Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Review : Garnier BB Cream!

Hello beautiful ladies!

Επιτελους βρισκω λιγο χρονο να κατσω να γραψω αυτο το ποστ.. Αυτη η βδομαδα ηταν λιγο τρελη!

Παμε ομως στο θεμα μας!
Με εχετε ξαναδει να χρησιμοποιω BB Cream στο παρελθον.. Απο τοτε που εμαθα για αυτες ηθελα να δοκιμασω οσες περισσοτερες γινεται.. 
Ας δουμε λιγο,απο που προηλθε αυτη η ''θαυματουργη'' κρεμα..

Την δεκαετια του '50 ο Dr Christine Schrammek,δημιουργησε μια αλοιφη για να θεραπευει,να λιαινει κ να προστατευει την επιδερμιδα των ασθενων του μετα απο διαφορες επεμβασεις,μερικα χρονια μετα λανσαρε την πρωτη BB Cream..

Το 2006 το κοινο στην Νοτια Κορεα εμαθε οτι το αψεγαδιαστο δερμα των εγχωριων σταρ δεν οφειλοταν μονο στα καλα τους γονιδια αλλα στις BB Cream,εννοειται πως μετα απο αυτο καθε γυναικα ηθελε να δοκιμασει τις εν λογω κρεμες!

Η BB Cream λοιπον,εφτασε επιτελους κ στην Ελλαδα απο την Garnier.

Ειχα την τυχη να την δοκιμασω πριν ακομα κυκλοφορησει,για να μπορεσω ασφαλως να σας πω την αποψη μου.



Καντε κλικ για να δειτε τις εικονες μεγαλυτερες :)

Τι παρατηρησα αφου την δοκιμασα για 5 συνεχομενες μερες? (Σημειωστε πως εχω λιπαρη επιδερμιδα και πως χρησιμοποιω την αποχρωση 02-Light)

Η συσταση ειναι πολυ ελαφρια,απλωνεται πανευκολα..Για λιγη περισσοτερη καλυψη χρησιμοποιω πινελο (Ασφαλως μπορειτε να χρησιμοποιησετε κ τα δαχτυλα σας) Το τελειωμα που αφηνει ειναι πολυ φυσικο κ σιγουρα οχι ματ..

Η καλυψη γενικα,οπως λεει κ η εταιρια,ειναι ελαφρια.. Αν εχετε πολλα να καλυψετε τοτε συνιστω να προσθεσετε κ το υγρο make up σας απο πανω..

Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο απ'ολα ειναι οτι ενιωθα το δερμα μου πραγματι πιο απαλο κ πολυ ενυδατωμενο χωρις να αισθανομαι οτι η κρεμα ειναι βαρια οπως π.χ καποια foundations.
Κατι που μου αρεσε σχεδον ακομα περισσοτερο,ειναι οτι εκανε την επιδερμιδα του προσωπου μου πιο ομοιομορφη,πιο λαμπερη ενω ειδα τους πορους στα μαγουλα μου να συρρικνωνονται! Λειτουργει δηλαδη κ ως primer :) (Για το θεμα των ρυτιδων δεν μπορω να αποφανθω προσωπικα αλλα στην μητερα μου αρεσε πολυ το αποτελεσμα)

Οσον αφορα την διαρκεια, (επειδη οπως ειπα εχω λιπαρο δερμα,σταθεροποιω την κρεμα με μια ελαφρια πουδρα) για μενα διαρκει περιπου 5-6 ωρες χωρις να εμφανιζεται η ενοχλητικη γυαλαδα.. Μετα πρεπει να χρησιμοποιησω ξανα πουδρα.. Οποτε δεν μπορω να πω οτι βοηθαει στην ρυθμιση της λιπαροτητας αν κ φυσικα δεν ισχυριζεται κατι τετοιο.. (Aγαπητη Garnier σε παρακαλω να δημιουργησεις μια BB Cream να μας βοηθησεις λιγακι :P)

Να μην ξεχασω ασφαλως οτι περιεχει δεικτη προστασιας 15,παρα πολυ σημαντικο το αντηλιακο ακομα κ τον χειμωνα για εμας εδω στην Ελλαδα! (Αλλη μια προταση αγαπητη Garnier,θελουμε μεγαλυτερο δεικτη προσταστιας για το καλοκαιρι :) )

Σε γενικες γραμμες,ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη με την BB Cream και ειμαι πολυ χαρουμενη που επιτελους ηρθε στην Ελλαδα κ μαλιστα σε μια προσιτη τιμη :) (Κυκλοφορει σημερα στα Hondos Center για ολο τον Δεκεμβριο κ μετα σε καθε σημειο πωλησης Garnier στην τιμη των 9.99ευρω! Εκτος απο την αποχρωση που χρησιμοποιω εγω,κυκλοφορει κ στην αποχρωση 03-Medium)

 Αυτη λοιπον ειναι η δικια μου αποψη για την νεα πρωτοποριακη κρεμα της Garnier!
Η δικη σας ποια ειναι? Την εχετε δοκιμασει μηπως? Θα την δοκιμασετε?

Να εχετε ενα υπεροχο Σ/Κ!!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

P.S Tην κρεμα μου την εστειλε η εταιρια με σκοπο να πω την ειλικρινη μου αποψη για αυτην. Δεν πληρωθηκα με οποιονδηποτε τροπο. Παντα μα παντα θα λεω την ειλικρινη μου αποψη :)

16 σχόλια:

  1. ανυπομονώ να την δοκιμάσω και εγώ...τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τη δοκιμάσω σίγουρα!Την περίμενα πώς και πως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω πάρα πολύ να την δοκιμάσω πήγα και σήμερα στα Hondos αλλά μου είπαν από Δευτέρα. Μόνο καλά σχόλια έχω ακούσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. epitelous!
    afou sou arese tha tin dokimasw sigoura! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η bb cream! Η αλήθεια είναι ότι ήμουν επιφυλακτική αρχικά αλλά με εντυπωσίασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Loipon tin forao egw tora tis teleftees meres kai boro na po oti einai ena apo ta agapimena mou . Sto thema shine pragmatika ama den valis poudra apo pano den exei toso kalo apotelesma eidika ama exeis oily skin san emena ! Para apo auto poli euxaristimeni kai me tin timi !! PS Nice review xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ax elpizw ontws na kanei kati stous porous..exw kai egw porous kratures kai 8elw na min fainontai otan aplwnw make-up...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. koritsia, to kalutero gia prin ti bb cream einai to primer, epeidi einai i fusi tous etsi, na einai perissotero enudatikes para kaluptikes. Egw auti tin periodo dokimazw tis 17 tin bb cream kai eimai kataenthousiasmeni.

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. nice review! anupomonw na tin dokimasw k egw! :D

    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να ρωτησω κατι? η bb cream είναι κ για πιο ώριμες επιδερμίδες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Άρτεμη. Mετά την πρώτη σου αναφορά για την BB Cream το καλοκαίρι αγόρασα από το E-Bay
    την Skin 79 Oriental Gold BB Cream και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Είναι ελαφριά, ενυδατική και ταυτόχρονα καλυπτική αλλά και ανάλαφρη. Σαν να μην φοράς τίποτα. Νομίζω ότι της Garnier θα είναι επίσης καλή ίσως λίγο πιο ανάλαφρη.
    Θα είναι η επόμενη που θα αγοράσω. Πολλά φιλιά. Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @euapap Στο κουτι απ'εξω γραφει οτι ειναι για ηλικιες μεχρι 40-45 :)
    Την χρησιμοποιησε κ η μαμα μου που ειναι 50+ κ της ειναι μια χαρα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ...φωτιές μου άναψες πάλι..κάποια θα πάει στα Hondos Center...(εγώ)Θέλω πάρα πολύ να την δοκιμάσω.Επιτέλους bbcream στην Ελλάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θέλω να της πάρω δώρο! είναι μια ασημί που λέει στα συστατικά ότι έχει χαβιάρι. Μήπως να'ναι για πιο ώριμες;; η δικιά μου είναι 60 αλλα με πολυ καλό ΄δερμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανυπομονώ να τη δοκιμάσω! Είναι πολύ θετικό το ότι η τιμή της είναι τόσο προσιτή και περιέχει 50 ml! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή