Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

Αφου το YouTube δεν....

Γεια σας!
Τι κανετε?
Ειπα να σας ευχηθω καλη εβδομαδα κ να σας δωσω το λινκ για ενα βιντεο που ναι μεν ισως να εχετε ξαναδει,αλλα το ξανα ανεβασα βελτιωμενο..

Ο φωτισμος ειναι λιγο καλυτερος και σιγουρα πετυχα καλυτερη φωτογραφια-''εξωφυλλο''..

Εχω να ανεβασω ενα νεο βιντεακι αλλα επειδη το YouTube τις τελευταιες μερες κανει ναζια (δεν εμφανιζει νεα βιντεο κλπ) θα περιμενω μεχρι να διορθωσουν το προβλημα..

Εχω αρκετες ιδεες για βιντεακια..Ελπιζω να εχω κ τον χρονο να τα κανω!

Προς το παρον δειτε το my all time favorite μακιγιαζ..
Ax ποσο λατρευω εκεινες τις δεκαετιες!!

Ποιο ειναι το δικο σας all time favorite μακιγιαζ?


Πολλα φιλια,
Αρτεμη

22 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο αυτό το μακιγιάζ!! Σου πάει απίστευτα!! Νομίζω η ποιότητα του βίντεο είναι πολύ καλή!!
    Καλή εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου! Να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. like like like...το καταδιασκέδασα το βίντεο μου άρεσε πολύ!!! όσο για το λουκ σκέτη μεταμόρφωση με μακρύ μαύρο σου μαλλί!!! Δεν θα σχολιάσω την άνεση που σχηματίζεις το winged eyeliner!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Demi Σ'ευχαριστω πολυ!! Χαιρομαι που σου αρεσε!
    Αχ με το eyeliner εχω σχεση μισους κ αγαπης.. Μια το πετυχαινω κ μια δεν! lol
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Opos pandote Artemi eisai koukla !! Kai emena pos maresi afto to makiaz , einai toso aplo ala opia ginaika kai na to foresi vgazei to sexy apo mesa tis pistevo ! I alitheia einai den ksero ama exo agapimeno makiaz ... tha to skefto kai tha sou pw! kisses xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λάτρεψα το αποτέλεσμα, κι εκεί που κλείνεις και το ματάκι είσαι μια κούκλα :D Κι εμένα μου αρέσει αυτό το μακιγιάζ, άλλωστε θα έχεις καταλάβει ότι λατρεύω αυτές τις δεκαετίες και στο ντύσιμο :D για το eyeliner που λες δοκίμασε ένα νέο που έβγαλε η maybelline, είναι σε compact μορφή με πινελάκι... Ακόμη κι εγώ που είμαι άσχετη το έχω λατρέψει, βολεύει πάρα πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι καταπληκτικό το μακιγιάζ σου σ'αυτό το video!! Αχ και το eyeliner το έχεις πετύχει απίστευτα :) Και εγώ προσπαθώ με αυτό αλλά δεν το πετυχαίνω πάντα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @glittermeup Symfwnw apolytws! S'eyxaristw poly,poly!! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Emelia Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου!!
    Ναι το εχουμε κοινο αυτο! Εχω ενα τετοιο αιλανερ αλλα σαν εχει στεγνωσει κ δεν βολευει.. Θα το δοκιμασω καποια στιγμη το Maybelline,thanks για την προταση!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Claira D.T Σ'ευχαριστω πολυ!! Θελει αρκετη εξασκηση σιγουρα..
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Vintage Makeup Thank you hun! It's my favorite make up!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κλασσικά δεν πρόλαβα να το δω το βίντεο ακομα...αλλά και μένα αυτό το στυλ μου αρέσει πολύ στο μακιγιάζ. Αυτο αλλά και το άλλο που είναι smokey eyes και nude lips. Αν και το δεύτερο μου πάει καλύτερα το πρώτο είναι το αγαπημένο μου (ιδιάιτερα όταν το βλέπω σε μοιραίες γυναίκες, τρελαίνομαι)
    Εμείς παιδί μου είμαστε μου φαίνεται για άλλη εποχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο και το μακιγιάζ και το βιντεάκι όπως το επεξεργάστηκες! Το κόλπο με τη σκιά για να γίνεται ματ το κραγιόν είναι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. You look incredible and I love your make up! - Mar
    Sad it dint work out for you, the colors were pretty though and I can understand why you purchased it! Thanks for the review. - Mar
    -Not Your Ordinary Beauty Queen-
    Don't miss: Three H&M Leather Bands Giveaway, 3 Winners too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Κερασία Αχ ειμαστε πραγματι!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η λεπτομέρεια με την ελίτσα τα σπάει!! Από τα πολύ δυνατά στυλ το pin up look, αν και το αγαπημένο μου είναι το κλασικό brown smokey. Χαίρομαι πολύ που έχεις ιδέες για βιντεάκια. Ανυπομονώ να δω τα επόμενα.
    Φιλιά και Take care!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @mariza Σ'ευχαριστω πολυ! Και το κλασσικο brown smokey ειναι τελειο..
    Πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. axx artemis sou paei apisteuta auto to makigiaz! polu wraio !! :D

    filakiaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ ωραίο το μακιγιάζ σου.Εμένα μου αρέσει το smokey!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή