Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

Οι νικήτριες του διαγωνισμού!

Γεια σας!! Τι κανετε?

Ελπιζω να ειστε ολες καλα κ να περνατε τελεια :)

Σημερα λοιπον εκανα την κληρωση κ εβγαλα 5 νικητριες για τις BB Creams απο την Garnier..



Πριν γραψω τα ονοματα,να πω ενα μεγαλο ευχαριστω σε οσες-ους ελαβαν μερος!
Η συμμετοχη ηταν σιγουρα μεγαλυτερη απο οσο περιμενα.

Οταν αρχισα να μετραω τις συμμετοχες για την κληρωση,δυστυχως ειδα συμμετοχες μη εγκυρες οι οποιες δεν μετρησαν βεβαια.

Οι 5 νικητριες ειναι οι εξης:

KIKI

MissIreneGr

εύα

Crazy Bizarre Woman

Αθανασία Π.

(Η εύα και η MissIreneGr,δεν απαντησαν στα  email μου,περιμενα 2 μερες αντι για μια οπως ειχα πει ομως δεν ελαβα απαντηση...Ξαναεκανα κληρωση κ νικητριες αναδειχθηκαν οι : 

KATERINA


EleniKat )

  



Συγχαρητηρια κοριτσια!!! Σας εχω ηδη στειλει email,περιμενω απαντηση με τα στοιχεια σας μεσα σε 24 ωρες.. Αν δεν λαβω απαντηση θα κανω νεα κληρωση,για αυτο βιαστειτε!


Μην μου στενοχωριεστε οσες δεν κερδισατε.. Στο μελλον θα εχω σιγουρα κ αλλους διαγωνισμους!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

9 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στα κορίτσια. Η κρέμα είναι πολύ ωραία και αξίζει και όσες δεν την έχουν δοκιμάσει να την πάρουν. Είναι και πολύ καλό Value for money.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στα κορίτσια που κέρδισαν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ωραια που εκανες διαγωνισμο μολις 3 ημερων ειμαι και χαιρομια που σε βρηκα περνα απο το σπιτακι μου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή