Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Fall Trend : Μονοχρωματικό μακιγιάζ σε τόνους του πορτοκαλί..

Γεια σας αγαπημενες μου!

Μου λειψατε πολυ! Δεν εχω δικαιολογιες για την απουσια μου..Ειναι που ειμαι ολιγον τι κυκλοθυμικη κ ορισμενες φορες πρεπει  να μου λειψει κατι για να αρχισω να το κανω παλι,ε λοιπον μου ελειψε το blogging!

Πως περνατε εσεις? Εχω μπουχτισει να ακουω λεξεις οπως : 6η δοση,δημοψηφισμα,εκλογες κ.α. Εννοειται πως δεν βλεπω καθολου τηλεοραση,αλλα δυστυχως την ακουω που κ που λογω του μπαμπα κ της αθλιας ηχομονωσης στο σπιτι! Pffff....

Ας αφησουμε ομως αυτα τα δυσαρεστα κ ας παμε σε κατι πιο χαρουμενο!

Μονοχρωματικο μακιγιαζ...Οταν το ακουσα για πρωτη φορα ομολογω οτι δεν πολυενθουσιαστηκα αλλα μετα ειδα ενα σχετικο βιντεο της Lisa Eldridge στο YouTube κ αλλαξα γνωμη! Αυτη η γυναικα ειναι απο τις πιο καταπληκτικοτερες makeup artists στον πλανητη,χωρις υπερβολες!

Αποφασισα λοιπον να τραβηξω ενα βιντεακι σημερα αν κ το ειχα δοκιμασει πολλες φορες.. Μην με ρωτησετε που πηγα μετα γιατι θα σκασετε στα γελια με την απαντηση..Καλα αφου επιμενετε θα σας πω! Στην λαικη!!! LOL ετσι??

(Εδω ενα σχετικο αρθρο που εγραψα για το beautybazaar http://www.beautybazaar.gr/magazine/2011/11/01/ )

Τελος παντων νιωθω οτι σας κουρασα,αλλα οπως προειπα,μου λειψατε!!!

Οριστε μια φωτο του μακιγιαζ,αν κ στην πραγματικοτητα αυτη η σκια ειναι υπεροχη,η καμερα την υπεραδικει!!

Σας ειχα προειδοποιησει οτι μ'αρεσει να φοραω χρωματα κ τον χειμωνα :P


ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ :

Rimmel lasting finish
Maybelline Dream Matte powder
Elf Contouring blush & bronzer duo
Bourjois blush
Jordana eye primer
Wet'n'Wild single eyeshadow in Penny
Wet'n'Wild eyeshadow palette in Vanity
Unknown brand mascara
Nivea lipstick in 59 Orange Flash


Πως σας φαινεται λοιπον? Θα δοκιμασετε καποιο παρομοιο μακιγιαζ? Δεν εννοω απαραιτητα σε πορτοκαλι τονους,ισως σε ροζ,μπρονζε κλπ..
Α,κατι που θα 'θελα απο σας,να μου στειλετε φωτογραφιες με μακιγιαζ που σας αρεσα,να παιρνω ιδεες!! Το email μου μπορειτε να το βρειτε στα δεξια σας ή στην About me σελιδα :)
 Αυτα τα λιγα για σημερα! Θα τα πουμε συντομα!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

33 σχόλια:

  1. Ουυυυ πέτυχες το matchy makeup της Lisa Eldridge? Τώρα θέλω κι εγώ να το δοκιμάσω! Βλέπω ότι η συγκ. σκιά δείχνει πιο πορτοκαλί δίπλα στο matte contouring από τη wetnwild σκιά. Καλό τρικ. Έχω κι εγώ μια rusty σκιά από το Body Shop που δεν την έχω φορέσει ποτέ, ευκαιρία να την ξεθάψω... Ωραία ωραία, θα κάνω ένα browsing και θα σου στείλω φωτό για έμπνευση! Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύυυ ωραίο!! Σου πάει πολύ!! Ειδικά σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο κραγιόν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου πάει πολύ το χρώμα!!!Ψηφίζω και εγώ χρώμα στο χειμώνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εμένα μου αρέσει να φοράω χρώματα στο μακιγιάζ μου το χειμώνα..το συγκεκριμένο σου πάει πολύ..super..μπράβο!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία χρωματα και σου πάνε!! μου αρεσε πολύ σαν ιδέα το συγκεκριμένο μακιγιάζ, θα το δοκιμάσω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρευω τις πορτοκαλί σκιές!!! Ειναι οι αγαπημένες μου!! Αντε αυριο να δω επιτελους και το βιντεο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο, σου πάει πολύ. Νομίζω ότι θα το δοκίμαζα,όχι σε πορτοκαλί γιατί με δείχνει χλωμή αλλά σε μωβ ή ροζ σίγουρα,ίσως και μπρονζέ. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Artemaki....apo ta top pou exeis kanei koritsi mou kai sou paei suuuuperrrrr!!!!
    mas ebales se proklhsh.....xmmmmm!!!
    filia kouklitsa!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Your makeup is so beautiful! I'm glad to see a post from you!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν και δεν είναι από τις αγαπημένες μου τάσεις το μονοχρωματικό το απέδωσες ωραία και η σκιά πρέπει να είναι υπέροχη. Οκ για τις φωτό, θα το έχουμε υπόψιν. :) Αλήθεια το τραγουδάκι στην αρχή ποιο είναι? Το λάτρεψα. Μου θυμίζει κάτι από ταινία νομίζω, χωρίς να είμαι βέβαιη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @cbsg5861 Καλα δεν φτανω ουτε στο δαχτυλακι της! Χαιρομαι ομως που σε ενεπνευσα να χρησιμοποιησεις μια ξεχασμενη σκια!
    Πολλα φιλια!!

    @Jenny Σ'ευχαριστω πολυ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Selehna Σ'ευχαριστω πολυ,πολυ! Χαιρομαι που δεν ειμαι η μονη! :) xx

    @myStickland Σ'ευχαριστω πολυ!! Ε μα πρεπει καπως να ''χρωματιζουμε΄΄ τον μουντο χειμωνα :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Daphne Πολυ χαιρομαι! Σ'ευχαριστω πολυ!! :)
    xx

    @Κερασία Τελεια!!! Εγω δεν τις ειχα σε μεγαλη εκτιμηση αλλα αρχιζω να αλλαζω γνωμη xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Δεσποινα Σ'ευχαριστω πολυ!! Μμμ το μωβ με ιντριγκαρε...Λες να το δοκιμασω?? Φιλια!

    @Danielitsa Ωωω σ'ευχαριστω παρα πολυ κουκλιτσα μου!!! Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Vintage Makeup Aww thank you so much my dear! :) xx

    @Mariza Σ'ευχαριστω πολυ Μαριζα μου! Ισως αν το δοκιμαζες σε πιο safe μπρονζε αποχρωσεις να σου αρεσε..Σου εστειλα το τραγουδακι :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. sou vgike teleio - deixneis freskia kai ksekourasti. isos na tairiazei perissotero se kastanes me kastana matia? den ksero...emena pantos den mou paei to portokali. tonizei tin xlomada mou. pantos einai MEGA trend tou kalokairiou i portokali skia. toulaxiston kseris oti tha sou pigainei (ton fronimon ta paidia...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το αποτελεσμα ειναι πολυ ωραιο!
    ειμαι καινουρια follower!
    αμα θες ακολουθεις το blog μου!
    φιλια!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @λειντι ντι Σ'ευχαριστω Λαιδη μου! Ααα κοιτα να δεις που δεν το ηξερα! :)

    @Miss Starshiny Σ'ευχαριστω! Σε επισκεπτομαι αμεσα :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. super το μακιγιάζ! σου πάει φανταστικά!και η σκιά κ το κραγιόν πολύ ωραία.βέβαια ήμουν πάντα λάτρης του μονοχρωματικού μακιγιάζ, ειδικά σε ροζ αποχρώσεις, οπότε μου αρέσει σε όλους τους συνδυασμούς, εκτός από τα πολύ σκούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. koukla! s pigenei apisteuta! :D k egw otan den exw polu xrono h' polla kalluntika ekeini t stigmi me swzei auti i texniki! ;)


    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. geia sou!! kai go eixa poly douleia autes tis meres kai den mpika na do ti kaneis kai pos eisai!
    elpizo na me sigoxreseis:p
    panta auto to portokali to fovomoun,ok to bronze einai to agapimeno mu opos kai to xrisafi alla to protokali oxi toso, tora pu to vlepo se sena maresei poly autos o tonos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @alexandra @FashionSugarBubbles @Fashionable Rose Sas eyxaristw para poly koritsia!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εισαι θεα κοριτσι μου οτι και να βαλεις! Μουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πάρα πολύ όμορφο!!
    εγω το μπρόνζερ της ελφ δεν μπορώ να το απλώσω με τίποτα. ισως φταίει το πινελάκι
    πολύ όμορφο τουτόριαλ!
    με εμπνέεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ε λοιπον δεν το ειχα σκεφτει αυτο το χρωμα για φθινοπωρινο μακιγιαζ..πολυ ωραια ιδεα μου εδωσες!!!θα το δοιμασω σε καποια εξοδο μου συντομα!!φιλακια πολλααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Christina <3 <3 <3 xxx

    @euapap Σ'ευχαριστω πολυ!!! :)

    @caraellitsa Τελεια :) Σ'ευχαριστω!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως φοραμε χρωματα κ το χειμωνα ειτε σε make-up ειτε σε ρουχα >< το make-up σου ειναι για ακομη μια φορα τελειο και τα προιοντα επισης :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχη!!! Δείχνει τέλεια πάνω σου!!! =)xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @GBMCM Σ'ευχαριστω πολυ,πολυ!! :)

    @Argyrousa Μerci! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Just stunning!! Αρτεμάκι το πέτυχες μπράβο σου που το δοκίμασες τόσο φρέσκο και καθόλου βαρετό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Demi Σ'ευχαριστω πολυ Ντεμη μου!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you! :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή