n Wil Idol eyes pencil in Pixie
Erre Due Xcess 3D Mascara in 01 Black
Glamorous lip/eye pencil in 32
Wet n Wild Megalast lipstick in 907C ''Mauve outta here''


Θα δοκιμαζατε παρομοιο μακιγιαζ?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη

40 σχόλια:

  1. Uperoxo xrwma exei to molubi!! :) Exw se paromoia apoxrosi kai fusika to xrisimopoiw suxna!!

    Filakia
    Claire

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανυπομονώ να δω τα καινούρια σου πραγματάκια. Τι ωραία αίσθηση όταν παίρνεις αυτό το πολυπόθητο κουτάκι από το ταχυδρομείο. Ξεχνάς ότι το έχεις πληρώσει και νιώθεις σαν κάποιος να σου στέλνει δώρο!
    Αρτεμάκι θέλω να σ'ευχαριστήσω και για τη βοήθειά σου σχετικά με το Bloggers wardrobe. Φιλιά πολλά! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Arietta Αχ,περιεγραψες ακριβως το πως αισθανομαι κ εγω!!
    Μακαρι να επιλεγεις,το αξιζεις!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, χάθηκα από τη blogoσφαιρά τελευταία. Πρώτον, σε νιώθω για την εξεταστική! Εμείς αρχίσαμε την προηγούμενη εβδομάδα και δεν λέω να κάτσω να διαβάσω σοβαρά.
    Δεύτερον υπέροχο μακιγιάζ! Το κραγιόν είναι υπέροχο και το μολύβι μ'αρέσει πολύ, αν και εγώ θα το προτιμούσα για μένα πιο σκούρο. Η αλήθεια πάντως να λέγεται, ότι έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το μπλε ταιριάζει πάρα πολύ με το καφέ τελικά.
    Φιλιά Άρτεμη μου, και καλή επιτυχία με τα μαθήματα! *Σμουτσ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. emena maresei poly autos o sindiasmos tou tirkouaz-petrol me to mov! kai pistevo pos paei poly stis melaxtines! epd einai mono mia grami sto mati den einai kahtolou entono i ipervoliko!
    fenete diafora sta mallia sou! einai ligo pio skalota tora! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @amarienne S'eyxaristw poly Maraki mou gia ola! Polla,polla filia k kouragio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Fashionable Rose Xairomai pou exoume thn idia apopsh!
    Thanks!!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Plaka kaneis!! Teleio kai to molivi kai to kragion! Tha me kaneis na paw na ta psaksw.... Ti mou kaneis, zimiara gynaika!!! Hahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίο! και το κραγιόν εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Y Na psakseis sigoura auta kragion! To molybi dystyxws den kserw an to bgazoun akoma :(
    Xaxaxaxa
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. teleio teleio teleio!!!
    egw perimenw k haul vevaia e! min ksexniomaste!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @peggy Thaaaaanks!!!
    Ennoeitai tha erthei k to haul! <3
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πάρα πολύ όμορφο !!έχω και γω μοβ κραγιονάκι απο maybelline!!

    xxx
    follow me i;m following u!!
    http://myvworld-vasso.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. eisai mia koukla! polu oraio to makigiaz. kapos etsi makigiarome k ego stin ka8imerinotita m. ena entono xroma se molivi, ligo maskara k etoimi.anupomono na do videaki s,ti pires apo to amerika!!!! filakia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Amfitriti S'eyxaristw poly! Einai sigoura o,ti prepei gia kathhmerino makigiaz,syntoma tha erthei k auto to videaki :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα με δυο-τρεις κινήσεις!!!
    Φιλιάααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τελειο ειναι σου παει τοσο το χρωμα!!
    κ μενα μαρεσει το πετρολ το εχω δοκιμασει πολλες φορες στα ματια ειναι πολυ ωραιο!

    καλο κουραγιο με το διαβασμα εγω δινω μαθημα μετα τις 20 οποτε ειμαι χαλαρη ακομα να δουμε κ τι θα γινει με τις σχολες...

    ουφ..

    φιλακια γλυκια μου!


    caramellitsa
    http://caramellitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @el.mar Πραγματι δεν ειναι πολυ απλο?
    Σ'ευχαριστω πολυ,
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @caramellitsa Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!
    Κ εγω καπου εκει δινω αλλα ειναι πολλα που εχω να διαβασω :(
    Αντε να δουμε!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ωραια κοπελα με ωραια ματια οτι και να κανεις ωραιο το δειχνεις μα και η συμβουλη σ καλη ειναι σε περιμνω σπιτακι μ να μ πεις σχολια οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ο παρατηρητής Σ'ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. omorfoo ♥ ne na sunexiseis opws k egw na foras xrwmata ton xeimwna...k kuriws sta ruxa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @GBMCM S'eyxaristw poly! Kalws hrthes sto blog mou! Episkefthhka k to diko sou :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου αρέσει που τολμάς το χρώμα.. και καλά κάνεις γιατί σου πάει πολύ!! Μεγειά το μαλλί!
    Υπομονή με την εξεταστική και φυσικά καλή επιτυχία!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Σ'ευχαριστω για ολα γλυκια μου!
    Πολλα φιλια!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καινούρια μουσικούλα ;)

    Εννοείται ότι θα δοκίμαζα τέτοιο μακιγιάζ! Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να φορέσεις "χρώμα"! Δεν έχω μοβ κραγιόν, αλλά νομίζω ότι μπορώ να αυτοσχεδιάσω με ένα φούξια και λίγη μοβ σκιά, χε χε

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @cbsg5861 Εισαι η πρωτη που παρατηρει-σχολιαζει την μουσικη!

    Χαιρομαι που δεν ''φοβασαι'' το χρωμα.. Και η αναμειξη που ειπες ακουγεται φοβερη ιδεα!

    Πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αρτεμάκι μου άρεσε πολύ το βίντεο και η πρόταση για γρήγορο αλλά όχι βαρετό μακιγιάζ...δυστυχώς το μωβ κραγιόν είναι από τα ελάχιστα που δεν μου πάνε αλλά μου άρεσε τόσο πολύ ο συνδυασμός με το τυρκουάζ μολυβάκι θα κάνω μια απόπειρα όσο ακόμα το επιτρέπει ο καιρός...μετά θα φορέσω τις nude παλέτες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Demi Νομιζω πως καθε χρωμα πηγαινει σε ολες,αρκει βεβαια να βρεθει η καταλληλη αποχρωση :)
    lol nude μετα ε?

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή