Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011

REVIEW: il Makiage (lipstick,e/s,Highlighter Dust)

Hello lovely ladies!

Tι κανετε αυτη την βροχερη Κυριακη?

Σημερα που αισθανθηκα αρκετα καλυτερα,ξυπνησα 7 παρα (τρελη ετσι?) και μιας κ ημουν ολομοναχη σπιτι αποφασισα να τραβηξω επιτελους ενα βιντεο το οποιο ηθελα να τραβηξω κανα 10ημερο τωρα..

Πριν περιπου 3 βδομαδες ελαβα 3 προιοντα απο την εταιρεια il Makiage με σκοπο,αφου τα δοκιμασω να πω την αποψη μου..

Αφου τα χρησιμοποιησα λοιπον,εκανα το review μου,το οποιο θα δειτε στο βιντεακι :)

Θα το πω κ εδω,πως ο,τι ειπωθηκε στο βιντεο ειναι καθαρα η ειλικρινης μου αποψη κ τιποτα παραπανω..

Ας δουμε ομως τι μου εστειλαν!



Οπως ειπα,το review θα το δειτε στο βιντεο,εδω θα σας πω καποια πραγματακια πολυ γρηγορα..

Οσον αφορα την σκια..

ΟΝΟΜΑ : 2142 Solaria

Ειναι ενα ομορφο μπεζ-χρυσο χρωμα που κιτρινιζει ελαφρως..Ειναι ιριδιζουσα κ η συσταση της ειναι πολυ καλη..Απλωνεται ευκολα κ διαρκει ωρες (Με primer,δεν χρησιμοποιω καμια σκια χωρις primer καθως εχω λιπαρο δερμα)..
Μ'αρεσε πολυ ως highlight color ειδικα τις μερες που χρησιμοποιω ματ σκιες δινει μια ωραια διακριτικη λαμψη..

ΤΙΜΗ : Aπο 19.50e τωρα στα 16.58e (Mια λογικη τιμη αν αναλογιστουμε οτι προκειται για 5,1gr προιοντος και μαλιστα καλης ποιοτητας)



Παμε να δουμε το Highlighter Dust!

ONOMΑ : 8001 Blue Smoke

Αυτο ειναι ενα ιδιαιτερο προιον..Ειναι pigment (σκια σε σκονη) με πολλα,πολλα ιριδιζοντα στοιχεια..Ενα ομορφο χρωμα..Συμφωνα με το site μπορει να χρησιμοποιηθει με στεγνο ή και βρεγμενο πινελο (το βρεγμενο πινελο σιγουρα αυξανει την ενταση του χρωματος,το δοκιμασα),μπορει να χρησιμοποιηθει σε ολο το προσωπο ακομα κ στα μαλλια ή στο ντεκολτε για λαμψη..Ασφαλως αναλογως την καθε αποχρωση,δεν νομιζω καμια μας να θελει μπλε ντεκολτε! 

ΤΙΜΗ : Aπο 24.50e στα 20.83e (Kατ'εμε λιγακι ακριβο..Βεβαια,παρολο που ειναι 1.5gr σιγουρα θα διαρκεσει για πολλεεες χρησεις!)



Για το τελος αφησα αυτο το καταπληκτικο κραγιον!

ΟΝΟΜΑ : 3119 Wild Geranium
Το λατρεψα αμεσως,ηταν ερωτας με την πρωτη ματια!!
Ενα απλα φανταστικο χρωμα! Το πιο εντονο φουξια που εχω δει ποτε μου..Στην καμερα δυστυχως δεν φαινεται το εκπληκτικο του χρωμα :(
H συνθεση του ειναι παρα πολυ καλη,ειναι ενυδατικο,απλωνεται πανευκολα στα χειλη κ διαρκει πολλες ωρες!! (Στο βιντεο αναφερω κ τεστακι!)
Ειναι απο τα κραγιον τα οποια φορας με ενα αιλανερ κ φαινεται λες κ εχεις αφιερωσει ωρες στο βαψιμο σου!..
Ενα ακομη θετικο,ειναι οτι εχει SPF8..Απαραιτητη πλεον η αντηλιακη προστασια κ στα χειλη..Πραγματικα πολυ εντυπωσιακο,θελω πααααρα πολυ να δοκιμασω κ αλλα χρωματα,ειδικα κοκκινα,ροδακινι ή και nude!

TIMH : Aπο 18e στα 15.30e (Μια λογικη τιμη κατ'εμε..)


Αυτα λοιπον ηταν τα 3 προιοντα!

Eδω τα λινκς της εταιρειας: http://www.ilmakiage.gr/
Και το e-shop (Δωρεαν τα εξοδα αποστολης με αγορες ανω των 50e) http://www.ilmakiage.gr/el/eshop

Ελπιζω να σας αρεσε το βιντεακι,ζητω συγνωμη αν ηταν μεγαλουτσικο!
Αληθεια εχετε δοκιμασει καποιο προιον της il Makiage? Αν οχι,τι θα θελατε να δοκιμασετε?

 
Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

47 σχόλια:

  1. Ωωωω τυχερή! Καλά το κραγιόν φαίνεται άψογο, μου θυμίζει πολύ το Impassioned της Mac. Και δηλαδή πρόκειται για ελληνική εταιρία; Αν είναι έτσι, να το ψάξουμε το θέμα! Και οι μειωμένες τιμές που γράφεις είναι μόνιμες ή ισχύουν μόνο... μια το μήνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @cbsg5861 Ω ναι,ειμαι :P
    Αν και δεν εχω το Impassioned,το εχω δει σε photos κλπ και οντως θα ελεγα οτι μοιαζει πολυ! Δεν ειμαι απολυτα σιγουρη αλλα νομιζω πως δεν ειναι ελληνικη εταιρια,ή αν ειναι,τα προιοντα της παντως κατασκευαζονται στην Αμερικη..
    Η εκπτωση απο οσο ξερω ισχυει παντα για αγορες μεσω e-shop (-15%)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A ok! Καλά, δεν έχει σημασία αν κατασκευάζονται στην Αμερική- απ'ότι ξέρω δεν υπάρχει ελληνικό εργοστάσιο που μπορεί να φτιάχνει προϊόντα μακιγιάζ, όλα γίνονται έξω (Seventeen, κτλ). Αλλά αν πρόκειται για μάρκα ελληνικών συμφερόντων, να το δούμε πιο ζεστά το θέμα! Thx για τις πληροφορίες! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άχ, λάτρεψα κι εγώ το κραγιόν! Υπέροχο χρώμα και μεγάλο plus το ότι κρατάει πολύ- έγώ τείνω να κρατάω κραγιόν στα χείλη μου το πολύ μια ώρα πριν εξαφανιστεί! XD
    Και καλή τιμή! Επίσης μ'αρέσει και η σκιά- ιδιαίτερα για highliting όπως είπες θα είναι τέλεια!
    Thanks για το review Άρτεμη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω πάει σε event που μας αναλάμβανε κάποια μακιγιέρ να μας βάψει και μας έλεγε tips και τι ταιριάζει στην καθεμιά μας! Έχει ωραία προϊόντα ειδικά οι σκιές της οι οποίες κρατάνε για πολύ ώρα! Το make up όμως μου φάνηκε λίγο βαρύ(ίσως γιατί δεν κάνει για μένα), δεν ξέρω.. Υπέροχο review πάντως γλυκιά μου..! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @cbsg5861 Πολυ σωστα,τωρα το θυμηθηκα αυτο! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @amarienne Eιναι πραγματικα φανταστικο χρωμα κ πολυ καλης ποιοτητας!
    Και εγω σ'ευχαριστω για το σχολιο σου Μαρακι μου :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Claire D. T Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου!! Μακαρι να κανουν κ στην Αθηνα τετοια events καποια στιγμη...!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταρχήν περαστικά. Ελπίζω να είσαι καλύτερα. Το review πολύ ενημερωτικό. Η εταιρεία αυτή φαίνεται τον τελευταίο καιρό να προωθεί πολύ τα προϊόντα της. Πολύ έξυπνο που στέλνουν προϊόντα σε "beauty gurus". Και να σου πω την αλήθεια όλες οι κοπέλες λένε τα καλύτερα, οπότε σκέφτομαι σοβαρά όταν τελειώσουν κάποια καλλυντικά μου να τη δοκιμάσω. Έχω δει στο site πολύ όμορφα πραγματάκια και -15% μια χαρά ακούγεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mariza Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου,ειμαι καλυτερα σημερα!
    Ειναι πραγματι μια εταρια με ποιοτικα προιοντα και θα συμφωνησω στον χαρακτηρισμο ''εξυπνο'' :)
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Υ Ειναι πραγματικα φανταστικο! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα i looove κραγιόν...θεϊκό φαίνεται!!!!!μα γίνεται να έχουν κατάστημα στην Θεσσαλονίκη και να μην έχουν στην Αθήνα;;;;.....!!!!!!!!!!!!!!
    thx για το review!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 'Αρτεμη και από μένα περαστικά. Ωραία τα προϊόντα και ειδικά το κραγιόν, αλλά εμένα μου άρεσε πολύ και το μανό σου, πολύ ωραίο χρώμα. Θα μας πεις ποιο είναι; Πολλά φιλιά Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @makeupbymarias Kαι ειναι!!
    Ναι,ακουγεται λιγο περιεργο ε? Ελπιζω να εχουν συντομα κ Αθηνα..Μεχρι τοτε υπαρχει κ το e-shop..
    Και εγω σ'ευχαριστω για το σχολιο :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @KATERINA Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου!! Το μανο αυτο ειναι απο την μαρκα ΑΝΝΙΕ το νουμερο δεν το θυμαμαι..Το ειχα παρει σε 1euro shop.. Αν πιστευεις οτι μπορεις να το βρεις να βρω το νουμερο..Αλλιως εχω ενα dupe απο ELF :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Miazoun ola poli wrea ala i times einai ligo akrives ala edaksi ama tairiazei me tin timi i piotita !! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το κραγιόν φαίνεται πολύ ωραίο!
    είχα δεί ότι έκαναν κάποια еvent με make up artist που πρόσφεραν δωρεαν μακιγιάζ αλλα δεν είχα την ευκαιρία να το επισκεφτώ...η ποιότητα των προιοντων φαίνεται πολύ καλη, θα ρίξω μια ματια όποτε έχω καιρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @glittermeup Nai sigoura oi times den einai oi pio prosites,alla an analogistoume oti einai epaggelmatika proionta,syn thn posothta p.x sthn skia,akougetai pio logiki.. :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Daphne Ειναι πραγματι! :)
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραια στημμενο το ποστ σου!μμ τα μπλε με δυσκολευουν και δεν τα τολμαω!αλλα το highlight και εννοειται το κραγιο θα τα χρησιμοποιουσα εχει οντως τελειο χρωμα!ειδικα για βραδινη εμφανιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Artemaki mou poly kalo to review pou ekanes opws k to video sou!!! Otan omws eida tis times me epiasan ta gelia...h mac otan kanei to 25% einai pio fthini!
    Auto to xrwma sto kragion to latreuw panw suo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Kερασία Εχεις ενα δικιο Κερασια μου,δεν λεω...Αλλα το κραγιον ειδικα τα αξιζει τα λεφτα του,για μενα..και η σκια ειναι τεραστια 3πλη απο της Mac,ασχετα βεβαια που το συγκεκριμενο χρωμα δεν ειναι ενα που εγω θα χρησιμοποιω καθε μερα ας πουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ αυτή η Il Makiage!!! Είναι κέντρο και πρέπει να κατέβω μια φορά μόνο για αυτή!!! Το pigment τέλειο χρώμα έχω ένα αντίστοιχο της Mac που του μοιάζει πολύ!!! Επίσης πολλά Like στο κραγιόν!!!Κούκλα ας always!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το κραγιόν φαίνεται τέλειο!! Να σου πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει ποτέ προιόν της εταιρίας και θα με ενδιέφερε να το ψάξω!
    Τα reviews είναι πολύ χρήσιμα για μας,αλλά η άποψη μου είναι ότι μπορεί σε κάποια κοπέλα ένα προιόν να μην αρέσει καθόλου και κάποια άλλη να πει τα καλύτερα! Είναι δηλαδή κάπως προσωπική προσέγγιση αλλά φυσικά, πάντα χρήσιμη!!

    Έσύ φυσικά όπως πάντα μια κούκλα και τα μαλλιά σου πάνε πολύ μαζεμένα!!

    Καλή συνέχεια όμορφη!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Demi Α εισαι κ τυχερη! Εμεις απο δω δεν μπορουμε να τα δουμε απο κοντα..
    Σ'ευχαριστω πολυ!! <3
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου!!
    Ακριβως οπως το ειπες..Ενα προιον μπορει να μην ταιριαζει-αρεσει καθολου σε μια κοπελα κ μια αλλη να το λατρεψει αμεσως!
    Για αυτο προσπαθησα να πω για τις γενικες ιδιοτητες των προιοντων :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. afto to xroma kragion prin apo xronia oute kan tha to aggiza. to theorousa kitsato eno tora exo 4. poli omorfo. den exo dokimasei tin marka. an exoun kala taxidromika tha dokimaso...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @λειντι ντι Λοιπον το ιδιο ακριβως κ εγω!! Εβλεπα τοσο εντονα χρωματα κ ετσι ''αμαν,τι κιτσατο χρωμα!!'' Σημερα βεβαια σαν κ εσενα κ εγω,εχω 3-4 τετοια..!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς μου Noμιζω πως συμφωνουμε ολες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Sou paei teleia to kragion!Me kaneis na 8elw na agorasw pragmata agaphth...De thn h3era kan th marka kai yaxouleuw to site ths edw k kana 10lepto afou eida to video sou!
    Filakia polla polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Ria S'eyxaristw poly,poly!! :)
    Nai,exei k poikilia!!
    Polla filia! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το κραγιόν μου αρέσει πιο πολύ απ' όλα και φαίνεται πραγματικά καλής ποιότητας. Πολύ καλό το review σου και σου πάει πολύ αυτό το μακιγιάζ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Arietta Σ'ευχαριστω πολυ Αριεττα μου :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. φαινονται πολυ ωραια!!!
    ειδικα το κραγιον δεν γνωριζα την εταιρια μπηκα στη σελιδα τους για να δω...

    καλο σ.κ φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @caramellitsa Καλο Σ/Κ γλυκια μου!
    Πολλα φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. i love the colour of your lipstick..i think i'll bye it!! thanx for sharing!!<3

    ''mystickland.blogspot.com''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ποσο πιο απιστευτο blog?
    Ποσο πιο απιστευτα video?
    Μπραβο!
    τα προιοντα φαινονται πολυ καλα, οντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @GBMCM Ωωω με κολακευεις απιστευτα!!!
    Σ'ευχαριστω! :) <3
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Such a great Post ! Thank you so much.

    Love S.

    http://secretfashionlove.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή