Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2012

~Happy new year~

Hello,hello,hello!

Τι μου κανετε??

Καλη χρονια σε ολες-ους,γεματη αγαπη κ υγεια!

Ευχομαι μεσα απο την καρδια μου αυτη η χρονια να ειναι πολυ,πολυ καλυτερη απ'οσο προβλεπουν ολοι.
Και ειμαι σιγουρη οτι αν κανουμε ολοι θετικες σκεψεις,θα ειναι..! Ετσι δεν δουλευει ο νομος της ελξης? :)

Πως περασατε την Πρωτοχρονια?
Εγω δεν βγηκα πουθενα..Σπιτι ηρεμα με την οικογενεια μου κ με μπολικο φαΪ κ κρασι :P

Παρακατω εχω μερικες φωτογραφιες απο το βραδυ της αλλαγης του χρονου για να δειτε κ το μακιγιαζ μου..Για αλλη μια φορα προτιμησα το κλασσικο κ αγαπημενο μου Pin up/50's look.. Νομιζω πως παντα θα ειναι το αγαπημενο μου!

Ηδη εχω σκεφτει τους στοχους μου για την νεα χρονια,θελω να τους γραψω κιολας ωστε οταν τελειωσει ο χρονος να δω τι καταφερα..Να το κανετε κ εσεις!


Εδω με την αγαπητη μου αδερφη Αννα,τι λετε μοιαζουμε καθολου? Το ξερω,καθολου! Να φανταστειτε ειναι φυσικη κοκκινομαλλα!

3 απο τα ανιψια μου ο Στεφανος,η Νικολεττα κ ο Παυλος,δεν ειναι κουκλακια??


 Εδω με την Νικολεττα! Μην κοιτατε τα χειλη μου,ξεχαστηκα κ δεν ξεβαψα τα χειλη μου η χαζη!

Και εδω ο Στεφανος με το σημαδι μου lol Την λατρευω αυτη την φωτογραφια!!


Αυτα τα ολιγα απο μενα! Περιμενω να ακουσω εσεις πως περασατε καθως κ τους στοχους για το 2012!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

17 σχόλια:

  1. Κali xronia!!! Na eiste panta etsi agapimenoi me tin oikogeneia sou k me ta glikoulia t anipsakia!
    Wraio vapsimo opws panta!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά Άρτεμη μου! Υγεία και ότι καλύτερο για την νέα χρονιά μέσα από την καρδιά μου!!
    Μια κούκλα όπως πάντα! Όμορφη η οικογένεια σου και τα ανιψάκια σου κουκλάκια!!
    Να τους χαίρεσαι!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή χρονιά να έχουμε!!!!εγώ ήμουν(είμαι ακόμη) άρρωστη με βηχαλάκια και μπόλικα χαρτομάντηλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτές οι μέρες για μένα είναι να τις περνάς με την οικογένεια και τους πολύ δικούς σου ανθρώπους. Ευκαιρίες να βγούμε έχουμε όλη την υπόλοιπη χρονιά και διασκέδαση δε σημαίνει απαραίτητα τραβολογιέμαι στο χαμό. Εγώ πέρασα πολύ όμορφα με τους δικούς μου ανοίξαμε δώρα και κάναμε μαζί αλλαγή και μετά πήγα στο σπίτι του φίλου μου να περάσουμε μαζί το βράδυ. Καλή χρονιά εύχομαι κι ότι ποθείς γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία! Πολύ όμορφη οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη χρονια, με υγεία, χαρα και ευτυχια!! πανέμορφα τα ανηψάκια σου, να τα χαίρεσαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kalh xronia artemis!! n exeis panta ugeia k xara mazi me thn oikogeneia sou!!! eimai sigourh oti to 2012 tha einai mia xronia olo ekplhkseis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά, γλυκιά μου! Ό,τι επιθυμεις για το νέο έτος και να είσαι πάντα καλά εσύ και η οικογένεια σου. Υπέροχο μακιγιάζ όπως πάντα, και τα ανιψάκια σου είναι πολύ γλυκούλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Χρονιά γλυκιά Άρτεμις!
    Ό,τι επιθυμείς να σου το χαρίσει το 2012!
    Πολύ γλυκά τα μπομπιράκια!!!
    xxx

    http://atouchofrouge.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Peggy Thank you Peggoulini!! <3 x

    @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Παντα γλυκυτατη Μ.Σ μου! Σ'ευχαριστω θερμα!!! Ευχομαι τα καλυτερα για σενα μεσα απο την καρδια μου :) xx

    @Selehna Kαλη χρονια γλυκια μου κ περαστικουλια!! Ο,τι καλυτερο ευχομαι απο δω κ περα :) x

    @smugnificent Συμφωνω απολυτα,δεν θα μπορουσα να τα ειχα πει καλυτερα! Καλη χρονια,γεματη αγαπη κ υγεια!! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. auta ta morakia einai toso glyka!! :) poly omorfes oikogeniakes photos! ontos den miazete poly me tin adelfi sou an kai diakrino mia omiotita! na se euxaristiso ksana gia ta links gia to post mou kai ti photo sou x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς μου Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια Βασω! Ανταποδιδω :) x

    @Daphne Σ'ευχαριστω πολυ,πολυ!! Ο,τι καλυτερο ευχομαι για την νεα χρονια :) x

    @Vintage Makeup Thank you so much sweety! HNY! :) xx

    @DECORSTARVOULA Σ'ευχαριστω πολυ,πολυ!! Ανταποδιδω τις ευχες..Ελπιζω οι εκπληξεις να ειναι ευχαριστες :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @amarienne Σ'ευχαριστω παρα πολυ Μαρακι! Ευχομαι τα καλυτερα κ για σενα,μεσα απο την καρδια μου :) xxx

    @AnGeLmArY Καλη χρονια κ σε σενα γλυκια μου! Τα καλυτερα ευχομαι για την νεα χρονια! :) xxx

    @Fashionable Rose Κ εγω σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Χαρα μου πραγματικα! Το blog σου ειναι απο τα αγαπημενα μου..! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά και σε σένα, κούκλα μου!!! Πόσο μου αρέσουν οι φωτογραφίες που έβαλες με την οικογένειά σου, αχ αυτά τα ανιψάκια! Καλά, ούτε εγώ μοιάζω με την αδερφή μου, αλλά no problem ;)

    Mwah :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά γλυκιά μου!! Τι ζουζούνια είναι αυτά καλέ; Κι εγώ τα τελευταία χρόνια δε βγαίνω την παραμονή πρωτοχρονιάς, τέτοια μέρα είναι καλύτερα σε σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά!!!! Αααααα τι ζουζουνάκια είστε αυτά;; Να τα χαίρεστε!! Καλά εσύ και η αδερφή σου καμία σχέση ε!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή