Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2011

Αγορές απο το nonpareilboutique.com..!

Hello lovely ladies :)
Τι κανετε?
Εγω ζεσταινομαι! Το καλοκαιρι σαν να εχει αναβαλλει για λιγο τον ερχομο του φθινοπωρου..

Στο παρακατω βιντεακι θα δειτε τις αγορες μου απο το www.nonpareilboutique.com 
Δεν θα σας μιλησω εδω για τα προιοντα γιατι το κανω στο βιντεο,αλλα εννοειται πως αν θελησετε καποια διευκρινηση,μην διστασετε να ρωτησετε.



Γενικοτερα ειμαι απολυτα ευχαριστημενη με το συγκεκριμενο site,εχει αψογη εξυπηρετηση,τελειες τιμες κ τα πραγματα ηρθαν σπιτι μου σε 6 μονο μερες!! (To site ειναι αμερικανικο παρακαλω!)
Το μονο μειον του ειναι τα εξοδα αποστολης,ειναι λιγακι τσουχτερα..Αρχιζουν απο περιπου 6-7ευρω κ αυξανονται αναλογως με το ποσα προιοντα παραγγειλετε... Εγω παρηγγειλα 16 προιοντα αν θυμαμαι καλα κ τα εξοδα αποστολης ηταν περιπου 16$ δηλαδη περιπου 12e.. Ετσι κ ετσι δηλαδη,αλλα δεν μπορουσα να αντισταθω στα Wet'n'Wild προιοντα, ο,τι εχω απο αυτη την μαρκα το αγαπω! Εξαιρετικη ποιοτητα σε απιστευτα χαμηλες τιμες!!

Αν αποφασισετε παντως να παραγγειλετε απο το εν λογω site,προτεινω να περιμενετε καποια στιγμη που θα εχουν -20% και εχουν πολυ συχνα! Εχω παρατηρησει οτι εχουν σε καθε αργια των U.S.A νομιζω πως η επομενη ειναι το Halloween, 31/10 αλλα αυτοι αρχιζουν την εκπτωση λιγες μερες νωριτερα συνηθως.

Νομιζω πως ειπα αρκετα! Μπορειτε να παρακολουθησετε το βιντεο για να δειτε τα καλλυντικα :)


Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

19 σχόλια:

  1. prwti fora akouo giafto to website ,poli xamiles times !! teleia ola megia !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία πραγματάκια! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τις σκιές της Wet&Wild, τις βλέπω παντού σε blogs και πρέπει να αξίζουν! Πω πω, πάει πολύς καιρός από την τελευταία μου μπάζα με μακιγιάζ, και τέτοια βιντεάκια δε μου κάνουν καλό! Να, τώρα ετοιμάζομαι να βγω για ψώνια και το ξέρω, πάλι στο Hondos ή στο Body Shop θα καταλήξω! lol

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγειά κούκλα μου!!!
    Είναι πολύ ωραία τα χρώματα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή πληροφορία!!!!!1 Θα την τιμήσω την σελίδα!!!!!!!
    Ελπίζω να αξιοποιείς τα προϊόντα διότι πολλές έχουμε το εξής ελάττωμα (όπως και εγώ) να αγοράζουμε πολλά προϊόντα και μετά να τα παρατάμε! :P

    follow me back :) http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Cute post!! :)
    Ithela na se enimerwsw oti s edwsa ena vraveio.. Tsekare tin antistoixi dimosieusi http://notebookofclaire.blogspot.com/2011/09/lovely-blog-award.html

    Filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Pilates akouw! Thelw k gw na kanw!!
    Poly wraies agores, to lipgloss apo elf to exw k gw k to latreuw.
    Oute gw eixa kanei to sisxetismo tis DUO, mexri twra pou to eipes, hahahahahah!
    Ante, paw k mia youtube na sou kanw like :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα κραγιόν είναι απλά υπέροχα!!
    το site φαίνεται πολύ καλό, μάλλον θα το προτιμήσω σε επόμενες αγορές! :)

    http://crushwith-eyeliner.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω να δω το βιντεακι σου!!!!!! Αντε να δω πότε θα τα καταφέρω. Μου χετε λείψει όλες οι ζουζουνογιουτουμπιτσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το ήξερα αυτό το site ομολογώ. Τώρα για το πινέλο της Elf, προσωπικά το βρίσκω πολύ φλατ για να βάζω ρουζ με αυτό και το χρησιμοποιώ περισσότερο όταν θέλω να κάνω σκιάσεις, τις οποίες μετά σβήνω με άλλο πινέλο. Όπως επίσης και το ρουζ σε κρέμα της Elf μου φάνηκε λίγο λιπαρό, αλλά βέβαια όλα αυτά είναι λίγο υποκειμενικά κ είναι τι βολεύει τον καθένα...
    Φιλάκια κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το 1ο και το 3ο κραγιον πρεπει να εχουν απιστευτο χρωμα...και μ'αρεσε και το αλλο που μυριζει τσιχλοφουσκαα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Polu oraia ta pragmata pou pires. to proto kragion mou arese polu.filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @glittermeup Rikse mia matia exei teleia pragmatakia! Thanks! xx

    @Cbsg5861 Χαχαχα ξερω τι κανουν αυτα τα ποστ! Πρεπει να δοκιμασεις Wet'n'Wild..!
    Kisses!

    @el.mar S'eyxaristw poly poly! Polla filia!

    @Julia Ξερω τι εννοεις! Πιστευω να τα αξιοποιησω! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Claire D. Thanks!! xx

    @Y Prepei na kaneis,tha aisthantheis k tha deixneis teleia! LOL Thanks!!! xx

    @Daphne Και ειναι οντως τελεια! Φιλια!

    @Vintage Makeup Thank you so much sweety!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Kερασία Και σε μας εχεις λειψει πολυ,πολυ!!!

    @Αριέττα Εχει πολλα ωραια πραγματακια.. Το πινελο τωρα,μ'αρεσει να το χρησιμοποιω με το κρεμωδες ρουζ κυριως.. Το ρουζ απο ELF δεν το εχω δοκιμασει αλλα με προβληματιζει αυτο που ειπες για την λιπαροτητα,μιας κ εχω λιπαρο δερμα..
    Πολλα φιλια!!

    @GΒΜCM Ειναι πραγματικα φανταστικα χρωματα,οσο για το λιπ γκλος,μου 'ρχεται να το φαω! lol Φιλια!

    @Amfitriti Σ'ευχαριστω πολυ! Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία τα πραγματάκια που πήρες!! Καλοφόρετα!! Θα ρίξω και εγώ μια ματιά στο site νομίζω, ζήλεψα!!
    Καλε..ποιος φώναζε απέξω ''ΈΛΑ''..;; Χαχα
    Φιλάκια Αρτεμάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Σ'ευχαριστω πολυ Σταχτοπουτα μου!
    Ο αδερφος μου ηταν,καποιος τον φωναξε..χαχαχα
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. euxaristoume gia to new site pou mas protines! kai ta reviews olon ton proionton!
    maresei poly auto to hot pink kai sou paei poly!
    to xroma tou rouz fenete iperoxo!idaniko gia to fthinoporo
    pires tosa polla kai omorfa!! teleia!
    auta ta afthormita pou les maresoun poly:p enoo me to air condition, kai to oti telionei i mpataria hehe xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Fashionable Rose S'eyxaristw para poly gia ola! Latreyw na diabazw ta sxolia sou :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή