Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

(Βραδυνό Μακιγιάζ) Έ.Παπαρίζου,Mr. Perfect Inspired

Hello my beauties!

Καλο μηνα σε ολες κ καλη ανοιξη!
Το καλοκαιρακι πλησιαζει κ ειμαι πολυ ενθουσιασμενη!

Βαρεθηκα πια το κρυο κ τις βροχες.. Αντε να ζεστανει κ o καιρος να αρχισουμε να ντυνομαστε πιο ελαφρια,να χρησιμοποιουμε περισσοτερο χρωμα στο μακιγιαζ αλλα κ στο μανικιουρ!

Το σημερινο βιντεακι ειναι ενα μακιγιαζ εμπνευσμενο (Τονιζω την λεξη εμπνευσμενο) απο το μακιγιαζ της Ελενας Παπαριζου στο βιντεοκλιπ για το τραγουδι Mr. Perfect.
Μολις το ειδα ηξερα οτι επρεπε να κανω ενα βιντεακι.

Νομιζω πως ειναι πολυ ομορφο βραδυνο μακιγιαζ,εσεις τι λετε?

Εδω φωτογραφιες απο το αυθεντικο μακιγιαζ (Δεν ξερετε ποση ωρα μου πηρε για να βγαλω καλα thumbnails :P)

Kαι εδω η δικια μου εκδοχη.. Οπως βλεπετε ειμαι πολυυυυ πιο ανοιχτοχρωμη απο την Ελενα,για αυτο το μπρονζερ ειχε την τιμητικη του σ'αυτο το μακιγιαζ :P

(Toν γατο μου πανω δεξια τον ειδατε??? Του αρεσει να κοιμαται πανω στην ντουλαπα μου!)



ΤΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:

Revlon colorstay in 150 Buff
W7 Green tea concealer
ELF Contouring Blush and Bronzer
ELF Bronzer in Matte Bronze
ELF Eyelid Primer
Maybelline Define a line eye pencil in Ebony Black
ELF Beauty encyclopedia in Every day eyes edition
Wet'n'Wild idol eyes in 130 Pixie 
Lovie Metallic eyeshadow in LM-2 
Clinique High Impact Curling Mascara in Black
Wet'n'Wild Megalast lip color in 901b Think Pink
NYX Megashine lip gloss in Sugar pie 



Εσεις θα το δοκιμασετε? Περιμενω τις εντυπωσεις σας!

Πολλα φιλια κ θετικη ενεργεια,
Αρτεμη...

38 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο look!Σου πάει πάρα πολύ:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου ταιριάζει απόλυτα!!! Από τα καλύτερά σου!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφο look! Άσε που σου πάει καλύτερα από την Έλενα, εδώ που τα λέμε...
    Θα το δοκιμάσω κι εγώ!!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A με κολακευεις!! Σ'ευχαριστω! Αν το δοκιμασεις,να κανεις κ ενα fotd,θελουμε κ αλλα :) xxx

      Διαγραφή
  4. Para pl wraio .....an + dn vafomai toco "entona" mu arecei + 8a to dokimasw sigoura ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ontws paaara polyyy wraio :))
    an theleis, des ki esy to blog mou...einai se prwimo stadio alla ekselissetai :P

    Christina
    www.nithemint.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου πάει πολύ το look! Έχεις tag! http://marinaschoice.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. polu kalo to makigiaz!!k polu wraio to kragion!! ;)
    http://soundtrackofbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο μακιγιάζ Αρτεμάκι!
    Μ'αρέσει πολύ όταν τονίζεις τα μάτια σου...
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλα γλυκια μου!
      Σ'ευχαριστω :) x

      Διαγραφή
  9. πολυ ωραιο!!! και σου πηγαινει πολυ! :)το lip gloss της NYX το πηρες απο εξωτερικο; γιατι εδω δεν εχω βρει αυτη τη μαρκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ! Ναι,απο ebay.
      Η ΝΥΧ δεν κυκλοφορει στην Ελλαδα δυστυχως.

      Διαγραφή
  10. σου παει απιστευτα αυτο το μακιγιαζ!!!θα θελα να το δοκιμασω τωρα που ειναι ακομη καιρος για smokey eyes πριν αρχισουμε τα ανοιξιατικα!!!

    http://sissisplace.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο είναι και το κραγιόν απίστευτο!!!!!!Συγχαρητήρια κορίτσι!!!!
    http://vanastory.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο το μακιγιάζ σου!! Σπάνια τολμώ τις σκούρες σκιές στα μάτια αλλά λέω να το προσπαθήσω :)
    Φιλιά xxx :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα το προσπαθησεις κ να μου πεις αν σ'αρεσε!
      Σ'ευχαριστω!! :)
      xxx

      Διαγραφή
  13. Μου αρέσει πάρα πολύ το smokey eyes το χειμώνα και ιδιαίτερα σε καφέ αποχρώσεις!!!Μπράβο πολύ ωραίο μακιγιάζ!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/
    Αυτό είναι το blog μου!!Αν σου αρέσει γίνε και εσύ μέλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι και αν είσαι πιο ανοιχτόχρωμη απο την Παπαρίζου?σου πάει πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο!!
    Σου πάει καταπληκτικά...η αλήθεια είναι πως επειδή είμαι αρκέτα άσπρη κ εγώ τις φοβάμαι τις σκούρες σκιές αλλά λέω να το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ,πολυ!
      Να το δοκιμασεις.. Αν φοβασαι τις σκουρες αποχρωσεις γενικα,κρατα χρωμα χαμηλα,μην το ανεβασεις πολυ κοντα στο φρυδι δλδ,ετσι δεν ειναι τοσο εντονο :)
      xx

      Διαγραφή
  16. polu omorfa makigiaz k t petuxes arketa kala kouklitsa mou! Prepei n eicai megali fan ts paparizou, swsta? :P

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω γλυκια μου! :)
      Μμμ η αληθεια ειναι πως οχι.
      Μ'αρεσει δλδ αλλα γενικα ακουω ξενη μουσικη.
      Παντως συχνα μ'αρεσει το μακιγιαζ της.
      xx

      Διαγραφή
  17. Pragmatika katapliktiko makigiaz! Thanks gia alli mia fora gia ena akoma super videaki ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Teleio makigiaz! s paei polii!
    check mine: fofosfashion.blogspot.com
    u welcome
    xoxo! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. :)Polu wraio videaki! pragmatika se thaymazw kaneis ayto pou agapas kai exei epituxia! fainesai anthrwpos pou den to bazei eukola katw! makari na imouna etsi ki egw...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή