Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

Μάσκα προσώπου για συρρίκνωση πόρων,ρύθμιση λιπαρότητας κ λάμψη!

Ποσες απο εσας εχετε προβλημα με μεγαλους εμφανεις πορους στο προσωπο σας?

Ναι,εχω κ εγω!

Σε γενικες γραμμες,το δερμα μου ειναι λιπαρο με ταση για ακμη να το πω? Απλως εμφανιζει 3-4 σπυρακια τον μηνα..

Το χειροτερο μου ειναι η ρυθμιση της λιπαροτητας κ οι μεγαλοι ανοιχτοι ποροι στα μαγουλα,κυριως στα ζυγωματικα..
Δυστυχως μεχρι τωρα καποιο τροπο για να τους εξαλειψω πληρως δεν εχω βρει..

Εχω ομως μερικους τροπους για να συρρικνωθουν καπως αλλα κ πολυ για καποιες ωρες ομως μονο..

Τελευταια πειραματιζομαι πολυ με μασκες που μπορεις να φτιαξεις με φυσικα προιοντα,φρουτα κλπ.

Διαβασα πριν 2-3 μηνες οτι το ασπραδι του αυγου ειναι τελειο για συρρικνωση των πορων  (συν του οτι το προτεινε η κ μαμα) κ φυσικα εσπευσα να το δοκιμασω!

Και ναι,οντως δουλευει!



Πως το κανετε?
Παιρνετε ενα ασπραδι αυγου, το χτυπατε σε ενα πιατο-μπολ μεχρι να αφρισει,(οχι απ΄το κακο του! :P) οχι να γινει μαρεγκα.

Το απλωνεται σε καθαρο προσωπο,αποφευγωντας παντα την περιοχη των ματιων κ των χειλιων.
Αφηνετε μεχρι να στεγνωσει κ να νιωσετε το τραβηγμα,κανει συνηθως 15-20 λεπτα.
Επειτα ξεπλενετε κ αν θελετε ξαναπλενετε το προσωπο σας,εγω το κανω γιατι δεν ειμαι μεγαλη φαν της μυρωδιας του αυγου!

Μετα την πρωτη φορα,εκατσα κ παρατηρησα το προσωπο μου,οι ποροι ειχαν συρρικνωθει κατα πολυ,ενιωθα το δερμα μου λειο,σφιχτο κ πιο λαμπερο!
Τελεια αποτελεσματα σας λεω!
Το δοκιμασα κ στην μαμα μου κ πραγματικα ειναι σαν να κανει ενα μικρο λιφτινγκ να το πω??

Παρατηρησα επισης οτι την επομενη μερα η λιπαροτητα ειχε μειωθει καπως..

Ελπιζω να δοκιμασετε κ εσεις αυτη την απλουστατη μασκα,νομιζω πως θα σας εκπληξει! (Αν εχετε θεμα με το αυγο βεβαια ή πολυ ξηρο δερμα,τοτε δεν την συνιστω)
Πολλες φορες τα πιο απλα κ τα πιο φυσικα υλικα ειναι καλυτερα σε πολλα επιπεδα για την επιδερμιδα μας!

Εσεις εχετε να μου προτεινετε μασκες ομορφιας με φυσικα υλικα?
Θα ακολουθησουν κ αλλα τετοια ποστ :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη

13 σχόλια:

  1. Το θυμάμαι που το είχα δει σε ένα βίντεο της Kandee Johnson, κι εγώ έχω θέμα με τους πόρους αλλά δεν αντέχω τη μυρωδιά του αυγού... Τόσο που μου'ρχεται να κάνω εμετό! Μάλλον θα επενδύσω σε κανένα καλό προϊόν για σμίκρυνση πόρων, δε γίνεται αλλιώς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. dineis allo noima stin ekfrasi mas pirane me ta avga. tha to dokimaso...gia porous sta megali exo kai ego. evaza ena tis l/oreal proion arketa kalo tis seiras dermagenesis. kalo alla akrivo gia tin posotita.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω χρησιμοποιώ την ίδια μάσκα, αλλά βάζω και μερικές σταγόνες λεμόνι, μέσα..Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς..Κάνει το πρόσωπο λαμπερό και το λευκαίνει απίστευτα..Είναι ιδανική μάσκα,για να την εφαρμόσεις πρίν απο μια σημαντική έξοδο..just perfect<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχουμε ακριβώς τον ίδιο τύπο προσώπου!! Μου κέντρισε το ενδιαφέρον η μάσκα αυτή αλλά η μυρωδιά φεύγει εύκολα?? Όσο να πεις αυγό είναι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μάσκα αυτή είναι, νομίζω, το μυστικό κάθε κοκέτας! Κ εγώ θυμάμαι απο τόσο δα μικρούλα κάθε Κυριακή τη μητέρα μου να χτυπάει έναν κρόκο, να την απλώνει και να μην μας μιλάει για να μη σπάσει η μάσκα. Τότε την πείραζα, για να γελάσει. Τώρα που μεγάλωσα κ κατάλαβα, της έχω κλέψει το μυστικό.Όχι μόνο συρρικνωνει τους πόρους, αλλά είναι ένα ωραιότατο λίφτινγκ, ανώδυνο και τζαμπέ!Τσίτα το δερματάκι μετά, και λαμπερό!Σαν μωρού!
    Για τη μυρωδιά, να σας πω ότι φεύγει εύκολα.Επίσης την έντονη μυρωδιά της αυγουλίλας την αφήνει ο κρόκος κ όχι το ασπράδι.
    Τον κρόκο μην τον πετάξετε! Ή ομελέτα ή με 2-3 σταγόνες ελαιόλαδο και μάσκα μαλλιών για θρέψη κ λάμψη. Απλώστε τη μόνο στις άκρες! Εδώ η αυγουλίλα φεύγει δύσκολα, γι'αυτό μην την κάνετε πριν την έξοδο σας. Κ καλόοοοοο λούσιμο μετά!
    Αρτεμάκι, αν ξέρεις κ άλλα μυστικά, τα περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλεια πάω να τη κάνω!!! χεχεχεχεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 8a tin kanw molis vrw auga!!!!exei tetoio apotelesma kai den 8a to dokimasw????pasxw kai egw apo megaaaalous porous...katalavaineis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ax nai to eixa diavasei kapou!! malista to aspradi logw twn prwteinwn poy periexei k idiaitera tis alvouminis, einai kati san stigmiaio face lift! Vevaia feugei! Mia theia mou, megali se ilikia, evaze ligo aspradi sta simeia poy eixe ritides k meta xwris na to vgalei evaze to ugro foundation. Entaksei emoiaze 15 xronia neoteri :P Vevaia meta apo kamposes wres thelei ksevgalma :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο τιτλος θα μπορουσε πολυ ευκολα να ηταν μασκα για τον Γιωργη xD :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρησιμοποιει κι εγω την ιδια αλλα με λεμονι και , κανω το αλλο καθεμερινα πρωι και βραδυ μετα απο το καθιερωμενο καθαρισμο χρισημοποιω λεμονι με το βαμβακι να καθαρισω τα υποληματα αν και τσουζει παρα πολυ στην αρχη ειναι πολυ καλο γιατι προλαβαινει τα σπυρια και σκοτωνει τα μικροβια και σου αφηνει ενα λαμπερο δερμα χωρις σπυρια κ ληπαροτητα.
    Merry Christmas
    http://distinguisheddiva.blogspot.com/
    ΥΓ: Πολυ ωραιο το μπλογ σου am following :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παλιό το ποστ αλλά έχω μια συμβουλή για εσάς που δεν αντέχετε τη μυρωδιά του αυγού. Μπορείτε να προσθέσετε μία βανίλια (ξέρετε, αυτή για τα γλυκά, όχι το υποβρύχιο ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή