Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

It's my birthday! + Some exciting news!

Hello lovelies!
Πως ειστε σημερα?

Εγω ειμαι στις καλες μου! Ο λογος? 'Η μαλλον οι λογοι? Πολλοι!
Πρωτα απ'ολα σημερα ειναι τα γενεθλια μου!! Κλεινω τα 22!! Παντα μα παντα ενθουσιαζομαι με τα γενεθλια μου,ακομα κ αν δεν κανω τιποτα συνταρακτικο απλως αισθανομαι τελεια μ'ολη αυτη την προσοχη,να μην ξεχασω κ τα δωρα ασφαλως lol
Δεν το συζητω πως κ ενα απλο Χρονια πολλα με κανει super χαρουμενη!
Να ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου ολες κ ολους εσας που μου ευχηθηκαν ηδη!



Σημερα η αληθεια ειναι πως δεν θα κανω κατι ιδιαιτερο..Αυριο ομως ναι! Και μερικες μερες αργοτερα.. 

Αρκετα ομως σας ζαλισα με τα γενεθλια μου!
Παμε στα αλλα exciting news???

Πριν περιπου 2 μηνες με προσεγγισαν κ μου προτειναν να αρθρογραφω σε ενα νεο beauty site.. To www.beautybazaar.gr .. Αμεσως αισθανθηκα πολυ κολακευμενη κ χαρουμενη! Το σκεφτηκα ασφαλως γιατι δεν εχω καποια εμπειρια κ αφου το συζητησα κ με τους υπευθυνους του site συμφωνησαμε να γραφω 3-4 αρθρα το μηνα..

Πριν 2 μερες δημοσιευτηκε το πρωτο μου αρθρο το οποιο μπορειτε να δειτε εδω : http://www.beautybazaar.gr/magazine/2011/09/27

Ξερω πως δεν ειναι τελειο κ πως θα χρειαστω πολλες βελτιωσεις αλλα με τον καιρο πιστευω θα γινω καλυτερη!

Αυτα απο μενα!
Ελπιζω να επισκεφθειτε το site να δειτε κ περι τινος προκειται (θα δειτε πολλες ενδιαφερουσες προσφορες για beauty related υπηρεσιες κλπ).

Συντομα θα εχω νεα βιντεακια με πολλες προτασεις για μακιγιαζ καθως κ μερικα reviews τα οποια θελω να αρχισω να κανω συχνα απο δω κ περα..

Να εχετε ολοι μια υπεροχη μερα!!!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη


37 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά και από δω!! :D
    Καλή αρχή σου εύχομαι και με τα άρθρα σου.. Το πρώτο σου το βρήκα πολύ καλό πάντως!!
    Φιλάκια πολλά και να έχεις μια καταπληκτική μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Wow!!! Happy Birthday kai sigxaritiria koritsoudi mou, eisai iperoxi kai to aksizeis :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kouklitsa, tha postarw to arthro sou sti selida mou sto Facebook, kai sti selida tou Greek Beauty Bloggers sto facebook! We are proud of you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kai pali xronia polla polla kai kala kai eutyxismena. Exei dikio h Y..den to skeftika..tha kanw to idio kai gw! Den einai tyxaio pou eisai toso agapiti se olous. Sygxaritiria kai pali!

    PS..22 e? Egw sta 28 eipame stamatisa to metrima...kai sta xronia..kai sta kila.. IoI
    Mouts mouts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xronia polla kai apo edo! nase panta kala xaroumeni kai xamogelasti kai na sinexisis na mas deinxeis ta iperoxa tips sou x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρονια σου πολλά!! το άρθρο σου ήταν πολύ ωραίο, περιμένουμε κι άλλα!! καλή αρχή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρονια σου πολλα κι ευτυχισμενα
    συνοδευμενα με υγεια
    κι οτιδηποτε θελεις που να σε κανει χαρουμενη!

    Ωραιο το αρθρο σου,αποπνεει ζωντανια κι αισιοδοξια!
    μαζι με τις χρησιμες συμβουλες σου βεβαιως βεβαιως :)

    φιλια
    Γωγω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλά και συγχαρητήρια για το νέο σου ξεκίνημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά, ό,τι επιθυμείς γλυκό ζυγουλίνι :D και συγχαρητήρια !!!! Τώρα πάω να το διαβάσω... Κι εγώ ως ζυγός χαίρομαι απίστευτα όταν έχω γενέθλια και με προσέχουν όλοι και ασχολούνται μαζί μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. oo xronia sou polla k kalh arxh sto site pou grafeis!!!visit me at newbornfashionistas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια σου πολλα να εισαι γερη και ευτυχισμενη!!Συγχαρητηρια για το νεο σου ξεκινημα εισαι πολυ καλη και με τον καιρο θα γινεις ακομη καλυτερη.........Μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβοοοοοο!!!! Χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου!!! Να'σαι πάντα γερή και δημιουργική!!!!! Καλή συνέχεια και πάντα τέτοια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και από δω Αρτεμάκι!!!Πάντα ευτυχισμένη!!!
    Πάω να δω το άρθρο σου!!Καλή αρχή! :)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά! Να τα εκατοστήσεις! Και καλή επιτυχία στο νέο ξεκίνημά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά! Εύχομαι η μέρα σου να ήταν υπέροχη, και ακόμα και αν δεν κάνεις κάτι το βράδυ να περάσεις όμορφα!
    Συγχαρητήρια για το αρθο! Ήταν πολύ όμορφο και χρήσιμο. Αναμένουμε τα επόμενα με αγωνία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. An kai sou eipa xronia polla eidi , pali sou leo Happppppy Birthhhhday !! Congratulations kiolas !! :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά κοπέλα μου!!!
    Να τα εκατοστήσεις!!!!!!
    Να έχεις υγεία και ότι επιθυμείς!!!
    Με το καλό το νέο σου ξεκίνημα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια σου πολλά κουκλίτσα να ζήσεις! Και συγχαρητήρια για το νέο σου ξεκίνημα, διάβασα το άρθρο και είναι πολύ καλό! Να έχεις πάντα επιτυχίες και πάλι πολύχρονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά και από εδώ λίιιιγο πριν κλείσει η μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ, ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Sou euxomai na ta ekatosthseis k oti oneira exeis na ginoun pragmatikotita. Sugxarhthria k kalh arxh me thn ar8ografia. Diavasa to ar8ro s k htan teleio!!!Filakia polla!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χρονια σου πολλααααα γλυκια μου!!!ο,τι επιθυμεις με υγεια κ ομορφια!!
    πολυ καλο το αρθρο σου περιμενω να δω κ τα επομενα!!καλη αρχη :DDDD

    φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Άρτεμη να σου ευχηθώ ακόμη μια φορά Χρόνια Πολλά αλλά βρε παιδί μου... με έκανες και ξεροκατάπια με αυτό το 22!! χαχαχα Όσον αφορά για το νέο σου ξεκίνημα, είμαι σίγουρη ότι θα τα πας υπέροχα γιατί είσαι ο εαυτός σου πάνω από όλα!! Χάρηκα πολύ για σένα, να το ξέρεις!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. xronia polla! oti epi8umeis na to apoktiseis! kali arxi sou euxomai ! na peraseis super! kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χρονια σου πολλα κουκλιτσα μου <3 να τα εκατοστησεις ^.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αρτεμακι μου ομορφο σου ευχομαι ο,τι καλυτερο και περισσοτερες προτασεις για το μελλον! Εγω ειμαι σιγουρη οτι θα σε δουμε πολυ ψηλά στο χωρο της ομορφιας καποια στιγμη... Το 'χεις ρε παιδι μου πως το λενε! Ενιωσα πολυ περηφανη οταν ειδα το αρθρο σου παντως! Φωναζα: Ααααα, η Αρτεμη, η Αρτεμη! Χαχαχαχαχχαχαα! Λοιπόν... και πάλι χρονια πολλα και να εισαι παντα ευτυχισμενη, στο προσωπο σου να διαγραφεται αυτο το υπεροχο, φωτεινο χαμογελο ΠΑΝΤΑ!!! Φιλακια!

    P.S. Η Κερασια ηταν συμμαθητρια μου κι εγω ειμαι 33... Guess what??? 33 ειναι κι αυτη! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χρόνια σου πολλά(αν και λίγο καθυστερημένα!!) συγχαρητήρια για την νέα σου προσπάθεια..μακάρι να φτάσεις πολύ ψηλά γιατί έχεις μεράκι και αγαπάς αυτό που κάνεις..(ζυγός παιδί μου, τι περιμένεις? εγω εχω τα γενεθλια μου, 6 οκτωβρίου!χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά και καλό ξεκίνημα στο νέο σου εγχείρημα.Εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Χριστίνα...παλι καλα που δεν ειπες και τα κιλα!! Φιδ-εναδίτσα μου...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Χριστίνα...παλι καλα που δεν ειπες και τα κιλα!! Φιδ-εναδίτσα μου...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να εκατοστήσεις τα χρόνια σου !!! Πάντα επιτυχίες σου εύχομαι και πάντα να'σαι μία κούκλα όπως και τώρα!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Xronia polla k apo dw glyko mou k sygxaritiria gia to kainourio sou egxeirima!! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αργοπορημένες αλλά εγκάρδιες ευχές για Χρόνια Πολλά!
    Εύχομαι επιτυχία στη νέα σου δραστηριότητα, που θα είναι, σίγουρα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σας ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου ολους!!

    @Κερασία & Χριστίνα: Eχω λιωσει απο τα γελια μαζι σας!!

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ζουζουνιιιιιιι χρονια πολλα πολυχρονη...

    καλες δημοσιευσεις σου ευχομαι......

    φιλακια γλυκααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή