Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012

Blog sale : Toshiba Camileo S20 Βιντεοκάμερα..(Πουλήθηκε)

Hello beauties!
Ελπιζω να περνατε ολες μια ομορφη Κυριακη :)

Καμια σχεση με τα ''δικα'' μας το σημερινο ποστ.

Πριν 2 μηνες αγορασα καινουρια φωτογραφικη κ απο τοτε η παλια μου βιντεοκαμερα καθεται απραγη :P

Αποφασισα λοιπον να την πουλησω.
Πρωτη φορα επιχειρω κατι τετοιο για αυτο θα προσπαθησω να ειμαι σαφης σε ολα.

Σας παραθετω αυτο το λινκ για να δειτε ολα τα χαρακτηριστικα της http://www.e-click.gr/index.php?target=products&product_id=40109

Σε γενικες γραμμες ειναι μια ιδανικη καμερα για εξωτερικες ληψεις ή εσωτερικες στις οποιες υπαρχει καλος φωτισμος. 
Ειδικα στις διακοπες με βολεψε παρα πολυ.

Τραβαει κ φωτογραφιες ποιοτητας ενος καλου κινητου θα ελεγα.

Στα συν της ειναι οτι ειναι πολυ μικρη,οπως θα δειτε παρακατω ειναι οσο το κινητο μου,κ οτι η μπαταρια της κραταει παρα μα παρα πολυ..

Tην αγορασα πριν εναν χρονο κ κατασταση της ειναι αριστη,δεν εχει ουτε γρατζουνιες ουτε τιποτα,ζητημα να χρησιμοποιηθηκε 20 φορες.

Μεσα στο κουτι  εμπεριεχονται:

Η καμερα με την μπαταρια της,
Ο φορτιστης,
Καρτα μνημης 4gb,
Θήκη, 
Μικρο τριποδο,
Καλωδιο usb, 
Βιβλιαρακια με οδηγιες χρησης,
Hand strap,
Video cable,
HDMI cable,
CD's guide,software etc

Η τιμη ειναι στα 70ευρω μαζι με τα μεταφορικα.
[Θα προτιμησω η πληρωμη να γινει μεσω paypal,αλλιως θα βρουμε εναν τροπο να βολεψει κ τις δυο :)]

Οποια ενδιαφερεται ας επικοινωνησει μαζι μου στο email μου : beautywithartemis@gmail.com

Ακολουθουν αρκετουτσικες φωτογραφιες.






   Πολλα φιλια,
Αρτεμη.. 

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε κάναμε tag http://sistersbeaute.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι ένα tag από μένα...Ελπίζω να διαβάσουμε σύντομα τις απαντήσεις σου :))

    Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή