Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2012

~Makeup Collection-Η συλλογή με τα καλλυντικά μου~

Γεια σας αγαπημενες!

Τι κανετε? Ελπιζω να ειστε ολες καλα κ ο καιρος να σας φτιαχνει την διαθεση :)
Εμενα με βοηθαει παντως!

Σημερα ανεβασα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το βιντεακι με την συλλογη των καλλυντικων μου!
Μου το εχουν ζητησει τοοοοσες κοπελες,αλλα ειλικρινα ενιωθα οτι δεν ειχα κ πολλα να δειξω,εφοσον το θελατε ομως,το ανεβασα :)

Ελπιζω να σας αρεσει,
μεινετε συντονισμενοι μεχρι το τελος για να δειτε την Λουιζα με τα γατακια της! Eιναι απιστευτη γλυκα!!

Πολλα φιλια,
Άρτεμη

11 σχόλια:

  1. πολύ τέλεια αυτά τα vampires!!χιχι δεν ξερω ισως επειδη με συναρπαζει καθε τι με vampire!!! αχ!! τεσπα ξεφευγω!! πολυ μαρεσει αυτο το γραφειο με τις θηκες! πολυ χρησιμο!! θα επρεπε την ιδεα να την κλεψουν κ οσοι φτιαχνουν τετοια θα ειχε απειχηση πιστευω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το γραφείο με τα διαχωριστικά είναι όντως τέλειο.Πολύ ωραία συλλογή!Αλλά την παράσταση έκλεψαν τα γατάκια!!!Είναι τόσο γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα καλησπέρα!!Έχεις tag από μένα http://pineliesstoprosopo.blogspot.com/2012/03/new-new-new-tag.html!!Πολύ θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερός ο μπαμπάς! Πολύ βολικό το γραφείο!
    Λατρεύω αυτά τα βίντεο που μου επιτρέπουν να κρυφοκοιτάζω.. Χι χι! Πολύ όμορφη συλλογή!
    Τρέλα είναι τα γατάκια, να τα χαιρεσαι κοριτσάκι μου!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το βιντεάκι σου ! Ρίξε αν θέλεις μια ματιά στη προσωπική μου σελίδα πώλησης καλλυντικών !
    https://www.facebook.com/theo.oriflame

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραιο βιντεακι!! Αυτη η BB cream τι ωραια συσκευασια που εχει! Απο Ελλαδα την πήρες ή απ'το ιντερνετ? Περιμενω review! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τhanks!! Απο Κορεα :)
      Μολις την τεσταρω λιγο ακομα θα ανεβασω review.
      xxx

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη συλλογή, σας ζηλεύω εσας τις beauty junkie που έχετε όλα αυτά τα πράγματα ΚΑΙ ξέρετε να τα χρησιμοποιείτε κιόλας!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πως τις ζηλεύω!!Φοβερά τα γατάκια και υπέροχη συλλογή!!

      Διαγραφή
  8. απο τα αγαπημενα μου βιντεακια σου -μια που τα βλεπω ολα!- κι εχεις πολυ πλακα σε καποιες φασεις!!!
    επισης, θα ερθω ντυμενη διαρηκτης και θα σου κλεψω ολα αυτα τα ομορφα καλουδια καθως και αυτες τις πανεμορφες τριχομπαλες <3<3<3 !!
    χιχιχιχ!!
    συνεχισε ετσι κοριτσαρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. auti ti sillogi tin les mikri? hehe teleia ola! exeis tosa polla pragmata, kapoia apo auta den ta ida se kanena videaki!

    ma poso glyka ta gatakia! prepei na exoun megalosei idi..

    ΑπάντησηΔιαγραφή