Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011

Facebook page + Quick update..!

Hello dolls!

Τι μου κανετε?

Ξερω πως δεν ειμαι ιδιαιτερα ενεργη στην μπλογκοσφαιρα τελευταια αλλα υπαρχει λογος!

Πρωτον,σιχαινομαι την καμερα μου! Δεν μπορω ποτε να βρω καλο φωτισμο..Εχω αποπειραθει να τραβηξω 2-3 βιντεακια κ ενω το μακιγιαζ ειχε βγει πολυ ομορφο,στην καμερα δεν φαινεται καθολου :( Oποτε τα διεγραψα..

Ελπιζω να μπορεσω συντομα να αγορασω μια καινουρια..

Δευτερος λογος..Ειμαι ολιγον αρρωστη κ αδιαθετη για αρκετες μερες...Εχω γινει ενα με το κρεββατι μου! K ηρθε να προστεθει κ μια ψυξη κ ματι!! Παρολο που δεν πολυ πιστευω στο ματι,ειλικρινα μερικα λεπτα αργοτερα αφου με ξεματιασε η μητερα μου ενιωσα να ξυπναω! Tι τρεχει με μενα??? Μακαρι αυριο να ξυπνησω καλυτερα...


Καιρο τωρα σκεφτομουν να φτιαξω μια σελιδα στο Facebook για το το μπλογκ μου κ το καναλι μου στο Youtube..Δεν το εκανα γιατι η αληθεια ειναι πως δεν πολυ ασχολουμαι με το FB γενικοτερα..Μου το ζητησαν ομως αρκετες κοπελες γιατι περνανε αρκετες ωρες εκει κ ενημερωνονται πιο γρηγορα για τυχον βιντεο κ αναρτησεις.. Οποτε υπεκυψα lol

Eδω ειναι το λινκ http://www.facebook.com/pages/BeautyWithArtemi/ Θα κανετε like να μου φτιαξετε λιγακι την διαθεση?? :P

Υποσχομαι να το ενημερωνω συχνοτερα απο το μπλογκ μου! Πιστευω θα ειναι ενας ωραιος ''χωρος'' για να γνωριστουμε καλυτερα κ να επικοινωνουμε πιο αμεσα :) Aντε καλε,σας περιμενω!!!

(Για καθημερινα updates μπορειτε να με ακολουθειτε κ στο twitter :)  https://twitter.com/#!/Beauty_W_Artemi

''Εκλεψα'' για λιγο την καμερα της αδερφης μου και αν αυριο αισθανθω καλυτερα θα τραβηξω ενα βιντεακι που θελω τοσο καιρο να τραβηξω..

 Ποια ειναι τα δικα σας νεα? Εχετε βρει τους ρυθμους σας ή το παλευετε ακομα?

Στειλτε μου λιγη positive energy μπας κ δω μια ασπρη μερα!!

Πολλα,πολλα φιλια,
Αρτεμη..



11 σχόλια:

  1. glykia mou kala ekanes kai eftiakses facebook page! se akoloutho idi kai ekei!
    krima pou den niotheis kala distixos auto ton kairo kikloforoun polles ioseis! anipomono na do kainourgia viteakia!
    pano apo ola perastikoulia xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Perastikoulia kopela mou.. :) Ax se niwthw! Kai egw exw mia evdomada pou apo to treksimo gia tin sxoli kai gia kapoies upoxrewseis exw ftasei sto shmeio na niwthw sunexeia kourasmeni!! :/
    Me to kalo na gineis kala loipon kai na mas deikseis kai nea videakia! :D
    Filakia Polla
    Claire

    http://notebookofclaire.blogspot.com/2011/10/famous-handsome-dads-with-their.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ksipna mari!!! sikw!!! ainte!!! sikw na giriseis videakia gia na sou ftiaksei i diathesi!!! na mas peis kana kolpaki i na mas peis ti agorases-PALI! :p
    egw koritsia eimai fan apo tin imera pou to eftiakse to page! elate k eseis na ginoume polles!!!
    artemi we love you!!!!!
    xoxo
    Your Groupie!!!!! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. latreuw to ananewmeno sou blog! episis ennoeitai oti ekana like ti fb page sou!!! k egw arrwstoula imoun 2 meres, alla to ksenuxti gia diavasma den stamata pote!

    filiaa :D:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχ περαστικά κι ελπίζω σύντομα να είσαι καλύτερα. Φόρα πάντως κανένα ματάκι!! Φιλάκια και καλή ξεκούραση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περαστικα σου καλη μου!!!ολοι δυσκολευομαστε να μπουμε σε ρυθμο απο οτι καταλαβα..δεν ασχολουμαι πολυ με το fb ειδικα τον τελευταιο καιρο αλλα μολις μπω θα σε ακολουθησω φυσικα!!

    φιλακια κ καλη αναρρωση!

    caramellitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Perastika. euxomai na gineis grigora kala k na mpeis stous ru8mous s pali. Na s po kati na se anevaso ligaki.. X8es eixa vgei me to bf k ekana to makigiaz apo to teleutaiou s video. Perito na sto po oti ksetrela8ike..(ama s leo eisai asteri,na me akous)sto fb s exo kanei idi like!!! Filakia k pali perastika!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικά και με γειά τη σελίδα στο fb!!!Κούκλα που είσαι σίγουρα κάποιος σε μάτιασε αν και εγώ να σου πω την αλήθεια δεν το πιστεύω το μάτι, τουλάχιστον από όταν άρχισα να το διώχνω από επάνω μου δεν με ξαναέπιασε!!!Όταν νιώσεις καλύτερα φτιάξε μας ένα νεό βιντεάκι για να ανέβει και η διάθεση μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Feel better soon!! Κι εγώ δυσκολεύομαι να οργανωθώ αυτόν τον καιρό και όσο πιο πολύ κρύο κάνει τόσο δε θέλω να σηκωθώ από το κρεβάτι μου! Για να καταλάβεις και τώρα εκεί είμαι! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικούλια κοπελίτσα μου!!!
    Να είσαι καλά το Σαβ/κο και να βρεις τους ρυθμούς σου για να περάσεις όμορφα!!!!!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή