Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

Review: Garnier Body Lotion Intensive 7days..

Hello lovelies!!
Τι κανετε αυτη την συννεφιασμενη Τεταρτη?
Σας ταλαιπωρουν οι απεργιες?
Εμενα ευτυχως οχι,μεχρι τωρα σπιτι κ μετα σινεμα κ ισως λιγα ψωνια! 
Θα δω το Johny English 2 με τον Rowan Atkinson a.k.a Mr.Bean..! Ελπιζω να εχει γελιο! Το εχετε δει μηπως? Αν ναι,πως σας φανηκε?

Ξεφυγα ομως απο τον αρχικο στοχο του ποστ..
Αποφασισα που λετε να αρχισω να κανω reviews,να σας λεω δηλαδη την αποψη μου για καποια προιοντα,απο καλλυντικα μεχρι κρεμες,σαμπουαν κ ο,τι θεωρησω οτι αξιζει μια κριτικη,θετικη ή αρνητικη..


Σημερα λοιπον θα σας μιλησω (οπως θα καταλαβατε ηδη απο τον τιτλο :P) για την νεα κρεμα σωματος της Garnier,την Intensive 7 days..


Eψαχνα καιρο τωρα μια κρεμα σωματος που να εχει ελαφρια κ οχι λιπαρη υφη,να απορροφαται γρηγορα,να μυριζει δροσερα,να ενυδατωνει για ωρες και να μην κοστιζει πανω απο 10ευρω περιπου.. Δεν ζητουσα κ πολλα ε?

Ε λοιπον η παραπανω κρεμα τα κανει ολα κ με τo παραπανω!
Περιεχει L-Bifidus & Aloe Vera για εντονη ενυδατωση ενω η συνθεση της ειναι πολυ ελαφρια κ απορροφαται πολυ γρηγορα..Οσες φορες την εχω βαλει νιωθω το δερμα μου σουπερ απαλο κ ενυδατωμενο ακομα κ την επομενη μερα..
Να μην πω και για την τιμη,μονο 4.5ευρω περιπου τα 250ml.

Mειονεκτηματα δεν εχω βρει κανενα κ δεν νομιζω να βρω!

Αν ψαχνετε κρεμα σωματος σας την προτεινω ανεπιφυλακτα.. Να σημειωσω οτι εγω εχω την κρεμα που ειναι για κανονικες επιδερμιδες,υπαρχει κ για ξηρες ή πολυ ξηρες κλπ..

Την εχετε δοκιμασει την εν λογω κρεμα? Η γνωμη σας?
Εχετε να μου προτεινετε καποια αλλη κρεμα?
Πολλα φιλια,
Αρτεμη

25 σχόλια:

  1. Ωωω, έχουμε την ίδια κρέμα σώματος! Χι χι!
    Αυτό που μου αρέσει είναι ότι απορροφάται αμέσως κι ενώ έχει ελαφριά υφή, ενυδατώνει αρκετά. Γιατί την έχω πατήσει με κάτι άλλες κρέμες που μου ξέραναν την επιδερμίδα :( Α, κι από άρωμα σκίζει! Και λατρεύω οποιοδήποτε προϊόν περιέχει Aloe Vera!!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @cbsg5861 Μου φαινεται οτι αρεσει σε πολλες αυτη η κρεμα! Και εγω μια απο τα ιδια,μεγαλη φαν της Aloe Vera :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είμαστε πολλές τελικά! την έχω και εγώ αυτην την κρέμα και μου αρέσει πολύ! το καλυτερο της στοιχείο για μένα είναι οτι απορροφάται αμέσως και εχει ελαφριά υφή, γιατί λόγω του οτι εχω λιπαρη επιδερμίδα με ενοχλουν οι κρέμες με βαριά υφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ δεν την έχω, έψαχνα όμως αυτό ακριβώς που έψαχνες κ εσύ! Thaaaaanks για τη βοήθειααααααααα! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την έχω δοκιμάσει και ήμουν αρκετά ικανοποιημένη.. Μάλιστα πρόκειται να την αγοράσω τώρα που τελείωσε η προηγούμενη μου!! :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την είχα κερδίσει από την stylista αλλά δεν την δοκίμασα ακόμη γιατί περιμένουν αμέτρητες στη σειρά :P πρέπει να είναι όντως καλή όμως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I love love love this cream , at the moment i am using this and my legs are so hydrated constantly . Its light texture is what i love about this and the discreet yet relaxing smell ! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τη συγκεκριμένη δεν την έχω δοκιμάσει γιατι έχω κολλήσει με την Nivea...Για καλοκαίρι όμως υπαρχει μία της sephora που ειναι καταπληκτική (μυρωδιά σαν να φοράς άρωμα) αλλά ειναι λίγο λιπαρή. Οι dove δεν με καλύπτουν ααααα και υπάρχει και μια nivea ου ειναι για μωρα και η οποία έχει τέλειο άρωμα και απορροφάται αμέσως!!! τώρα την βάζω και στην κόρη μου!! (την έμαθα απτη μαμά μου για να καταλάβεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλησπέρα και καλώς σε βρήκα!! Λατρεύω τις κρέμες σώματος!!
    Την συγκεκριμένη την έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό!
    Αλλα τελευταία έχω βολευτεί με τις κρέμες απο το H&M, είναι φτηνές (2.95) και τα αρώματα τους είναι απίστευτα!
    Φυσικά εμπιστευόμαστε ΝINEA πιό πολυ :)
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν την ξέρω την συγκεκριμένη κρέμα, αλλά και μόνο που έχει αλόη μέσα με παρακινεί να την δοκιμάσω!!

    Εν αναμονή των επομένων προϊόντων!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λατρεύω της κρέμες που περιέχουν αλόη έχω στοκ του Κορρέ την οποία υπερλατρεύω αλλά για αλλαγή η οποία πάντα χρειάζεται θα την έχω στο μυαλό μου!! Τι ωραία να μας γράφεις και review!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την έχω δοκιμάσει σε δείγμα αυτή την κρέμα και μου άρεσε πολύ! Ενυδατώνει χωρίς να αφήνει λιπαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Daphne Οντως πολλες :) Και εγω δεν μπορω με τπτ τις λιπαρες κρεμες! xx

    @Crazy Bizarre Woman Xαιρομαι που βοηθησα! xx

    Claire D. T Tελεια :)

    @Emelia Tυχερουλα! Ξερω τι εννοεις,κ εγω εχω τουλαχιστον 5-6 ακομη αλλα συνεχεια ψαχνω για την καλυτερη :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @glittermeup Την περιεγραψες τελεια! :)

    @Κερασία Ειδες τι μαθαινεις για να εισαι μαμα?? Πραγματικα ομως οι περισσοτερες baby creams ειναι τελειες!!

    @Vintage Makeup Thank you soo much sweety :) xx

    @Atelia Εμενα τωρα τελευταια σαν να μεγαλωσε η εμμονη μου με τις κρεμες σωματος! Η&Μ ε? Δεν εχω δοκιμασει καμια αλλα θα ηθελα τωρα που ειπες κ τις τιμες,lol
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Διαμαντένια Πιστευω θα σου αρεσει! Η αλοη ειναι θαυματουργη για το δερμα μας.. Φιλακια!

    @Demi Απο Κορρε δεν εχω δοκιμασει αλλα που θα μου παει! Και εγω λατρευω την αλοη! xx

    @NatalieDouka Πραγματι αυτο ειναι το μεγαλυτερο πλεονεκτημα της :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. θελω σιγουρα να την δοκιμασω οταν μου τελειωσει (μια της le petit marsailes)καπως ετσι γραφεται.. :P λατρευω τα body lotions! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @FashionSugarBubbles A θελω κ εγω να δοκιμασω απο αυτη την μαρκα που λες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. molis xtes tin agorasa sto arwma tou kakao pou otan to murizeis apeu8eias apo to mpoukali sou kanei polu entoni murwdia alla otan tin aplwneis sto swma einai para polu wraia murwdia!!!pragmatika value for money!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Selehna Pragmatika! Tha dokimasw k egw authn me to kakao :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγω εχω μια μετρια apivita καπου ξεχασμενη που την χρησιμοποιω μια φορα τον μηνα (και αν) xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. GBMCM lol Καπως ετσι ημουν κ εγω..Αλλα το blogging με κολλησε διαφορα! :P
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. artemi exw thn idia krema swmatos kai th xrhsimopoiw ka8e mera kai ka8e bradu!einai teleia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οπωσδηποτε δοκιμασε le petit marseillais. Απλα συγκλονιστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή