Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Glamorous εορταστικό μακιγιάζ και μπούκλες..

Hello beauties!

Καλη εβδομαδα ευχομαι σε ολες! :) 

Χθες λοιπον,που ειχε μια ωραια μερα οπως κ σημερα,εκατσα κ τραβηξα επιτελους ενα βιντεακι με εορταστικο μακιγιαζ.. Εμπνευστηκα απο την παρακατω φανταστικη φωτογραφια της Megan Fox.. Η φωτογραφια αυτη ειναι για την τελευταια εορταστικη συλλογη των καλλυντικων Giorgio Armani.. 

Δεν εχω δοκιμασει κανενα καλλυντικο απο την συγκεκριμενη μαρκα αλλα πραγματικα ανυπομονω να το κανω! Εχω ακουσει τα καλυτεροτερα για την ποιοτητα τους..Ναι ξερω η τιμες τους ειναι ολιγον απαγορευτικες για πολλες απο εμας,αλλα μια στο τοσο μπορουμε να κακομαθαινουμε τον εαυτο μας ε? Και τα Χριστουγεννα ειναι ισως μια καλη ευκαιρια!

Βλεποντας την συλλογη θελω πααααρα πολυ να δοκιμασω τις σκιες Eyes to kill και τα lip glosses! Δεν φαινονται υπεροχα??? Εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες στην temptalia.



Παμε λοιπον στην δικη μου εκδοχη..Δεν ειναι μια πιστη αντιγραφη του μακιγιαζ,απλως εμπνευστηκα απο την παραπανω φωτογραφια,για αυτο μην  πυροβολειτε! :P



ΤΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:

Ingrid Cosmetics primer base
Revlon Colorstay in 150 buff
Nyx concealer in a jar
E.L.F Healthy Glow Bronzing Powder in Matte Bronze
Maybelline Dream matte powder
W7 Tea tree concealer
Jordana eye primer
Nyx Ultra Pearl mania in silver
Unknown e/s palette
Wet'n'Wild color icon e/s palette in greed
Unknown black mascara
Maybelline Define a line black pencil
Amuse Ultra fine lip liner in Natural
E.L.F Lipstick in Posh
Jordana Lipstick in Scarlet Red


Πως σας φαινεται λοιπον? Θα δοκιμαζατε ενα τετοιο μακιγιαζ? Προσωπικα σκεφτομαι να το φορεσω τα Χριστουγεννα :)
Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

14 σχόλια:

  1. Άσε βρε Άρτεμη, έχω βάλει κι εγώ στο μάτι τις σκιές Eyes to Kill και το βλέπω, κάποια στιγμή δε θα κρατηθώ και θα τσιμπήσω καμία! Πολύ όμορφο το μακιγιάζ σου, πάνω που αγόρασα το Russian Red της Mac και έψαχνα να βρω τρόπο για να το φορέσω! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο μακιγιάζ- και μαλλί! Λατρεύω το κραγιόν! Θα είναι τέλειο στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κούκλα όπως πάντα Άρτεμη!!! Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. θα την αξιοποιήσω για Χριστούγεννα!!!=)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Latreuw tn Megan! einai Thea!! polu kalo xristougenniatiko makigiaz! :)

    xx
    -Jiana

    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. teleio kai poly xristougenniatiko videaki! eimai sigouri oti tha einai teleio gia ta xristougenna!! sou pigenoun poly i mpouklitses pantos! to primer to pires apo to internet?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας υπερευχαριστω κοριτσια για τα καλα σας λογια! <3

    @Fashionable Rose Apo ta Hondos to phra :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ ωραίο!!!!!!!!!
    Και εσύ κούκλα με τις μπούκλες,σου πάνε!!!
    Θα το δοκίμαζα γιατί όχι?!...Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σκέφτομαι κι εγώ για τα Χριστούγεννα είναι μια καλή επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κατάλληλο για Christmas....μια χαρα!! many thanks always helpful!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συγχαρητηρια για την προσπαθεια σου Αρτεμη!μεσα σε 2 μερες ειδα ολα τα videos ...συνεχισε ,σε παρακολουθω!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου άρεσε γιατί είναι πολύ φωτεινό κ καθόλου βαρύ ο συνδυασμός ασημί με κόκκινο είναι επίφοβος κ διάλεξες σωστές αποχρώσεις!!! Πειράζει που μου αρέσεις περισσότερο με ίσια μαλλάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο και εορταστικό μακιγιάζ..Συγχαρητήρια για το blog σου..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου που μόλις το έφτιαξα.. http://mylovelybeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή