Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Garnier BB cream : Review/Tutorial + Διαγωνισμος! (Κερδίστε 5 BB Creams!) [ΕΚΛΕΙΣΕ]

Hello my beautiful ladies!

Τι κανετε? Μολις γυρισα απο Ερμου! Ψωνισα μερικα πραγματακια μιας κ αρχισαν οι εκπτωσεις. Παντα ετσι κανω,πηγαινω πρωτη μερα το πρωι κ μετα οποτε ξανατυχει..

Παμε ομως στον λογο αυτου του ποστ :)
Οπως λεει κ ο τιτλος,προκειται για ενα review  κ εναν διαγωνισμο!

Εχω ξανακανει review για την BB Cream της Garnier εδώ (link) αλλα οπως λεω κ στο βιντεο,ειπα να ξανακανω μιας κ την χρησιμοποιησα περισσοτερο.

Το fun part βεβαια ειναι ο διαγωνισμος!! Η Garnier ηταν πολυ ευγενικη κ μου προσφερε 5 BB creams για τους αναγνωστες μου!

Αν θελετε να κερδισετε δεν εχετε παρα να γινετε μελη στο καναλι μου (http://www.youtube.com/user/BeautyWithArtemi?feature=mhee ) και στο μπλογκ μου,εδω δλδ,πατωντας το κουμπακι που λεει ''Γινετε μελη αυτου του ιστοτοπου'' ή καπως ετσι!
Ετσι εχετε μια συμμετοχη,αν θελετε αλλες δυο τοτε μπορειτε να κανετε like την σελιδα μου στο facebook http://www.facebook.com/pages/BeautyWithArtemi/283499255002783 ή/και να με ακολουθησετε στο twitter https://twitter.com/#!/Beauty_W_Artemi  

Συνολικα δλδ μπορειτε να εχετε 3 συμμετοχες.
Παρακαλω ενημερωστε με στα σχολια κατω ποια κανατε κ μην ξεχασετε να γραψετε το email σας για να μπορω να επικοινωνησω μαζι σας σε περιπτωση που κερδισετε.

Οι νικητες θα ανακοινωθουν στις 30/1.

Καλη επιτυχια σε ολες!


Πολλα φιλια,
Αρτεμη..



196 σχόλια:

  1. s'euxaristoume gia to teleio giveaway!
    se akoulouthw edw, facebook+twitter!
    email: jewelsbypeggy@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oooo teleiooo
    se akouloithw sto facebook,sto gfc+you tube
    email :deppy22@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. teleiooo
    se akoloutho sto blog sou kai sto twitter(jennyk)
    kai sto facebook (jenny ko)
    jennoulanew@hotmail.com filakia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραίος διαγωνισμός!!
    σε ακολουθώ σε Facebook + Twitter,είμαι subscriber στο YouTube και μέλος στο blog!
    eva-cookie@hotmail.com
    φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. super o diagonosmos
    se akoloutho facebook...edo...k youtube
    email:bramble_icedancer@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. seyxaristoume gia to giveawayyy <3
    sakolouthw edw,fb,youtube alla kai twitter eisai h agaphmenh mou!!
    svenetou@yahoo.gr :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. teleios o diagwnismos!!!!s akolou8w edw,facebook,youtube kai twitter!!
    ersidrs@gmail.com k sunexise t teleia videakia p panta anuponoume n vlepoume st youtube!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. se akolouthw sto facebook sto blog sou kai sto youtube filakia
    email : stellaveronica@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. hi...wraio dwraki...
    fb+youtube:litsa babakou
    e mail:litsaki00@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. se akolouthw sto blog,fb,youtube kai twitter
    email:giannakorm@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό!!! Mου αρέσουν πολύ τα βιντεάκια σου!!!

    GFC: Πόπη Κ
    You Tube: papaki2112
    Ε-mail: poppy_ky@hotmail.com
    FB: Πόπη Κυριακάκη (Poppy Kyriakaki)
    Twitter: @PoppyKy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μέλος στο κανάλι και στο μπλογκ

    edm67347@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ ωραίο δώρο !
    GFC :tania
    FB : tania athens
    e-mail :ouranos0@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. se parakoloyto sto youtoube kedo eyxaristo gia to diagonizmo telo polly na kerdiso liudabaciu@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. super apla! epitelous bb cream k sthn Ellada! eyxaristoyme gia to giveaway! se akolouthw edw,youtube alla kai facebook. to email m : georgiatraxanatzi@yahoo.gr synexise thn kalh douleia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είμαι μελος παντού ήδη:)
    elenh_gr_91@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι ωραίο δωράκι!
    Στο facebook είμαι με το όνομα (Faih Sphliwtopoulou)
    Στο youtube είμαι με το όνομα (xedvix)
    Στο twitter είμαι με το όνομα (NotteFs)
    κι εδώ με το όνομα (Crazy Bizzare Woman)

    Τέλος, το mail μου είναι faioula86@gmail.com

    Καλή επιτυχία σε όλες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Άρτεμις :)
    Έχω εγγραφή και στο youtube, και στο fb και στο twitter.
    Το mail μου είναι katialiv@gmail.com :)
    Σ'ευχαριστούμε για όλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. geia sou! s'akoloutho edo k sto facebook k twitter!kali epityxia na exo!to mail mou yiouliz@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω διαβάσει πολλά reviews σχετικά με αυτή την κρέμα και θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω!Σ 'ευχαριστούμε που μας δίνεις την ευκαιρία!!το mail μου είναι evagelia-pap@hotmail.com (Α! έχω κάνει like,twit κ εγγραφή παντού! :Ρ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. hello atremoula!eimai grammeni edo sto youtube k sto fb....m aresoun poli oi apopseis sou k o tropos sou sto makigiaz einai poli katanoitos ...!!! filia polla polla!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. artemis wraio k pali to videaki sou! ama den thn kerdisw tha thn parw thn krema sigoura!! to mail m einai decorstarvoula@hotmail.com filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Geia sou Artemi! Eimai melos sto kanali sou kai sto blog. Facebook kai Twitter den exw... :/ Elpizw na exw elpides.. Filia! xoxoxo to mail mou: gwgw88@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα και απο μένα!
    Εχω διαβασει τοσα πολλα για την ΒΒ CREAM, που θέλω να τη δοκιμασω!Ελπιζω να μου δωθει η ευκαιρια μέσα από το δικό σου διαγωνισμο!
    Το mail μου είναι kiki.karap@gmail.com
    Εχω κανει tweet, like και εγγραφή παντού!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μακαρι να ειμαι μια απο τις τυχερες!θελω πολυ να τη δοκιμασω!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. den hksera gia thn BB cream...kai an den thn kerdisw sigoura 8a thn agorasw! eimai hdh melos sto youtube channel sou kai molis egina sto blog kai sto fb :) euxaristoume gia to giveaway kai elpizw na kerdisw! :) mail: tili_bubbles.9@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα Άρτεμη. Ευχαριστούμε για το λίαν κατατοπιστικό βιντεάκι σου και τα δωράκια σου. Μέλος στο κανάλι σου εδω και 7 μήνες και μέλος στο μπλόγκ σου... (Δεν το μετάνοιωσα στιγμή! Μας άνοιξες τα μάτια και να 'σαι καλά!) elena_dimou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σ'ευχαριστούμε για το διαγωνσισμό. Θα ήθελα να δοκιμάσω τη bb cream της Garnier. Πολλά φιλάκια. Κατερίνα katermanes@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αρτέμιδα εγώ μπήκα απλά για να σου πω ότι σου πάνε τα κόκκινα... καλή εβδομάδα!!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. kalh epityxia!!!
    k.tereza9@gmail.com
    gfc:tereza k
    fb:tereza karvouniari
    twitter: tezoulini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. gfc Lefko
    fb Lena Zafiri
    e-mail lefkoz@hotmail.com
    you yube lefkozer

    ωραίο δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. GFC: Faih
    Facebook: Foteini Tsakalou
    Twitter: @Faih1987
    Youtube: blablabla1987bla
    Ε-mail: tsakalou.foteini[papaki]hotmail.gr
    ξέρεις, όπου [papaki] ---> @

    Έχω ακούσει τόσα πολλά για τη ΒΒ που είμαι απίστευτα περίεργη να τη δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή μας επιτυχία, ευχαριστούμε για το giveaway
    euapap@yahoo.gr
    gfc:euapap
    fb:Evangelia Papacheimona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ευχαριστουμε πολυ εσενα και την garnier!
    σε ακολουθω παντου!! χαχαχα
    www.twitter.com/penny1036
    www.facebook.com/penny.m.a.c.150
    στο blog ως Thunder (προφανως:Ρ)
    και στο youtube 1036penny

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. γεια σου αρτεμη!! εγινα μελος στο μπλογκ σου, σε εκανα λαικ στο φβ και φολοου στο τουιτερ! στο γιουτουμπ ηδη σε παρακολουθουσα!
    fb: matoula pt
    twitter & youtube: matouli
    εδω εγινα μελος ως matty
    και το email mou einai matoula.p@gmail.com
    θενξ! να εισαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ευχαριστούμε για το review και το διαγωνισμό!
    Ακολουθώ εδώ (amarienne), youtube (mariaMS92), twitter (@amarienne), facebook (Maria Mairini). Και μαιλ smile_maria92@hotmail.com
    Φιλιά και καλή μας επιτυχία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. gfc :Στελλα
    fb:Stella Damaskinidou
    email:stella8damas@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ ωραιο και το blog σου αλλα και το video καθως και το δωρακι που προσφερεις!

    fb: Maria Nikolaidou
    ονομα μελους εδω: imic hilton
    email: maria012@windowslive.com

    καλη επυτιχια σε ολους!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. fb: Maria Fes
    you tube:maria1982
    twitter:morrissey82
    GFC: morrissey
    mail:maria.fess@hotmail.com

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΤΕΜΗ!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΟ!!!ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. σε παρακολουθω πολύυυυυ καιρο στο youtube (MsMusicfriend) και εδώ πλέον. πολλά φιλιά, Γωγώ LadyGogo (go-gogirl29@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Την BB cream τη λατρεύω και εγώ και η αδελφή μου!! Η ξαδέλφη μου τα Χριστούγεννα ρώτησε τι κάνω στο πρόσωπό μου και δείχνει υγιές... της έδωσα λίγο BB να δοκιμάσει και κόλλησε κι αυτή. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι πριν βάλω concealer σε τυχόν κοκκινίλες - όπως θα έκανα - πρέπει να την αφήσω λίγο να "κάτσει" στο δέρμα, γιατί πολύ πιθανόν να μη χρειαστεί καν. Όσο απορροφάται δείχνει καλύτερα. Τέλειος διαγωνισμός πάντως.
    GFC:mariza ventouri
    Twitter + facebook: ventouri mariza
    e-mail: mariza.ventouri@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Tέλειοοο!! Σε ακολουθώ εδώ, Fb και Youtube!
    email: kalliopi_el@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. δηλωσα και στα τρια!καλη τυχη σε ολεςς
    email : agel.efie@gmail.com
    φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hey!!!Teleio to blog sou kai genika ola ta videakia kai osa mas deixneis!Na sai panta kala!Tha ithela ki egw na apoktisw paraaa poly ti BB cream!
      Loipon se exw akolouthisei edw,sto facebook kai sto youtube
      to e-mail mou einai : tsommy@yahoo.gr

      polla filakia! :-)

      Διαγραφή
  50. Χρησιμοποιω την bb cream της skin79 απο το καλοκαιρι περιπου και ειμαι πολυ ικανοποιημένη! Επειδη ομως τα μεταφορικα ειναι αρκετα για να παραγγελνω απο εξωτερικο θα ηθελα να δοκιμασω κι αυτη που δινεις στα δώρα!
    Σε ακολουθω εδω στο youtube και το facebook!
    Email: kritskrats@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. gfc Δέσποινα
    youtube despateraki
    fb Δέσποινα Πατ
    twitter @despateraki
    mail despateraki at gmail dot com
    Λες να 'ναι η τυχερή μου μέρα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. subscriber: happyathens1, gfc: charoula
    fb: Xara Para
    mail: happy_xara@yahoo.gr kai twitter: CharaGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. like
    email anna.tsolaki@gmail.com
    gfc anna tsolaki
    fb Anna Tsolaki
    twitter https://twitter.com/#!/annalynnamccord

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. kanali: lovelyamylee
    Gfc: elena
    twitter: elena_greek
    fb:Elena Apost
    mail: elenitca1985@yahoo.gr
    thanxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Super o diagwnismos! Tha ithela na dokimasw bb cream!!!! S akolouthoysa sto fb!(Anna xoutou) sto YouTube (94annoula) k sto block s fusika ! T email m einai a.n.n.a_94@hotmail.com Kali epituxia se oles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τέλειο!!!!
    FB: KATE SKARLI
    GFC: KATE_SKARLI
    MAIL: KATE_SKARLI@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. γεια σου αρτεμη!!
    ευχαριστω πολυ για το review.το βρηκα πολυ πληροφοριακό! :)

    σε ακολουθησα μονο στο facebook γιατι δεν εχω twitter ή λογαριασμο στο blogspot :(
    το email μου ειναι manou_anna@yahoo.gr :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. geia s artemi latrevw ta videaki s...pisteuw na einai pl kalh i krema thelw na tin dokimasw...kalh xronia na exeis ;) email lamp_rinoula10@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καλησπερα Αρτεμη!!
    Facebook : Anna Bd
    Youtube: Christianna54
    email : annaakis2009@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γεια σου Αρτεμη..Καλη χρονια και χρονια πολλα να εχεις...
    Θα ηθελα παρα πολυ να χρησιμοποιησω την κρεμα αυτη...
    Ελπιζω για μια φορα στην ζωη μου να σταθω τυχερη...
    Το email μου ειναι mania.tzanaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. wraio kai suntomo to videaki kai polu endiaferon epathlo:-)
    i follow you on twitter, like you on facebook and follow your blogspot via gfc and of cousre i'm subscribed on your youtube channel.
    my mail:genemman85@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Thank u Artemi!! ego se akolutho sto FB ,sto blog ,sto youtube, GFC: Lilly,sto twitter .email:tzirakililika@gmail.com

    filakia :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. fb:Basw Tzimopoulou
    gfc:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΙΜΟΠΟΥΛΟΥ
    e-mail:baswtzimopoulou@yahoo.com
    you tube:karamelitsa88

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. euharistoume g auto to telio giveaway. xx
    youtube: Ladychrisilia
    Twitter: @Chryseieio_
    email: chryserodotou@gmail.com
    filia polla xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. enter me pleasw

    fb : mar te
    gfc mar te

    email : marinatechniti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Γειαα!!! πολυ ωραιο βιντεακι!
    λοιπον εγω σε ακολουθω στο twitter (Hope_Elpida_GR) και blogspot, ειμαι subscriber στο καναλι σου στο youtube (do0bi) και εχω κανει like και στο facebook :)
    my mail: hope1994@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τι υπέροχος διαγωνισμός!! Θέλω τόσο να την δοκιμάσω :)

    Στο facebook είμαι με το όνομα: Kleoniki Tz Telligiannidou
    Στο youtube είμαι με το όνομα: Claire D. T
    Στο twitter είμαι με το όνομα: KleonikiTel
    κι εδώ με το όνομα: Claire D. T

    Τέλος, το mail μου είναι notebookofclaire@live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Είμαι friend εδώ (eleni pouliou) και subscriber στο youtube (pouleleok)!!
    (email:pouleleok@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Σε εχω προσθεσει παντου!!!e-mail: holy.sacram@gmail.com
    Αυτη η κρεμουλα θα ειναι ιδανικη για τη σχολη...θα ηθελα πολυ να τη δοκιμασω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. FB: Erifyli Metheniti
    GFC: Εριφύλη Μεθενίτη
    email: emetheniti@upne
    you tube: MrsEri1983
    Καλή μας επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. FB: Ntina Manelou
    YT: TheNtina25
    TW: @NtinaManelou
    Mail: manti1986@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. γεια σου Αρτεμη! ωραιο το βιντεακι!! ειμαι εδω και στο youtube με το ονομα luckyblackcat025
    το email μου ειναι luckyblackcat025@gmail.com
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Γεια σου Αρτεμη!!!
    Αχ τη θελω τοσο πολυ!!!

    Youtube: psipsinaki1
    FB:Anastasia Pasotti-Libero
    e-mail: madforestier@gmail.com

    Φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλησπέρα Άρτεμη!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την βοήθειά σου και τον χρόνο σου τόσον καιρό!! Όντως έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα για την ΒΒ Cream!! το mail μου είναι enikolakopoulou@windowslive.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Γεια σου.Σε ακολουθώ σε Facebook + Twitter,είμαι subscriber στο YouTube και μέλος στο blog!e-mail:labrini.67@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Kalispera! :)

    1) se akolouthw edw kai sto youtube:Natalitsa 1994
    2)Facebook: Natalie Antonopoulou
    3)Twitter: natalie_pcd

    email:natalie_ant@yahoo.gr

    Filakiaaaa!!!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. kalispera kai apo mena!! ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΤΟ TWITTER KAI ΣΤΟ FACEBOOK ME TO ONOMA ΑΘΗΝΑ ΛΑΒΔΑ.ΚΑΙ ΣΤΟ YOUTUBE ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ MPLOU723.TO E-MAIL MOY EINAI alavda12@hotmail.com.

    kalhspera se oloys!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Τρομερό δωράκι!
    Youtube: MorbidAlc
    Facebook: Alc Morbid
    GFC: Morbid_Girl
    mail: alcmenestrator@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Τέλειο givaway!
    έκανα και τα 3 βήματα.
    Youtube: mariafadeout
    Facebook: Kampouraki Maria
    GFC: mariafadeout
    email: mariafadeout@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. fb= nina merkai
    gfc= artemis
    youtube= artemaki77777
    twit= artemis@artemismerkai
    email= artemismerkai@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. πολύ ωραίο δώρο
    fb:Nansy Theofilopoyloy
    gfc:Nansy
    youtube:angel90401
    email:Nansy-1970@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. artemi mou to email mou einai missirenegr@windowslive.com.eimai melos sto youtube kanali sou polu kairo twra me to idio onoma kai edw sto blogg sou.sto facebook s ekana like.to onoma mou einai eirhnh grigoriadou.s'euxaristoume polu.den exw kerdisei kt mexri twra.euxoma na einai ayth h prwth fora!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ωραίο videaki Άρτεμη!
    GFC: Smugnificent
    Youtube: smugnificent1980
    fb: Smugnificent Mars
    twitter: Smugnificent
    Καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. jenniouss@yahoo.gr

    GFC: Τζένη Ψαρράκη
    FB: Jenny Psarraki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. alkistisvarlami(at)yahoo.com
    GFC Alkistis
    FB Alkistis Varlami

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Υπέροχο το δωράκι σου!!!!!!!!!!!!! Σε ακολουθώ στο F/B στο Twitter και φυσικά στο Blog σου!!! mema1970va@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Oraio doraki!!
    Facebook:Taxritzidi Maria Stefania
    Twitter:stefitaxri
    Edo:stefitaxri
    Youtube:Maria7Stefi
    email:stefitaxri@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. GFC: taniamitro
    You Tube: TaniaMitro
    Ε-mail: amitrosili@yahoo.com
    FB: Ana Mitro
    Πολύ καλό το βίντεο!! Τόσα που έχω διαβάσει θα ήθελα να την δοκιμάσω την κρέμα!
    Αναστασία Μητροσίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Σε ευχαριστουμε πολύ για τα όμορφα βιντεακια που φτιάχνεις...Είναι όλα τέλεια και εμένα με έχουν εξυπηρετήσει πολύ σε πολλές εξόδους μου...Θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω την ΒΒ cream. Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία...Να συνεχίσεις να φτιάχνεις βιντεάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. για να δοκιμασουμε!!!!!
    you tube:eudoxoula
    fb:καραγιωργου ευδοξια
    gfc:eudoxia karagiorgou
    e-mail:eudoxia64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. πολύ καλό βιντεο.θα την δοκιμασω οπωσδηποτε rita131188@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Λατρεύω την ΒΒ από τα σχόλια τα θετικά που έχω διαβάσει γι'αυτήν!Μακάρι να είμαι μία από τις τυχερές!Ευχαριστούμε για το super δώρο!!!!!!
    fb:Evi Ni Li
    GFC:evie_lieri
    (mail:evie_lieri@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. email:easy_03@hotmail.co.uk
    gfc:Zoi Katwpodi
    fb:Zoi Katwpodi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Πολύ ωραίο και χρήσιμο δωράκι!!! :-)))))
    Είμαι subscriber στο YouTube και μέλος στο blog σου!
    E-mail: pennyxafa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. hey Αρτεμιςς...εξαιρετικό βιντεάκι για ακόμα μια φορά...Φαντάσου δεν είχα κάνει μυριστεί οτι η Garnier είχε ΒΒ cream..ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ χαχα..Πλέον έγινα μέλος και στο blog.. Στο youtube είμαι η Iolee87...email:kathykous87@gmail.com :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Πολυ όμορφο και χρήσιμο το review σου Άρτεμις!!
    Πάντα παρακολουθώ τα βιντεάκια σου,είσαι υπέροχη.
    email: kori-tsi@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ola ta ekana ektos apo to twitter!!!! so, get me in!!!
    balantou_22@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Telios diagonismos!
    Exo kani like sto Facebook "Aspa Stackhouse", follow sto Twitter "Aspa Stackhouse", kai edo sto Google "Aspa Stackhouse"...opos vlepis...prototipisa se oles tis epiloges mou me to onoma! :) Episi exo kai kani subscribe sto You Tube "lolitiaspa" :)
    email: aspam1@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. πολύ ενδιαφέρον προιόν!σε ακολουθώ στο youtube,στο twitter και εδω!
    email:evoula_91@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. I'm not entering, but just wanted to say thanks for this giveaway for your followers :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Θέλω πολύ να τη δοκιμάσω!!! Σε ακολουθώ παντού!!!
    staxtopouta_29@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. θα ήθελα τη μια για μενα!
    Σε ακολουθώ εδω, στο youtube και στο facebook!
    cgianneli@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. τελειο δωρακι!
    kg.maria@gmail.com
    gcf: maria karageorgiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Τα έκανα όλα σε κάποια ήμουνα ήδη φίλη, καλή επιτυχία
    kizakialexandra@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!annasylivestrou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. gfc:xrisoulitsa
    fb:Xrisoulitsa AmaRillo
    twitter:_Xrisi
    s akolouthw kai sto kanali s!
    email:x.risoulitsa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Γεια σου Άρτεμη!! Και εγώ λέω σήμερα να κάνω μερικά ψώνια με τις εκπτώσεις.. Βάλε με και εμένα στο διαγωνισμό!! anzotou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ειμαι φιλη σου παντου
    gfc Rafalena
    fb Lena Triantafyllidou
    twitter @Rafalena2010
    youtube raf311210
    email elenatriant@yahoo.gr
    καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. eyxome n kairdiso!!!!!!!!!! fainete kali t email m einai renamena22@gmail.com.kali mas epityxia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Καλη επιτυχια!!!
    gfc : penny_ct
    FB: Penny Toli
    youtube: penny_ct

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. σε εκανα εδω μαρακι<3 στο Youtube maria781996 και twitter artzi_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. gfc:basketgirl
    fb:Lemonia Tsapara
    Twitter:Lemon84
    youtube:lemon84
    leniat@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. καλησπέρα και μπράβο σου για τα βιντεάκια κ το φανταστικό μπλογκ σου! μακαρι να κερδισω γιατι χρειαζομαι κατι ελαφρυ για το προσωπο μου καθημερινα! zoibek92@gmail.com και στο facebook:Zozi Mpekiaridou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. bravo s artemis!!!8elw para poly thn krema!!!s akolou8w edw, sto facebook kai ston youtube!!to mail m einai chilli20_pepper@yahoo.gr k sto fb eimai Alexandra Gk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ευχαριστουμε γλυκια μ!!<3
    ash_dem_mil2321@hotmail.com

    fb leslie gold

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Thanks gia to giveaway Artemis!!!! :-D

    GFC: SophiaPeaches
    Youtube: Sophianna
    Facebook: Sophia Bousouni
    Twitter: SophiaPeaches
    email: sofiabous@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. S akolou8w pantw, utube, blogspot, fb & twitter!

    email: usagitsukino88@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. teleio...makari na kerdisw!!
    FB: Vicky Adonopoulou
    TWITTER: @vicky_adnpl

    http://beautyverse.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Σ΄ακολουθώ στο μπλόγκ (smaragda) στο utube(smar006) και έκανα αρέσκω στο φατσοβιβλίο :Ρ (Smaragda Maragou)
    e-mail smar096@gmail.com
    Thanks again for the givaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. GEIA SOU!!!SE EUXARISTW GIA TO DIAGWNISMO!!EXW DILWSEI SUMMETOXI KAI EDW KAI STO YOUTUBE KAI STO FACEBOOK!!!e-mai:valia_mos28@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Καλησπέρα και Καλή Χρονιά! Τέλειος Διαγωνισμός! Τhanks! Είμαι συνδρομήτρια στο κανάλι σου στο youtube ( NeraidaHyacinthie) και μέλος στο blog σου... Καλή επιτυχία σε όλες.... email: mskorinthia@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Γεια σου καλή χρονιά!!
    Σε ακολουθώ facebook και στο blog σου.
    E-mail: vasilikimouts@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. geia sou...se exw kanei k sto fb,twitter,youtube k edw.eisai kataplhktikh...filia. maria-thes@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Geia sou Artemi,eho kanei eggrafh sto fb,sto youtube kai sto blog!
    To email mou einai: harapard@gmail.com

    Filakia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Τι ωραία!!! Δωράκι!!!! :-)Σ`ευχαριστούμε πολύ πολύ!
    Έχω ήδη γραφτεί στο κανάλι σου στο youtube (andriapapier), είμαι αναγνώστρια στο blog, σε ακολουθώ στο twitter (AndriaGR) και στο facebook (AndriaKeh).
    To email μου είναι : niaaaou@gmail.com
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. thank you... thank you...
    σε ακολουθώ εδώ & facebook
    email: e.siferidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Αρτεμούλα καλησπέρα...είσαι πολυ γλυκιά,τα βιντεο σου υπέροχα και η ιδεα σου για τα δωρακια φανταστικη...εγω εγινα μέλος στο καναλι σου,έιμαι αναγνωστρια του blog σου και φυσικα ειμαι φαν της σελιδας σου στο fb εδω και πολυ καιρό...
    Το μαιλ μου ειναι jenny_profiri@yahoo.gr
    Φιλακια πολλα και ελπίζω να είμαι μία απο τις τυχερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. GFC: iliana
    FB: Iliana Rep
    ilianarep@gmail.com

    thank youuuu!x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. GFC:Natasa makeup-nails
    n.natasa73@yahoo.gr

    καλή επιτυχία σε όλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Ανυπομονώ να τη δοκιμάσω και εγω!Καλη επιτυχια σε ολες μας!! Silvermistk@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ειναι καλη κρεμα!την εχει μια φιλη μου!!Θα ηθελα να την δοκιμασω πολυ!katerinaki_emp@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Se akolou8w edw sto facebook kai sto youtube
    butterfly_vasilikh@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Είμαι follower soy και στο blog και στο καναλι σου στο yοutube. Θα χαρώ να δοκιμάσω την BB cream της Garnier. Να είσαι καλά!
    karpouzaki44@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ksana stelnw..elenamits@windowslive.com teleio giveaway :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Kouklitsa ego se akolou8o se osa egrapses pio pano. amfitritipap@yahoo.gr
    Perna k apo to blog m mia voltoula. Se perimenei vraveiaki!!!! Makia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. teleio review mpravo! me poly kales perigrafes!

    opos kseris se akoloutho se ola! ekana kai subscribe tora sto youtube ! :) xx kali tixi se oles!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. πολυ καλη αξιολογηση του προιοντος....εχω κανει εδω και καιρο like sto fb
    το e mail μου annoula42@windowslive.com....καλη επιτυχια σε ολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. To blog σου ειναι πολύ ομορφο! Στο δικό μου το blog σε περιμένει βραβείο.. http://pineliesstoprosopo.blogspot.com/ .Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. FB-YOUTUBE VIWER KAI MELOS TOU BLOG !
    helenalda1993@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. θελω πολυ να το δοκιμασω!!
    εκανα subscribe στο καναλι σου στο you tube
    friend connect εδω και like στο facebook!!
    mitsi194@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Το blog σου είναι υπέροχο!
    Έκανα εγγραφή στο youtube
    Εγινα μέλος του blog και έκανα like στο fb!

    sofieee_sar@hotmail.com

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. fainete kali i kremoula!exo kanei like sto facebook kai twitter kai fysika melos toy blog!
    tatianapapadopoulou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. eimai idi melos sto youtube kai edo sto blog sou ,marilena_oeo@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. polu wraia i krema!!! :)
    exw kanei like sto facebook eimai melos sto blog...!
    marinapl92@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Μόλις ανακάλυψα τι εστί bb cream και θέλω πολύ να τη δοκιμάσω! Έχω κάνει Like εδώ, στο fb & στο youtube! anodien_fithralith@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. youtube:www.youtube.com/user/giota679?feature=mhee
    fb:https://www.facebook.com/profile.php?id=744594939
    Στο blog ως "Yiota Theod"
    και το e-mail μου είναι το "giotoula98@hotmail.com"
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Συνέχισε ετσι....Θελω κ εγω μια ΒΒ cream..... Filakia
    helena1964@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. email:n,avramidou@gmail.com
    blog:Nikoleta
    fb:Nikoleta Avramidou
    channel:letaki77

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ωραίο giveaway!
    σε ακολουθώ σε Twitter ,είμαι μέλος σε YouTubε+ στο blog σου!
    ioannak1@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. να μν ξεχασω οτι και στο youtube σε εχω κανει subscribe-annoulinii good luck

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. telio doraki,ante na doume pies einai oi tuxeres loipon t email mou einai xristina.al@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. επιτελους μια ελληνιδα στο youtube:DD τα εκανα και τα 3!!
    fb:Nora Syrios
    twitter:nouritsa7
    youtube:nouritsa94
    good luck ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια
    mail: takirimar@gmail.com
    Gfc: ΜΑΡΙΑ ΤΑΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Very nice blog, i'll be your follower, we could follow each other!
    If u can, visit:
    http://unknownlooks.blogspot.com/
    See ya!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Καλησπέρα Άρτεμις,

    με λένε Ελεάνα,παρακολουθώ πολύ καιρό τα βιντεάκια σου και εκτός του ότι τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα, με έχουν βοηθήσει και αρκετά..!! Θέλω πολύ να δοκιμάσω την κρέμα αυτή..να σκεφτείς ότι make up δε βάζω ποτέ γιατί δεν έχω βρει κάποιο που να με καλύπτει χωρίς να μου βαραίνει την επιδερμίδα..!!Νομίζω ότι αυτή η κρέμα είναι η ιδανική!! Έχω δηλώσει παντού συμμετοχή εκτος από το Twiter(και αυτό γιατί δε θυμάμαι τους κωδικούς μου..χαχαχα!!). Εύχομαι μία από τις κρέμες να την κερδίσω και να τη λάβω σα δώρο γενεθλίων, μιας και τα έχω την τελευταία μέρα του διαγωνισμού..τυχαίο; Δε νομίζω..!! Χιχιχι!! Πλάκα κάνω...!

    Το e-mail μου είναι: eleana.mp@hotmail.com

    Aνυπομονώ να ακούσω νέα σου..

    Φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Fb Georgia Karantani
    GFC Blublu
    Twitter Sissy899
    YouTube :afroditibeauty
    Afroditibeauty@yahoo.com

    Εισαι τέλεια!Συνεχισε ετσι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Γεια σου, ομολογώ ότι χάρηκα πολύ μόλις έμαθα για τον διαγωνισμό διότι έχω διαβάσει πολλά για τις BB creams και πραγματικά με ενδιαφέρουν πολύ! Θα χαιρόμουν βέβαια ακόμη περισσότερο αν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω μια από αυτές! :) Όσο για σένα, παρακολουθώ βιντεάκια σου στο youtube εδώ και καιρό, είσαι μια όαση μέσα σε όλες αυτές τις ξένες που κάνουν make up tutorials. Επιπλέον, όταν ανακάλυψα τις πρώτες Ελληνίδες που τόλμησαν δεν μου άρεσε και τόσο η δουλειά τους, με εσένα είμαι πολύ ικανοποιημένη κ βρίσκω τα βιντεάκια σου πολύ χρήσιμα. Συνέχισε έτσι, χρειαζόμαστε κάποιες κοπέλες σαν κι εσένα να μας δίνουν λύση στα μικροπροβλήματα του μακιγιάζ! :) Σε παρακολουθώ στο blog ως nasiapapa97, στο youtube ως AthanasiaPar1997 καθώς και στη σελίδα σου στο facebook. :) Το e-mail μου είναι: nasiapara@gmail.com Καλή επιτυχία σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Γεια σου, Άρτεμη!
    Πολύ ωραίο δώρο!

    Έχω δηλώσει συμμετοχή με όλους τους τρόπους.

    GFC name : Nina Kampouri
    F/B name : Nina Kampouri
    Youtube channel : ninacarducci
    Twitter : ninacarducci
    e-mail ; ninacardu@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. καταρχήν είσαι μια κούκλα , δεν είναι τυχαίο που είσαι beautyblogger!
    δεύτερον θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την Garnier BB cream, πιστεύω θα ταιριάξει στο δέρμα μου. Τρίτον από κάποια στάτους σου με έπεισες να ξεκινήσω πιλάτες, άσχετο αλλά ήθελα να το πω... :p
    Οπότε :
    στο κανάλι σου έκανα εγγραφή με το όνομα evachania, εδώ στο blog με ένα λιτό και απέριττο εύα,στο facebook eva froudaki και στο twitter πάλι evachania. Το mail μου είναι evafr77@hotmail.com
    καλά αποτελέσματα στο διαγωνισμό και συνέχισε την καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Καλησπέρα Άρτεμη..
    Είμαι μέλος στο κανάλι σου
    Και έγινα μέλος και στο μπλογκ σου..
    μπλογκ : Ειρήνη Χαριτοπούλου
    youtube : EiriniLu
    Το email μου : Ireneharit@gmail.com
    Καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Σε ακολουθω εδω, στο youtube και στο twitter :)
    eirinoulalovezouzou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. se akoulou8w edw,sto youtube kai sto fb
    email: veronikamportnikova@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Συμμετοχή μέσω blog και Facebook με το όνομα Dimitra Bellou
    dimbel@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. οπου κι αν πας σ' ακολουθώ
    TWEETER: CKASTAM
    YOUTUBE: CKASTAM
    BLOGSPOT: CHRIS KASTA
    FB: JACQUES POLLEMIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Hallo girl σε ακολουθω εδω, twitter & youtube ως jo1en3! facebook δεν εχω γι αυτο χαχαχχ πολλα φιλια, αννα. email: anna_jolene@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. summetoxh mesw blog kai youtube me email louizaki1992@hotmail.com kai 92louiza kai like sto facebook ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. είμαι φνατικη κ το ξερεις...

    twitter cuteandgirlydms
    youtube cuteandgirlydms
    Fb Depy Xafitsa / cute&girlydms
    gfc cuteandgirlydms
    mail cuteandgirlydms@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Sunexise etsi Artemaki eisai fadastiki!!!!!!
    mail : sandra8147@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Είσαι υπέροχη περιμένουμε καινούργια βίντεο και άρθρα!Σε παρακολουθώ στο blog και στο youtube ως ioannitsak13 και στο fb ως Ιωάννα Κεφαλωνίτη.Το mail μου είναι ioannitsa13@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. geia sou artemh....bravo pou kaneis kati tetoio sthn ellada...kai h eisai kai h kaluterh...exw treis summetoxes. to mail mou einai flower09@windowslive.com, sto twiter se akolouthw ws dragati maria kai sto facebook to idio...kai sto blog s,kai sto youtube!!!!!!!!!!pleaze dialexe me!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. se euxaristoume polu gia to wraio dwro pou mas kaneis!! se parakolouthw ap edw:gorgvasouli@gmail.com alla k st youtube: msgoldstar07!! flk polla! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. geia sou! na kanw mia erwthsh? afto to teleio pinelo pou aplwses th bb cream apo pou to phres???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Μπραβο σου , πολυ ωραια τα βιντακια , εγω δεν εχω προλαβει να σε ακολοθησω σημερα εκανα subscribe .Ασχολουμε ερασιτεχνικα με το μακιγιαζ και παραγγελνω και εγω απο το amazon κυριως . Δεν εχω ευκαιρισει να κανω βιντεακια . Συμφωνω απολυτα μαζι σου ολα εδω ειναι πανακριβα ! Το fcbk mou einai Tripoliti Roula kai sto youtube eimai h mpampw alla apla yparxw den exw kanei kati . to mail moy einai tripoliti.a@gmail.com . Ευχαριστουμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή