Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Smokey eyes σε 5 λεπτά (Πρωινό μακιγιάζ)

Hello lovelies!!

Τι μου κανετε? Ελπιζω να ειστε καπου ζεστα,τι κρυο κ αυτο σημερα! Κ αυριο θα εχει περισσοτερο ειπαν!

Aν με ακολουθειτε κ στο FB (κλικ εδώ για να πατε στην σελιδα) θα ξερετε οτι πηρα νεα φωτογραφικη-καμερα.. Η οποια βγαζει τελειες φωτογραφιες κ σιγουρα πολυ πιο καθαρα βιντεο απο την προηγουμενη μου..

Μεχρι να μαθω τα κολπα της,ειπα να ανεβασω ενα βιντεακι που ειχα τραβηξει πριν καιρο με την καμερα της αδερφης μου η οποια εχει κ αυτη καλη ποιοτητα.

Επειδη τοτε βιαζομουν να φυγω στην σχολη,δεν εβγαλα καν φωτογραφιες κ ετσι το βιντεακι ειναι απιστευτα γρηγορο κ πολυ μα πολυ απλο!

Στην ουσια ηθελα να σας δειξω την παλετα απο essence κ ποσο ευκολα αναμειγνυονται οι σκιες.. Πολυ ομορφη παλετα,δυστυχως δεν υπαρχει πια στα Hondos,αλλα η essence βγαζει συνεχεια παλετες κ η ποιοτητα ειναι πανω κατω ιδια.

Φυσικα εννοειται πως μπορειτε να χρησιμοποιησετε ο,τι χρωματα θελετε :)

ΤΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:

Revlon Colorstay in 150 Buff
Elf Blush and bronzer duo
Jordana eye primer
Essence 50's girls reloaded in Come on board captain 03
Wet'n'Wild palette in Greed
Avon Supershock Mascara 
Wet'n'Wild Megalast Lipstick in Just Peachy
(Tα πιο λιγα προΪοντα που εχω χρησιμοποιησει ποτε σε βιντεο,σας το ειπα οτι ειναι γρηγορο!)



Πως φανηκε η παλετα?
Ποιο ειναι το δικο σας 5λεπτο μακιγιαζ ματιων?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

15 σχόλια:

  1. Αναμειγνυονται πραγμάτικα πολύ καλά- το μόνιμο πρόβλημά μου. Πολύ καλή πρόταση για πρωινό μακιγιάζ, εντυπωσιακό αλλά και απλό! ;) Thank you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο βιντεακι!!η παλετα φαινεται καταπληκτικη!!μακαρι να η3ερα και γω να βαφομαι τοσο καλα και γρηγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφο, τα χρώματα δείχνουν πολύ ωραία μαζί κ είναι τέλειο για ένα πρωινό μακιγιάζ! καλή αρχή κ με την καινούργια κάμερα, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο βιντεο!! Την παλετιτσα την ειχα δει αλλα δεν την ειχα παρει δυστυχως. Πολυ ομορφα χρωματα! Σε καποιους μπορει να φαινεται too much αλλα κ εγω τετοιο μακιγιαζ προτιμω για καθε μερα συνηθως..απλο, γρηγορο, εντυπωσιακο κ σε βγαζει ασπροπροσωπη απο το πρωι μεχρι το βραδυ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ καλο!
    Αυτη την παλέτα ουτε εγω την ειχα βρει, αλλα πήρα προσφατα την Vampire ..something της Εssence, που εχει 6 πραγματικα πολύ εντονα χρώματα. Δεν εχω ξαναδει σκια που να φαινεται ατονη στη συσκευασια και οταν την βαζεις το χρωμα να ειναι x2 εντονο. Συνηθως το αντιθετο συμβαινει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. polu oraia paleta!odws...kai omorfo apotelesma diakritiko!se ti timula einai sunithws autou tu tupou i paleta?exeis stadaki i marka? gia na ti vrw....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @amarienne Eγω σ'ευχαριστω! :) xxx

    @PiChunTeR Σ'ευχαριστω πολυ! Δεν ειναι τπτ,λιγη πρακτικη θελει,πειραματισου οταν εισαι σπιτι κ θα δεις :) xx

    @Rania Kelesidou Σ'ευχαριστω πολυ πανεμορφη Ρανια! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @beautyincrisis Συμφωνω απολυτως :) Σ'ευχαριστω πολυ!! xx

    @Penny Σ'ευχαριστω! Ναι την εχω παρει κ εγω! Θα κανω κ ενα βιντεακι με αυτη μαλλον! xx

    @Reaction Σ'ευχαριστω! Η μαρκα essence ειναι πολυ οικονομικη..Την βρισκω στα Hondos (Eρμου,Ομονοια κ Περιστερι σιγουρα) κ η συγκεκριμενη εκανε γυρω στα 3 ευρω.
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταρχάς πρέπει να ομολογήσω πως η παλέτα μου άρεσε πααααρα πολύ!!! ( 3€ ???!!!)
    Η αλήθεια είναι πως μόλις είδα το φωτεινό μπλε, μου φάνηκε αρκετά έντονο αλλά πραγματικά μόλις την έβαλες στο μάτι σου εντυπωσιάστηκα!
    Υπέροχα χρώματα και δένουν πολύ μεταξύ τους!
    Πολύ όμορφο μακιγιάζ!
    Μου αρέσουν πολύ τα videos σου!
    xxx

    Touch Of Rouge

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ughh, τρίτη φορά που ανεβάζω σχόλιο! Τι έπαθε ο Blogger σήμερα;;;

    Η παλέτα είναι πανέμορφη και όπως έγραψα ξανά τις δυο προηγούμενες φορές, είναι κρίμα που δεν είναι διαθέσιμη, μισώ τα limited edition! Κι ότι το δικό μου 5-λεπτο μακιγιάζ δεν υπάρχει, στην κυριολεξία! Γιατί κάθε φορά κλείνω τουλάχιστον ένα 15-λεπτο, lol

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. wooooow Bravo sou !!!! mou aresei para polu i palleta kai ola auta pou ekanes se 5 lepta apla apisteuto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφο!! :)
    Εγώ προτιμώ για το πρωινό μου μακιγιάζ μαύρο μολύβι και μάσκαρα μόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To diko mou 5 lepto makiaz einai pandote ena neutral look !! Oreo look :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Όταν είδα τις αποχρώσεις στην αρχή τρόμαξα. Μου φάνηκε υπερβολικό το χρώμα για πρωί. Το συνδύασες όμως υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή