Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

Αγαπημένα προϊόντα του 2011!

Hello beauties!!

Τι κανετε?

Ελπιζω να ειστε ολες καλα κ να ετοιμαζεστε για τα Χριστουγεννα :)
Μπορει οι καιροι να ειναι δυσκολοι για ολους αλλα παντα υπαρχουν λογοι για να χαμογελαμε,μικροι κ μεγαλοι..!

Στο σημερινο βιντεακι σας δειχνω τα αγαπημενα μου προιοντα για το 2011..Αν κ ξεχασα καποια,δεν πειραζει,γιατι αυτο το βιντεο ειναι ηδη πολυ μεγαλο!
Συγχωρεστε μου λοιπον την διαρκεια του βιντεο καθως κ το οτι ειμαι εντελως αισχος :P Βαριομουν τρομερα να μακιγιαριστω.. Αλλα μην νομιζετε,σπανια βαφομαι,αν κ δυσκολα το πιστευει κανεις διαβαζοντας το μπλογκ μου..


Σας αφηνω λοιπον κ θα τα πουμε συντομα!!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

18 σχόλια:

  1. Υπέροχο βιντέακι :)
    Όλα είναι ένα και ένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ καλες επιλογες συμφωνω!!χιχιχι ενταξει γελασα πολυ με το σχολιο σου οτι δεν βαφεσαι κλπ οντως δεν το περιμενα να εχεις ενα ομορφο σ/κ καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Άρτεμη! Καλά, το ευχαριστήθηκα το μεγάααλο βιντεάκι ;)

    Θέλω να δοκιμάσω πολλά από τα αγαπημένα σου που μας δείχνεις: το lip gloss της Elf, το Revlon Colorstay, την παλέτα Wet&Wild και το ροδόνερο! Κι έχω ξεχάσει τα υπόλοιπα μισά, φαντάσου... Συμφωνώ απόλυτα για τα πολύ-πολύ έντονα κραγιόν όπως αυτό το Il-Makiage, κάνουν τη διαφορά στο μακιγιάζ και είναι μια πολύ καλή επένδυση! Καλά Χριστούγεννα και σε σένα κούκλα μου!!!

    xx xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Love love love all favorites videos! Να κάνεις πιο συχνά. Παίρνουμε ιδέες, χεχε.
    Μιας και ρώτησες για αγαπημένα δικά μας για το 2011 αν έπρεπε να διαλέξω ένα μόνο θα ήταν ένα silver shampoo (δε θυμάμαι μάρκα τώρα και δεν είμαι σπίτι) για τις καστανομελί μου αντάγειες. Με το που το χρησιμοποιούσα καθάριζε η κιτρινίλα κι όλοι με ρωτήσουν πότε φρέσκαρα το χρώμα μου. Μαγικόοοοοοο. Χρησιμοποίησα επίσης "μετά μανίας" ένα λαδάκι μαλλιών της Orofluido και το tinted lip balm του Korres. Φιλάκια πολλά.
    ΥΓ: Αγόρασα χτες το ροδόνερο που προτείνεις και άρεσε πολύ και σ'εμένα και στην αδελφή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο βιντεάκι και πολύ οικονομικές επιλογές... Να περάσεις καλές γιορτές κουκλίτσα μου, ότι καλύτερο για την νέα χρονιά!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οντως τα αγαπημενα σου ειναι πολυ cool προϊόντα και οικονομικα σχεδον ολα...well done... ευχομαι το 2012 να βρεις πολλά αγαπημένα πράγματα/πρόσωπα...

    merry xmas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Vintage Makeup Thank you so much,you always so sweet to me :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @caramellitsa Μα ειναι η αληθεια :P
    Πολλα φιλια!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @cbsg5861 Ευη,ξερεις οτι αγαπω τα σχολια σου!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Mariza Χαιρομαι που σ'αρεσουν τετοια βιντεο,πρεπει να κανω πιο συχνα.. :)
    Τοσο καιρο θελω να δοκιμασω τα tinted lip balm του Κορρε..
    Tελεια!! Εκτος απο το υπεροχο αρωμα του ροδου ειναι κ πολυ ωφελιμο για την επιδερμιδα.
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @makeupbymarias Oh thank you!! :) Ευχομαι να περασεις υπεροχα στις γιορτες!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Σε υπερευχαριστω γλυκια μου Σταχτοπουτα! Ευχομαι τα καλυτερα κ σε σενα :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. wraio video k wrees epiloges! kales giortes kouklitsa mou!

    xoxo

    ~Fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ροδόνερο θα το πάρω σίγουρα. Είναι πολύ ωραία συμβουλή, και, γενικά, πολύ όμορφο (και προσγειωμένο, όσον αφορά τις τιμές) βίντεο. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. geia s,an 8eleis mporeis na episkefteis to blog mas edw
    http://s4sisterstyle.blogspot.com
    8a xaroume na se doume!

    ΑπάντησηΔιαγραφή